Vuile trut zeg die Meredith, gewoon geld aftroggelen van Nathan, was niet echt dr bedoeling in de eerste instantie denk ik zo ook.. En dan nog ook eens naar Mexico vluchten terwijl ze dat meiske het hoofd op brengt met dr " I love you"'s
![]()
,
![]()
!! Jammer dat Nathan & Claire elkaar niet ontmoet hebben, vraag me af of Nathan haar nou herkende? Hij heeft haar toen toch gezien destijds toen Peter haar ging redden enzo? Zn blik was zo vaag, het kon een blik van herkenning zijn of juist absoluut niet.
Micha:
"I just feel that we are supposed to fight crime or something"
.
"Playing House is making me cranky" En hoe flauw edoch geweldig dat Ando Hope vindt als ie net zegt dat ie op zoek gaat naar hoop
![]()
".
Sylar deed zich voor als Mohinder, stout
![]()
! Ik had trouwens gedacht dat die Zane Taylor niet zelf had gebeld, maar Sylar zich had voorgedaan als Zane om Mohinder te lokken maar hij heeft zich uiteindelijk toch als Zane voorgedaan, dus zo ver zat ik er ook niet naast. Vraag me wel af hoe Sylar wist dat Zane gebeld had naar Mohinder, of het was gewoon toeval en SYlar was al opweg naar Zane en het was van "Hey ik kan Mohinders lijst van mensen er nu ook bij pakken
![]()
." Moest wel lachen dat Sylar ook echt Zanes kleding had aangetrokken.
Het sufste vond ik de gedeelten dat Matt die dude moest bewaken en Niki die die dude om moest leggen en dat van Hiro en And en die meid. Wel een verrassing dat dat het een setup was van die Hope, ze sloeg 'm gewoon en ze tongde Ando!!!!
![]()
! Wat zou die vent van de Gaming Comission van Hiro moeten?
"I come in peace" ![]()
,
![]()
.
Claire's ma dr geheugen is te ver gewist! En Nathan is Niki's volgende slachtfoffer! NIet dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren natuurlijk, maar toch
![]()
!!