Die gast kan op z'n 19e zijn eigen lul niet eens zien joh, laat staan dat ie lekkere wijven nukt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
Het zou toch verdomde hilarisch zijn als hij eenzelfde ontwikkeling als Jan Smit door gaat maken en op zijn 19e de lekkerste wijven van Nederland neukt.
Hij weegt/woog 64 KGquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:46 schreef Viking84 het volgende:
Hij zei bij het Jeugdjournaal:
"Ik ben niet echt te dik, maar ik mag wel wat dunner worden"..
Jantje was anders ook niet de slankste toen hij zn eerste optreden had met BZN.... En das toch ook allemaal goed gekomen, ik ben helemaal geen Jan Smit fan, maar ik vind hem toch aardig opgedroogdquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die gast kan op z'n 19e zijn eigen lul niet eens zien joh, laat staan dat ie lekkere wijven nukt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe, die jongen heeft vast van de Prednison van z'n opa gesnoept...
Idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef koffiegast het volgende:
ik zeg maar zo...die groep Nederlandse zangers hebben hun eigen wereldje en zo hun fans ook een eigen wereld....ik vind het maar nergens naar klinken :/
"Marianne Weber - Dennie Christian - Cooldown café - Dario - enz. enz."
wie!!eins?
Ja van de stoeprandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:08 schreef SEMTEX het volgende:
is Zwanger Bob al een beetje afgevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |