Maar Klose is terug. Als ze Klose en Klasnic niet hadden gehad was het erg mooi geweest. "Je moet scoren om te kunnen winnen."quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Radegast het volgende:
Aanvoerder Baumann van Werder Bremen is 3 maanden out.
Die was al een tijdje geblesseerd dusja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Radegast het volgende:
Aanvoerder Baumann van Werder Bremen is 3 maanden out.
Wees blij dat er 1 wedstrijd op woensdag isquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
De thuiswedstrijd is wel op donderdag trouwens.![]()
Juist beter. Lekker feesten/ uitgaan in Amsterdam na de wedstrijd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
De thuiswedstrijd is wel op donderdag trouwens.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kom er net pas achter dat de uitwedstrijd op valentijnsdag is.
Nou ken ik t niet maken om te gaan![]()
kaartje te koop![]()
Normale prijs?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kaartje te koop![]()
omfgquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kaartje te koop![]()
kaartje te koop![]()
Klasnic doet zowieso niet mee ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar Klose is terug. Als ze Klose en Klasnic niet hadden gehad was het erg mooi geweest. "Je moet scoren om te kunnen winnen."
kaartje te koop![]()
Precies de reden dat ik een herkansing moet doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien moet je prioriteiten stellen. Eerst Ajax dan studeren.
daarom zei ik als Klose ook niet mee doet kan Werder niet scoren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klasnic doet zowieso niet mee ...
Ja vastquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Grygera heeft deze week een medische keurig bij juventus.
Dus hij zal wel afgekeurd worden met z'n blessure![]()
heb je je zelf gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef manny het volgende:
NetwerkAls je wordt verdacht van zedenmisdrijven en je komt met een zwart balkje voor je snuffert op TV, maar gooi je een flesje water naar de politie, dan kom je kop midden in beeld op nationale televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |