316/318 zit je imo vrij veilig... Tzijn in de basis wel betere auto's...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef jochem8 het volgende:
Dan zit je met een Scorpio of een Sierra goed.
BMW zou ik nooit voor gaan, zeker niet de oudere modellen. Zijn vaak toch wat gewilder bij jonge gastjes en de kans dat ie afgetrapt is groter. Je ziet zelden jongelui in Scorpio's rijden, is dus wat veiliger om te kopen (ook mijn reden geweest om een Scorp te kopen).
Dit is trouwens geen intentie om te flamen.
Je kan nog beter een afgetrapte bmw hebben dan een 'goeie' scorpio.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef jochem8 het volgende:
BMW zou ik nooit voor gaan, zeker niet de oudere modellen. Zijn vaak toch wat gewilder bij jonge gastjes en de kans dat ie afgetrapt is groter. Je ziet zelden jongelui in Scorpio's rijden, is dus wat veiliger om te kopen (ook mijn reden geweest om een Scorp te kopen).
Je hebt nu een 306, dus erg achteruit kan je toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef lycnix het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch niet echt helemaal uit naar ford.. qua uitlijk vind ik ze oerlelijk en ietswat te zwaar. wat is nog meer leuk? wat zouden jullie kopen voor dit geld?
bedankt!
Een Franse wagen is al trouw als ie na 3 weken stilstaan nog niet door z'n assen is gezaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Repeat het volgende:
je hebt nog geen meter in deze wagen gereden en het is nu al je "trouwe" peugeot
http://forum.fok.nl/topic/978756/
Das inderdaad een slimme aankoopquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef jaapgvk het volgende:
K ben net nog een ondergesneeuwde parkeerplaats opgeknalt met m'n porsche 924.. Jeuj!
Zijn er ook zat onder de 1000 euro te vinden...
Ra ra, wat klopt hier nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef lycnix het volgende:
Ik ga waarschijnlijk mijn trouwe peugeot 306xr 93 1.4i verkopen om een ietswat spannendere auto te kopen. Hebben jullie nog wat ideeen? Ik zat te denken aan een volvo 360 uit eind jaren 80.
TS zal ook wel geen auto zoeken om over de boulevard te rijden zo aan de post te zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef jochem8 het volgende:
Op zich best spannend.. twee liter motor in oud barrel.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das inderdaad een slimme aankoop
Ik heb de auto in mei gekocht. al mee op vakantie geweest en voor 300 euro opgeknapt. misschien heb ik er zelf niet in kunnen rijden maar had altijd wel vrienden om me heen zonder rijbewijs. dus ja het is een trouw peugeotje aangezien ik nog nooit stil heb gestaan en al 11000 km sinds mei er mee gereden is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Repeat het volgende:
je hebt nog geen meter in deze wagen gereden en het is nu al je "trouwe" peugeot
net rijbewijs gehaald, verzekerd de weg op?
Je liet liever anderen zonder rijbewijs erin rijden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef lycnix het volgende:
[..]
Ik heb de auto in mei gekocht. al mee op vakantie geweest en voor 300 euro opgeknapt. misschien heb ik er zelf niet in kunnen rijden maar had altijd wel vrienden om me heen zonder rijbewijs. dus ja het is een trouw peugeotje aangezien ik nog nooit stil heb gestaan en al 11000 km sinds mei er mee gereden is.
dat er eigenlijk maar zo weinig auto's met rwd zijn gebouwd. denk dat ik maar naar een oude bmw moet gaan zoeken.
600 Euro dan heb ik een 316i voor jequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef lycnix het volgende:
Ik ga waarschijnlijk mijn trouwe peugeot 306xr 93 1.4i verkopen om een ietswat spannendere auto te kopen. Hebben jullie nog wat ideeen? Ik zat te denken aan een volvo 360 uit eind jaren 80. maar misschien zie ik wel wat over het hoofd dat ook erg leuk zou zijn voor de prijs waar ik naar kijk. ong 1000-1200euro wil ik gaan besteden. ben benieuwd!
Een werkende, met APK?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
600 Euro dan heb ik een 316i voor je
Hoho, Scorpio voorlaatste model was een fantastische wagen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:47 schreef Kogando het volgende:
[..]
Je kan nog beter een afgetrapte bmw hebben dan een 'goeie' scorpio.
Welke versie is dat met achterwielaandrijving? Is die ook in NL geleverd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:52 schreef Draganta het volgende:
Moet het perse een oudere auto zijn of niet? Dan raad ik je de deawoo Nexia uit 1996 aan. Alles elektrisch, en de GTX uitvoering is ook nog eens redelijk pittig. Van buiten ziet hij er ook niet slecht uit. Hebben standaard metallic lak en meegespoten bumpers. Rond de 1000 euro! Onderdelen zijn ook goed verkrijgbaar maar ik heb geen ervaring met het comfort.
Niets mis met een 306. Ok, de 1.4 is ondergemotoriseerd als je een beetje tempo erin wil houden, maar in de basis is er niet mis mee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef jochem8 het volgende:
Je hebt nu een 306, dus erg achteruit kan je toch niet
Ik dacht de GTX versie uit 1996, maar ik heb het voor de zekerheid even nagekeken, en kan er niks over vinden dus helaas valt die af.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke versie is dat met achterwielaandrijving? Is die ook in NL geleverd?
Ik denk dat een 306 beter rijd dan de gemiddelde Golf of Astra. Om uw verhaal te versterken :-)quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niets mis met een 306. Ok, de 1.4 is ondergemotoriseerd als je een beetje tempo erin wil houden, maar in de basis is er niet mis mee.
Je kunt dan wel een auto uit 1996 hebben, maar iedereen denkt dat je in een turkenbak uit 1986 rijdtquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:52 schreef Draganta het volgende:
Moet het perse een oudere auto zijn of niet? Dan raad ik je de deawoo Nexia uit 1996 aan. Alles elektrisch, en de GTX uitvoering is ook nog eens redelijk pittig. Van buiten ziet hij er ook niet slecht uit. Hebben standaard metallic lak en meegespoten bumpers. Rond de 1000 euro! Onderdelen zijn ook goed verkrijgbaar maar ik heb geen ervaring met het comfort.
Gadverdamme dude, en dan ook nog eens denken dat het RWD isquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik dacht de GTX versie uit 1996, maar ik heb het voor de zekerheid even nagekeken, en kan er niks over vinden dus helaas valt die af.
Het blijven wel mooie auto's (voor die prijs).
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:27 schreef $tranger het volgende:
[..]
Gadverdamme dude, en dan ook nog eens denken dat het RWD is
GA JE SCHAMEN!
Hoe zit t met de betrouwaarheid van die Nexia's? De levensduur? Veel voorkomende klachten? De aanschafprijs is dan misschien wel laag, het onderhoud etc. ook?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik dacht de GTX versie uit 1996, maar ik heb het voor de zekerheid even nagekeken, en kan er niks over vinden dus helaas valt die af.
Het is een Opel Kadett E alleen dan zonder het roestprobleem na 3 jaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Hoe zit t met de betrouwaarheid van die Nexia's? De levensduur? Veel voorkomende klachten? De aanschafprijs is dan misschien wel laag, het onderhoud etc. ook?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ho ho ho... mijnheer heeft heel veel verstand van auto's (veel meer dan ik). Haalt hij allemaal uit encyclopediën.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Maak 'm eens niet belachelijk.
Is toch logisch dat een Nexia zonder electrische ramen voorwielaandrijving heeft en een Nexia met electrische ramen achterwielaandrijving.![]()
WTF wie heeft het over electrische ramen gehad kindertjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ho ho ho... mijnheer heeft heel veel verstand van auto's (veel meer dan ik). Haalt hij allemaal uit encyclopediën.![]()
Dat doet mij er aan denken. Ik zat nog op bewijs te wachten van een stelling...
Jij hebt volgens mij nooit elektrische ramen gezien met je sjonnie bakkie uit 1988 ga eens werken kun je een auto kopen in plaats van een koets. Oh ja 1 voordeel er zit een Toyota blok inquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Maak 'm eens niet belachelijk.
Is toch logisch dat een Nexia zonder electrische ramen voorwielaandrijving heeft en een Nexia met electrische ramen achterwielaandrijving.![]()
Tja levensduur kun je niet veel over zeggen, er rijden er nog genoeg rond maar jah is nog uit 1995-1996 zegt niet veel dat houden alle auto´s wel vol. De klachten wat je bij de kadett had zijn inderdaad verholpen (roest bij wielkasten en dorpels). Onderhoud kan soms wel problemen opleveren sommige onderdelen zijn moeilijk te krijgen. Dat heeft mn pa ook met zn Kia Sportage, moest een nieuwe turbo in maar die moest geimporteerd worden want het was echt nergens te krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Hoe zit t met de betrouwaarheid van die Nexia's? De levensduur? Veel voorkomende klachten? De aanschafprijs is dan misschien wel laag, het onderhoud etc. ook?
Dan nog hij is uit 1988quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:12 schreef MrSASO het volgende:
Een Supra zonder electrische ramen bestaat volgens mij niet eens.![]()
Je bent in de war met de Golf 3 dat zijn pas turkenwagens, en die goedkope uitvoeringen van de 316i met die lelijke zwarte bumpers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kunt dan wel een auto uit 1996 hebben, maar iedereen denkt dat je in een turkenbak uit 1986 rijdt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |