waar blijven de plaatjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Symsonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een top10 McDonald's als je naar de omzet kijkt, wij hebben 140 mensen in dienst en op zondag totaal 75 mensen over de hele dag op een mooie zomerse zondag. Op dit moment staan er "maar" 45 tussen 17 en 19 op zondag.
Bij de grootste zaak van nederland, Duiven staan er op zondag avond 100 mensen tegelijk...
[..]
Ciabata Grande Salsa
Welke Mc sta jij dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Symsonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een top10 McDonald's als je naar de omzet kijkt, wij hebben 140 mensen in dienst en op zondag totaal 75 mensen over de hele dag op een mooie zomerse zondag. Op dit moment staan er "maar" 45 tussen 17 en 19 op zondag.
Bij de grootste zaak van nederland, Duiven staan er op zondag avond 100 mensen tegelijk...
Goh zomaar van 'special' naar 'special' ja? Toen ik er werkte zat er meestal een maand tussen...quote:Ciabata Grande Salsa
Misschien, ik heb de poster van de nieuwe euroknallers nog niet gezien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En komen er nog complementaire artikelen bij? (zoals die appelkruimel sundea bij de wintersportburgers)
Edit: is het deze maar dan met salsa saus? Ciabata Grande
Zo even uit mijn hoofd (ik heb de poster toevallig zien hangen gister):quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke Mc sta jij dan?
Vraag me toch echt nog steeds af hoe Duiven de grootste kan zijn... Er zijn vestigingen die beter bereikbaar langs de snelweg liggen, er zijn er met meer parkeerplaatsen voor de deur...
[..]
Goh zomaar van 'special' naar 'special' ja? Toen ik er werkte zat er meestal een maand tussen...
Maar wat is de Ciabata Grande Salsa? Wat zit er op?
En komen er nog complementaire artikelen bij? (zoals die appelkruimel sundea bij de wintersportburgers)
Edit: is het deze maar dan met salsa saus? Ciabata Grande
5 euro ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:33 schreef welkominspace het volgende:
Heveel ben je kwijt als je gewoon ff een grote patat en een groenteburger haalt?
Mythic is een slag groter, er zit tomaat op en een andere saus en een iets ander broodje. Ik heb 'm maar 1 keer op, volgens mij was ie wel okay maar de McChicken is op het moment mijn favorietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:34 schreef JediMindTricks het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Chicken Mythic en de McChicken, en welke vind je lekkerder ?
McChicken eet ik bijna dalijksquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Mythic is een slag groter, er zit tomaat op en een andere saus en een iets ander broodje. Ik heb 'm maar 1 keer op, volgens mij was ie wel okay maar de McChicken is op het moment mijn favoriet
Mail het eens naar McDonalds Nederland. Ze hebben vast een goed antwoord.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
waarom bezorgt mcdonald's niet?
ik zou ze willen mailen dat ik heel erg veel zin heb in een wintersportmeal large. met dubbel mayo en een bananen milkshake.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Mail het eens naar McDonalds Nederland. Ze hebben vast een goed antwoord.
Op de BigMac zit dan ook ´fijne ui´...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind dat ze gewoon altijd verse ui op de burgers moeten doen, ik kom het maar al te vaak tegen dat ik een Quarterpounder neem en er gewone hamburger uitjes (gevriesdroogd?) opzit ipv. verse uienringen.
Laatst ook met een Big Mac...(Was trouwens bij de Mac op de oude gracht.)
hamburger en big mac uien zijn gedroogd in zakjes, je moet ze in een bak doen, dan water erin en dan een uurtje in de koelkast stoppen, die uien zijn niet vers neequote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik wil gewoon VERSCHE ui!
maar de grotere burgers, vanaf quartor piounder, hebben uien gewoon uit een zakje, die lijken wel versquote:
hmpf :p kennen ze niet eens uien choppen bij de mac?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
maar de grotere burgers, vanaf quartor piounder, hebben uien gewoon uit een zakje, die lijken wel vers
dus niet gedroogd
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmpf :p kennen ze niet eens uien choppen bij de mac?
mckroket WHAAAAAAAAAAA LEKKERquote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef McManager het volgende:
nieuwe euroknallers:
voor 1 euro
tropicana (jus/mulit/appel)
milkshake
mckroket
*deze weet ik niet meer* (misschien mcflurry weer)
voor 2 euro
fish filet
dubbele cheeseburger
Oow erg fout... de McKroket en de dubbele Cheeseburger weer...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef McManager het volgende:
nieuwe euroknallers:
voor 1 euro
tropicana (jus/mulit/appel)
milkshake
mckroket
*deze weet ik niet meer* (misschien mcflurry weer)
voor 2 euro
fish filet
dubbele cheeseburger
Het was wel warm, maar gewoon smerig en smakeloos en buiten dat ook nog is rete duur. En nee, gaat het niet nog een keer proberen in de Nederlandse Mac. Volgende keer gewoon BK als ik fastfood ga eten!quote:Op maandag 12 maart 2007 08:44 schreef McManager het volgende:
Ik denk zelf dat je een niet al te vers product heb zitten ontvangen daar in de kuip.
Je moet het eens een keertjes proberen ergens anders te halen.
ze zouden eigenlijk alle McDonald's restaurants moeten verbieden die binnen een straal van 500 meter van een school zitten.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
mc Kroket![]()
strax na school ff langs de mac voor ik naar huis jakker op mn fiets
uitzicht op de MAC hier xD
mja,quote:Op maandag 12 maart 2007 11:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zouden eigenlijk alle McDonald's restaurants moeten verbieden die binnen een straal van 500 meter van een school zitten.![]()
Volgende week, denk ik. Vandaag was het er nog niet iig.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:32 schreef The_Verve het volgende:
Gister ontbijt (Egg McMuffins) gehaald. Was me niet eens opgevallen dat de dubbele cheeseburger er was. Dan had ik er even een brunch van gemaakt.
Of gaat het vandaag pas in?
Ja, ik. De salsasaus is lekker, maar ik ben niet zo'n fan van ciabatta, dat wordt altijd zo droog. Ik had de toaster zo ingesteld dat het broodje echt flink plat werd, dan wordt ie gewoon stukken beter getoast en heb je niet zo'n droge hap brood.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Houtspeer het volgende:
heeft iemand al de nieuwe broodje geproefd? Ik vind het erg op een whopper lijken eigenlijk..
Macmedewerker?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgende week, denk ik. Vandaag was het er nog niet iig.
[..]
Ja, ik. De salsasaus is lekker, maar ik ben niet zo'n fan van ciabatta, dat wordt altijd zo droog. Ik had de toaster zo ingesteld dat het broodje echt flink plat werd, dan wordt ie gewoon stukken beter getoast en heb je niet zo'n droge hap brood.
Verder zaten er gewoon standaard dingen op... sla, tomaat en kaas vind ik een wat saaie combinatie, dus al met al vond ik 'm niet erg speciaal. Doe mij maar weer die Rosti of Raclette, of weer eens een broodje als de Chicken Caprese (met gegrilde kipwat was die lekker zeg).
Binnenkort eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen een quarterpounder met bacon en salsasaus te maken, want die saus is gewoon erg lekker.
die mythic is echt ronduit smerigquote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb de indruk gekregen dat die nieuwe broodje een tijdje blijft, dus net als de mythic
Dat had je al gezegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:33 schreef vats het volgende:
[..]
die mythic is echt ronduit smerig
kip is geen kip, is samengeperste rotzooi wat naar kip moet smaken
saus is ranzig en veel
monteray jack kaas, mag je geen kaas noemen is rubber
Wat een berg doordraai op een broodje geflikkerd
mac![]()
Hmmm een McKikker!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
[[url=http://img87.imageshack.us/img87/8708/megaburgeroa5.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ook pizza's is mogelijk!!!![]()
geinige foto.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
[[url=http://img87.imageshack.us/img87/8708/megaburgeroa5.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ook pizza's is mogelijk!!!![]()
Volgens mij zijn de premiumburgers de mannenburgers...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
geinige foto.
Verkopen ze bij de Mac die mannenburger nog?
Dat zou zeker tof zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef ROG het volgende:
Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Mac overgaat op Pepsi?Iemand die dat kan bevestigen?
Aha! Dat is dus het geheim van de cola uit een can bij de mac!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef JMarsden het volgende:
Echter, ik vind de Coca Cola gewoon uit flessen of cans beter te drinken dan die Mac-aanmaaksiroop-met-koolzuurhoudend water-Coca Cola..
wauw.. die cola bij de mac is niet normaal hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:10 schreef The_Verve het volgende:
Ik vind de cola bij de McD (of de Pathé of de Burger King) veel lekkerder dan wat je in de supermarkt koopt. Wordt tijd dat er een consumenten-uitvoering van die frisdrankautomaten op de markt komt.
Die is geweldig, bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:27 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
wauw.. die cola bij de mac is niet normaal hoor...
Hmm, lijkt me sterk eigenlijk, maar wie weet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef ROG het volgende:
Uit redelijk betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Mac overgaat op Pepsi?Iemand die dat kan bevestigen?
Vind ik ook, smaakt echt veel 'frisser'quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:10 schreef The_Verve het volgende:
Ik vind de cola bij de McD (of de Pathé of de Burger King) veel lekkerder dan wat je in de supermarkt koopt. Wordt tijd dat er een consumenten-uitvoering van die frisdrankautomaten op de markt komt.
Flurry wordt altijd los of in een cup-houder meegeleverd en nooit in een zak.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:03 schreef deffie het volgende:
Ik bestelde zelf een Chicken Mythic en een McFlurry![]()
Thuis vond ik een wel hele kleine Chicken Mythic (gewoon Mc Chicken dus)
En geen Flurry![]()
![]()
En geen bonnetjedus geen idee waar ik voor betaald heb....
gewoon spa toevoegen bij je cola, heb je dezelfde smaak..quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind ik ook, smaakt echt veel 'frisser'
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me sterk eigenlijk, maar wie weet.
ik denk niet dat Coca Cola zich dat zomaar laat gebeuren... zij krijgen als bedrijf natuurlijk een onwijse flutnaam wanneer de Mc vieze cola schenkt...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gewoon spa toevoegen bij je cola, heb je dezelfde smaak..
ik vind de Cola van de Mac veel te waterig smaken en ook is de CO² druk veel te hoog waardoor je te grote bubbels krijgt...
Pre-fab cola kan je heel perfect afstellen, alleen gebeurt dat zelden..
(meer water= meer glazen, tel uit je winst..)
Wij gaan heel regelmatig ( meestal 1x per week ) naar de Mac in de lunchpauze, en er gaat zelden een bestelling goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:03 schreef deffie het volgende:
Ik bestelde zelf een Chicken Mythic en een McFlurry![]()
Thuis vond ik een wel hele kleine Chicken Mythic (gewoon Mc Chicken dus)
En geen Flurry![]()
![]()
En geen bonnetjedus geen idee waar ik voor betaald heb....
Ja klopt maar ik dacht er ook zelf pas aan toen ik weer thuis was. Stom want normaal check ik altijd even of ik alles wel heb gekregen maar goed het was 3 voor 12 en ik had haast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:50 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Flurry wordt altijd los of in een cup-houder meegeleverd en nooit in een zak.
Wel een slechte zaak. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat jje slecht verstaanbaar was of dat degene aan het eerste raam niet op zat te letten. (waarschijnlijk het tweede) Ook kan het tweede raam natuurlijk een foutje maken.
Er zijn gewoon vaste meng verhoudingen voor cola en alle andere soft drinks, Ook shakes dus. Deze worden ook door de regio manager (field consultant) gecontroleerd tijdens de controles die McDonald's regelmatig uitvoert. Het is dus niet zo dat een restaurant denkt van even wat meer winst maken, minder siroop. Dan ben je snel de sjaak en volgen er consequenties vanuit Mc Nederlandquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gewoon spa toevoegen bij je cola, heb je dezelfde smaak..
ik vind de Cola van de Mac veel te waterig smaken en ook is de CO² druk veel te hoog waardoor je te grote bubbels krijgt...
Pre-fab cola kan je heel perfect afstellen, alleen gebeurt dat zelden..
(meer water= meer glazen, tel uit je winst..)
Je hebt gelijk, maar het is wel zo dat de Coca Cola van de Mac anders smaakt dan die van een supermarktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:32 schreef Symsonic het volgende:
[..]
Er zijn gewoon vaste meng verhoudingen voor cola en alle andere soft drinks, Ook shakes dus. Deze worden ook door de regio manager (field consultant) gecontroleerd tijdens de controles die McDonald's regelmatig uitvoert. Het is dus niet zo dat een restaurant denkt van even wat meer winst maken, minder siroop. Dan ben je snel de sjaak en volgen er consequenties vanuit Mc Nederland
Had het dan niet zo moeten zijn dat de pauper-McD"manager" ook zelf vergeten was waar hij om gevraagd had?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wij gaan heel regelmatig ( meestal 1x per week ) naar de Mac in de lunchpauze, en er gaat zelden een bestelling goed.
Ze vergeten vaak porties friet, burgers etc.etc.
Volgens mij worden daar mensen aangenomen op vergeetachtigheid. Zo'n sollicitatiegesprek gaat dan zo:
McD"manager" : " Zo goedemorgen, ik noem 3 dingen en die moet jij onthouden! "
Pauper-sollicitant:" Okay dan "
McD"manager": " 1 Grote cola, 1 Chicken Mythic en 1 Quarterpounder ( of " QP " in vakjargon) "
Pauper-sollicitant: " Eh.... 1 kleine sprite, 1 portie kipnuggets en 1 cheeseburger? "
McD"manager": " Excellent! Jij past precies in ons team! je bent aangenomen!!"
Exact! Geniaal!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wij gaan heel regelmatig ( meestal 1x per week ) naar de Mac in de lunchpauze, en er gaat zelden een bestelling goed.
Ze vergeten vaak porties friet, burgers etc.etc.
Volgens mij worden daar mensen aangenomen op vergeetachtigheid. Zo'n sollicitatiegesprek gaat dan zo:
McD"manager" : " Zo goedemorgen, ik noem 3 dingen en die moet jij onthouden! "
Pauper-sollicitant:" Okay dan "
McD"manager": " 1 Grote cola, 1 Chicken Mythic en 1 Quarterpounder ( of " QP " in vakjargon) "
Pauper-sollicitant: " Eh.... 1 kleine sprite, 1 portie kipnuggets en 1 cheeseburger? "
McD"manager": " Excellent! Jij past precies in ons team! je bent aangenomen!!"
zal niet zo snel gebeuren denk ik. Of pepsi heeft een super deal aan de mac gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef ROG het volgende:
Ik werk pas om zaterdag, is die cheeseburger gewoon 2 keer kaas? of 2 keer vlees en 2 keer kaas?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef Litso het volgende:
Zo maar eens een lekkere dubbele cheeseburger bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |