Dat is zijn hoogste niveauquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:03 schreef PLAE@ het volgende:
jorien, komop beetje niveau. word een beejte moe van je.
Vooral voor onsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is zijn hoogste niveau
Anyway, toch jammer dat Rosales niet vertrekt. Was voor alle partijen de beste oplossing geweest.
Kan dat trieste modder gooien heen en weer niet ophouden......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:16 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=497&Itemid=2
Nee, waarom zou één club gestraft moeten worden als twee clubs zich misdragen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kan dat trieste modder gooien heen en weer niet ophouden......
Die van mij heeft niets met Valentijsdag, maar nu ze weet dat ik in Duitsland zit, ineens wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kom er net pas achter dat de uitwedstrijd op valentijnsdag is.
Nou ken ik t niet maken om te gaan![]()
kaartje te koop![]()
Vrouwen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die van mij heeft niets met Valentijsdag, maar nu ze weet dat ik in Duitsland zit, ineens wel!![]()
Denk je nou echt dat je met dit soort stukjes het bestuur van feyenoord er toe aan zet hun fans te straffen...?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, waarom zou één club gestraft moeten worden als twee clubs zich misdragen?
Nee, maar als de KNVB een vooronderzoek instelt naar aanleiding van een lullig spandoekje, dan mogen ze spreekkoren ook wel onderzoeken. Consequent zijn, daar gaat het hier om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je met dit soort stukjes het bestuur van feyenoord er toe aan zet hun fans te straffen...?
Eens, maar ten eerste vind ik dat de KNVB zich hier helemaal niet mee moet bemoeien en ten tweede vind ik het nu een beetje kinderachtig worden....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, maar als de KNVB een vooronderzoek instelt naar aanleiding van een lullig spandoekje, dan mogen ze spreekkoren ook wel onderzoeken. Consequent zijn, daar gaat het hier om.
De KNVB moet zich er ook helemaal niet mee bemoeien, het is al erg genoeg dat de media er al zoveel aandacht aan besteden. Maar áls de KNVB (en ook media) aandacht besteed aan dat spandoekje, dan ook de rest maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens, maar ten eerste vind ik dat de KNVB zich hier helemaal niet mee moet bemoeien en ten tweede vind ik het nu een beetje kinderachtig worden....
Keesje: 'Oh meester, Pietje zei eikel'
Pietje: 'Ja maar, ik zei eikel omdat Keesje zijn middelvinger opstak'
Keesje: 'Maar ik stak mijn middelvinger op omdat Pietje mijn opa een oude man noemde...'
Pietje: 'JA MAAR.......'
Op zich zou het niet erg zijn als er aandacht aan besteed werd, als er consequent gehandeld zou worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De KNVB moet zich er ook helemaal niet mee bemoeien, het is al erg genoeg dat de media er al zoveel aandacht aan besteden. Maar áls de KNVB (en ook media) aandacht besteed aan dat spandoekje, dan ook de rest maar.
Dat filmpje is echt meer dan drie kwart anti-Ajaxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:16 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=497&Itemid=2
Nog klappen voor hun eigen team ook, op het eind.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat filmpje is echt meer dan drie kwart anti-Ajax![]()
Je moet toch wat als je telkens dit verliest zullen we maar zeggen.
ken jij ook aan losse kaarten komen aangezien jij ook Willem II fan bent?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:37 schreef toma het volgende:
direct maar s een kaartje kopen voor WillemII - Ajax
ja ik heb een seizoenskaart van WillemIIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
ken jij ook aan losse kaarten komen aangezien jij ook Willem II fan bent?
Mocht dit geen geintje zijn, pm me dan ff. Ahalen geen probleem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kom er net pas achter dat de uitwedstrijd op valentijnsdag is.
Nou ken ik t niet maken om te gaan![]()
kaartje te koop![]()
Dat is ook eind februari alweer, eens even achter heen gaan. Hoeveel kan jij er regelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik heb een seizoenskaart van WillemII
maar volges mij zijn ze nu ook in de losse verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |