Breekt die springplank dan niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef sjakie007 het volgende:
Bob Offenberg gaat stralen in afvallen met de sterren. Binnenkort bij SBS6. Ik denk dat Bob dit programma gaat gebruiken als een springplank naar het grote werk.
quote:
dude, eenmaal een vreetzak altijd een vreetzak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij zit hij in zo'n afvalprogramma tegenwoordig? Dan hebben jullie straks niks meer om over te klagen.
13-in-dozijn zangertjequote:Bob, nu al een talent..!!
In lokale cafeetjesquote:Daarna ging het goed, hij hield hier diverse optredens aan over.
Nou wees er trots opquote:Dat hij talent heeft is zeker. Hij heeft al in voorprogramma's gestaan met o.a.:
Marianne Weber - Dennie Christian - Cooldown café - Dario - enz. enz.
Die gast kan op z'n 19e zijn eigen lul niet eens zien joh, laat staan dat ie lekkere wijven nukt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
Het zou toch verdomde hilarisch zijn als hij eenzelfde ontwikkeling als Jan Smit door gaat maken en op zijn 19e de lekkerste wijven van Nederland neukt.
Hij weegt/woog 64 KGquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:46 schreef Viking84 het volgende:
Hij zei bij het Jeugdjournaal:
"Ik ben niet echt te dik, maar ik mag wel wat dunner worden"..
Jantje was anders ook niet de slankste toen hij zn eerste optreden had met BZN.... En das toch ook allemaal goed gekomen, ik ben helemaal geen Jan Smit fan, maar ik vind hem toch aardig opgedroogdquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die gast kan op z'n 19e zijn eigen lul niet eens zien joh, laat staan dat ie lekkere wijven nukt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe, die jongen heeft vast van de Prednison van z'n opa gesnoept...
Idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef koffiegast het volgende:
ik zeg maar zo...die groep Nederlandse zangers hebben hun eigen wereldje en zo hun fans ook een eigen wereld....ik vind het maar nergens naar klinken :/
"Marianne Weber - Dennie Christian - Cooldown café - Dario - enz. enz."
wie!!eins?
Ja van de stoeprandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:08 schreef SEMTEX het volgende:
is Zwanger Bob al een beetje afgevallen?
Dikke mensen worden over het algemeen lief of gezellig gevonden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is sie lief bij Afvallers met sterren heh![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:07 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KLQUAL3HZa0
Zanger Bob eat your heart out
Wel natuurlijk het goedkoopste van het goedkoopste...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:33 schreef dragonkiss het volgende:
Hij is echt het type jochie wat voor je staat in de kassarij bij de super, en dan met allemaal bij elkaar geraapt kleingeld een blikje cola en een zak chips haalt....
Linda Wagenmakers is weer lekker strak.quote:Op donderdag 26 april 2007 05:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Na Afvallen met Sterren van SBS6:
[afbeelding]
3ES cola en Pirato Chipsquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:34 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Wel natuurlijk het goedkoopste van het goedkoopste...
Klopt, maar wie is die andere die naast Bob staat, ik vind haar een tamelijk eng hoofd hebben...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Linda Wagenmakers is weer lekker strak.
Ik dacht dat dat enge hoofd ergens in de 30 was:quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Klopt, maar wie is die andere die naast Bob staat, ik vind haar een tamelijk eng hoofd hebben...
quote:Rachel Massing
De 13-jarige Rachel Massing wordt samen met haar familie wereldberoemd in Nederland als ze uit logeren gaat bij de Himba stam in Namibië. Rachel is maar wat blij dat ze in Nederland woont, want een leven zonder chips, patat, cola en snoep vindt ze maar niks. Rachel is regelmatig met haar vriendinnen te vinden op de ijsbaan in Den Haag en daar hoort ‘natuurlijk' een lekker patatje bij. Ze weegt 56,1 kilo en moet onder begeleiding van Barbara de Loor 15 kilo afvallen.
Zuipennnnquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:41 schreef Os__ het volgende:
Op Konginnedag komt hij achter mijn huis optreden.Heb medelijden.
*Pakt programmaboekjequote:
hahaquote:
haha jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:33 schreef dragonkiss het volgende:
Hij is echt het type jochie wat voor je staat in de kassarij bij de super, en dan met allemaal bij elkaar geraapt kleingeld een blikje cola en een zak chips haalt....
Dat dikke stuk spek is ie kwijt.quote:Op zondag 29 april 2007 02:13 schreef Frasier het volgende:
Is dat dikke stuk spek nog steeds niet dood ?!
klinkt nergens naar. Die bitches en hoes remix was een stuk beterquote:Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef MaddoxX het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)_-_hardcore.mp3.html
[afbeelding]
omfg...quote:Op zondag 4 november 2007 18:45 schreef sjakie007 het volgende:
zanger Bob is terug met een dijk van een hit, getiteld vleeskroket
http://youtube.com/watch?v=MGpN5geUF6E
De echte bobness is weg!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:38 schreef alors het volgende:
[..]
Neecheck http://www.zangerbob.nl/ maar
Met al die moeders van 12 van tegenwoordig, mét volgespoten tiete, krijgen de kids allemaal siliconen ipv melk uit moeders melkfabriek zodat een kind met een strakke cup F te vergelijken is. Zanger BoB zal wel lekgeprikt zijn en is toe aan een nieuwe 'bobjob'!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Wat ziet hij er goed uit. Daar kunnen al die frikandelbaby's een voorbeeld aan nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |