Glanerbrugquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Corleone het volgende:
[..]
waar in eschede zit jij, ik ben nu in het arke stadion en het sneeuwt amper, bijna niets!

BSCquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Corleone het volgende:
[..]
waar in eschede zit jij, ik ben nu in het arke stadion en het sneeuwt amper, bijna niets!

Whehe die van mijn broertje was afgebeld. Was zijn eerste les, dus die baaltquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef Rosu het volgende:
Hoe snel gaat die sneeuw? Ik heb zo rijles, hoop wel dat dat door gaat... (Woon in het noorden)

zoals verwacht voor het zuiden en westen ..denk dat het noorden wel in de koude lucht blijftquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef Lariekoek het volgende:
De koude lucht lijkt te gaan verliezen.

Dan zal het gebied straks stil moeten komen liggen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
zoals verwacht voor het zuiden en westen ..denk dat het noorden wel in de koude lucht blijft

vertraagtquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan zal het gebied straks stil moeten komen liggen?

Al dik 4 graden hier ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef Jodelaar het volgende:
Zuid Holland in de gevaren zone nu!
[afbeelding]

quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
vertraagt
gebied word iig al wat groter aan de achterkant groeit er een stuk aan

quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Temperaturen in het zuiden al heeel ruim boven nul. Voor de avond is het hier een grote modderzooi.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |