Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strak
hij is dus te koop! jammer, want ik vind 'm erg leuk
[TK] Abercrombie & Fitch jeans
en m'n tip voor het kopen van een A&F jeans: je normale width met een iets kortere lengte kopen
Hoelang is even langquote:Op maandag 26 februari 2007 20:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)
Leek mij inderdaad ook een zeer relaxt broekjequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die wil ik ook, lekker in bageren vd zomer in Canada![]()
Winkel in londen... maar moet het nog maar zien, al zo vaak gehoord nu..quote:
Nieuwe winkel in Londen gaat 22 maart open!quote:
Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Japin het volgende:
Ik denk dat de prijzen zo ongeveer gelijk zullen zijn aan de prijzen op de site maar dan in euro's (of ponden dan) Ik gok dat ze ergens tussen TH en RL (of er misschien wel boven?) gaan zitten dus ik denk dat die winkel nog wel eens tegen zal kunnen gaan vallen
http://www.fromus2eu.com was de link.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef wht het volgende:
Misschien is het handig om de link van ellen in de op te zetten, want ik ben de link vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |