kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef flappiewappie het volgende:
misschien klinkt het heel stom hoor, maar ik kan het niet naar nederland laten shippen als ik via abercrombie.com bestel?
kan een grapjas dat dan niet even in OP zetten?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Kan je niet vanuit Nederland bekijken. Hij staat normaal helemaal onderaan in het menu.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Ace1 het volgende:
Waar staat die clearance?
Heb je het inmiddels al binnen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
31 januari inderdaad
ow dat is dan wel mooi kut, had je ellen al gemaild?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
neepakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren
als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
neepakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren
als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.![]()
Wat ontzettend goed! Ben blij voor je.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strakquote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef men_in_red het volgende:
ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |