Wat voor "bewijs"quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:08 schreef Draganta het volgende:
[..]
WTF wie heeft het over electrische ramen gehad kindertjes.
Topic is weg, post je mail adres krijg je een fototje met het bewijs. Het staat er niet letterlijk in maar het komt er wel op neer.
Ach gut, de nieuwe PTA clownquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef Draganta het volgende:
Tuup ga iemand anders lastigvallen doe eens normaal in elke topci waar ik wat post zitten jij en je gayvriendje DS4 me af te zeiken hebben jullie niks beters te doen ga een leven bemachtigen ofzo.
Stelletje 24-7 forummers.
Wat is een PTA eigelijk, en FTW= Dat zie ik heel vaak op het forumquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ach gut, de nieuwe PTA clown![]()
Ga jij maar weer lekker in je encyclopedie lezen wat de beste auto is
PTA is het subforum waar jij nu in post.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef Draganta het volgende:
[..]
Wat is een PTA eigelijk, en FTW= Dat zie ik heel vaak op het forum(misschien helpt het om eens normaal tegen je te doen)
Aha thanksquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
PTA is het subforum waar jij nu in post.
en wat heeft FTW= hier verder mee te maken?
Hier heb je het nieuwe topic: Wat is er zo leuk/goed aan een VW Golf? Deel IIquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef Draganta het volgende:
[..]
Aha thanksIk moest hem het bewijs opsturen van een encyclopedie wat ik heb waarin staat dat Toyota´s goeie kwaliteits auto´s zijn maar topic is gesloten en hij geeft me zn mail adres
niet wat kinderachtig eigelijk.
1500 buffertjequote:Op donderdag 24 mei 2007 03:43 schreef PNG het volgende:
1000 euro ?
Heb je ook 1500 euro buffertje om de startproblemen te fixen ? wegenbelasting en benzine te batalen ?
Auto kopen is heel makkelijk, ermee rijden wordt wat ingewikkelder, euh.
En Draganta, ga fietsen op je fiets. Tis Ajax-Feijenoord niet hier, dat doe je maar op het schoolplein heuj.
Lees topic titel aub. Vandaar dat ik het wil mailen jij hebt er niet eens wat mee te maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hier heb je het nieuwe topic: Wat is er zo leuk/goed aan een VW Golf? Deel II
en je lult nu weer over iets anders ineens, heb je gezopen?
Een 1500 euro buffer is anders heel verstandig hoor. Jij kunt ook je bek houden als je niks nuttigs te melden hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:35 schreef Draganta het volgende:
[..]
1500 buffertjeje kunt ook gewoon je bek houden als je nog geen rijbewijs hebt.
Dude je gaat toch geen 1500 euro uitgeven aan een auto van 1000 euro denk eens na man. Ik had ook 1250 euro schade aan mn vorige auto, die ik voor 1000 had gekocht, meteen weg ermee en een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Een 1500 euro buffer is anders heel verstandig hoor. Jij kunt ook je bek houden als je niks nuttigs te melden hebt.
Schade die je achteraf pas merkt of door onervarenheid in het verkeer kan oplopen kun je dan tenminste betalen zonder meteen al je geld kwijt te zijn.
Ik heb het topic zelf gemaakt, bovendien heb ik jou in dat vorige topic ook om bewijs gevraagd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:37 schreef Draganta het volgende:
[..]
Lees topic titel aub. Vandaar dat ik het wil mailen jij hebt er niet eens wat mee te maken.
Nee, het ging om "Toyota maakt de beste auto's". Dat de kwaliteit van toyota goed is staat en stond geheel niet ter discussie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef Draganta het volgende:
Ik moest hem het bewijs opsturen van een encyclopedie wat ik heb waarin staat dat Toyota´s goeie kwaliteits auto´s zijn
Nooit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef MikeyMan het volgende:
Sinds wanneer zijn er trouwens Nexia's met toyotablok geleverd?
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:09 schreef Draganta het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nooit elektrische ramen gezien met je sjonnie bakkie uit 1988 ga eens werken kun je een auto kopen in plaats van een koets. Oh ja 1 voordeel er zit een Toyota blok in![]()
Wat ben jij een triest figuur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:09 schreef Draganta het volgende:Jij hebt volgens mij nooit elektrische ramen gezien met je sjonnie bakkie uit 1988 ga eens werken kun je een auto kopen in plaats van een koets. Oh ja 1 voordeel er zit een Toyota blok in![]()
Jij wou zeggen dat een Opel Kadett geen turkenbakken zijn? (En dan bedoel ik niet de cokehandelaartjes die in veel te dure bmw's rijden)quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:21 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Golf 3 dat zijn pas turkenwagens, en die goedkope uitvoeringen van de 316i met die lelijke zwarte bumpers.
Niet in 1 keer nee, dan kan je net zo goed een nieuwe kopen. Maar wat als je zelf schade rijd? dan gaat je verzekering erg hard omhoog, je hebt zelf mogelijk schade (stel iets van 300), dan zit je al op 1200 voor de schade, een hoop verzekeringsgeld eraf en je zit op 1000 (schade rijden is nou eenmaal duur). En dat is voor 1 relatief goedkope aanrijding. Bovendien wil je misschien wel betere speakers van een leuk merk voor en achter, ook zo 250 euro.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:07 schreef Draganta het volgende:
[..]
Dude je gaat toch geen 1500 euro uitgeven aan een auto van 1000 euro denk eens na man. Ik had ook 1250 euro schade aan mn vorige auto, die ik voor 1000 had gekocht, meteen weg ermee en een nieuwe kopen.
Echt apart volk hier, menig garage lacht je uit als je met zoiets komt aanzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |