Mooi spraakleswoord, amoebe trouwens ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Black_king het volgende:
Sorry voor de rare diacritysche tekens maar mijn toetsenbord werkt even tegen.....
Brian vanavond. Spreekwoordelijk gezien dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef partyyboyy het volgende:
Gaat er nog iemand dood vandaag?
Zou gaaf zijn, als de redactie dat even aan Judith zou doorgeven !quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Mooi spraakleswoord, amoebe trouwens ook.
Waarom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian vanavond. Spreekwoordelijk gezien dan.
Misschie raakt Zdngmw ingesneeuwd, ik blijf hopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef partyyboyy het volgende:
Gaat er nog iemand dood vandaag?
Kijk uit de Baas kijkt meequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
Ze hebben het over sneeuw en een sneeuwalarm en dat is zó ontopic.![]()
Hij sterft vanavond 1000 doden. Hij gaat plaatjes draaien in de Zebra Lounge.quote:
Syl, Palma en poetsers hadden het over het sneeuwalarm. De baas kan me niks maken.quote:
Telfoutje denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef nelisb het volgende:
351 zat toch al vol? na 351 komt toch 352?
Dat is behoorlijk OTquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
Terwijl in naar DGKstreams zit te kijken begint het in 030 ook te sneeuwen![]()
Ik heb in de FB gevraagd het te veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef nelisb het volgende:
351 zat toch al vol? na 351 komt toch 352?
Aan het chatten met de redactie...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Wat zijn amoebe en brainles aan het doen ?
Dan zal hij wel niet meer terug gaan komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
Huub heeft me net geaccepteerd op hyves
![]()
![]()
wrom niet ? Het gaat trouwens weer over Huub tussen Brainles en Amoebequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet meer terug gaan komen.
Jippiequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze hebben allebei 1 hersencel, en die is gevult met de naam Nena.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
Oh en nu gaat het weer over Nena, hebben die 2 geen ander gespreksonderwerp.
Huub en ik zijn verbonden door MSN, als hij ook commentaar op de streams geeft, zal ik het hier doorbrieven.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry offtopic.
Kan trouwens niet lezen wat ze aan het typen zijn daar in DGK
Welke streamquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zijn er insluipers op het terrein van DGK![]()
Zou je een link kunnen geven van zijn Hyvesquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
Er is sneeuw zegt Brian.
Hier niet zegt Noekje.![]()
Ik heb haar toch al eerder onder de zonnenbank zien liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
Brian leert Amanda hoe de zonnebank werkt.
[afbeelding]
PICSquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:39 schreef Kaleddis het volgende:
En Amoebe showed weer even uitgebreid haar borsten.
Jaloezie ????? eerder kots neigingen .... bahquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De jaloezie op het forum...heeriljk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:43 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Jaloezie ????? eerder kost neigingen .... bah
Aan je nick te zien geniet jequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De jaloezie op het forum...heeriljk.
Ze heten daar geen brainles he, ze zijn waarschijnlijk niet in 3 stoten(rukken) klaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef blomst het volgende:
Redactie zijn jullie nog niet klaar, andere streams graag.
Ben geen vrouw , dus helaas ..... maar goed ... jij geilt waarschijnlijk op deze hersenloze mensjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Al die vrouwen hier......heerlijk het is gewoon jaloezie. Dat zo'n tienertje mooiere en grotere borsten heeft dan u, prachtig!
Ilona had dan ook stijl....Dit zijn prontieten. Lelijk hoor....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef Elounda het volgende:
Wat een lelijke borsten, die van Ilona zagen er heel anders uit, en die had toch ook siliconen?
Ik geloof werkelijk niet dat een volwassen vrouw hier jaloers op zou kunnen of moeten zijn. Ja, ze heeft best een mooi lichaam, hoe zou het eruit zien als ze 40 is en na 2 kinderen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Al die vrouwen hier......heerlijk het is gewoon jaloezie. Dat zo'n tienertje mooiere en grotere borsten heeft dan u, prachtig!
(dan maar klein. )quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Cungy het volgende:
Ik ben een man en heb liever naturel !
Ik ben een vrouw en heb die nepzooi niet nodigquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Cungy het volgende:
Dito.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Cungy het volgende:
Klopt, die had een mooi stel borsten. Die kon ook een decollete maken. Dat kan met die van Amanda niet want die zitten te ver van elkaar af.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef Elounda het volgende:
Wat een lelijke borsten, die van Ilona zagen er heel anders uit, en die had toch ook siliconen?
Ignoren werkt beter.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ben geen vrouw , dus helaas ..... maar goed ... jij geilt waarschijnlijk op deze hersenloze mensjes
hier nog niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef maikel112 het volgende:
al 2,5 uur non-stop sneeuw hier3 cm zeker al
![]()
volgens mij zie ik sneeuw op de streamsquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat het in Eemnes niet sneeuwt, in 030 gaat het goed.![]()
En dus gaat ze weer in vol ornaat voor de camera's paraderen. Wat is het toch een groot lichtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: mijn vriend is jaloers,
die wilt niet dat ik te veel bloot laat zien,
want hij hoorde dat het op internet staat.![]()
.
Yup !!! Het sneeuwt in DGK !!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
volgens mij zie ik sneeuw op de streams
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Elounda het volgende:
Komt ze aan hoor, het monster van Lochness..
Iemand even het verschil uitleggen tussen tv en radio?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: mijn vriend is jaloers,
die wilt niet dat ik te veel bloot laat zien,
want hij hoorde dat het op internet staat.![]()
.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Iemand even het verschil uitleggen tussen tv en radio?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geloof me het merendeel van de mannen zou het graag met haar doen als ze voor hun zou staan. En al helemaal op dit forum, prachtig die tweakers die 'beter' kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Elounda het volgende:
Komt ze aan hoor, het monster van EemLochness..
Zielendokter, neem ik aan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef Elounda het volgende:
Hier heeft ze tijd voor innerlijke stress en daarom moet ze nu naar de dokter..
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Het blijkt maar weer hoe makkelijk het is om je 'mening' op een forum te knallen vanachter een pc.....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef snkr-xxx het volgende:
ik heb vandaag hetzelfde aan als Carcasia..
ik denk dat ik me maar even omkleed
Ik ben trots op wie ik ben, heb absoluut niet de behoefte om Jaloers te zijn op een leeghoofdig meisje van 19 jaar. En als je in Amoebe taal wil spreken dan is het jaloerziteit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
nogmaals: JALOEZIE
![]()
Niet bij mij hoor, ik ben perfect tevreden met mijn figuur... al 35 jaar trouwensquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
nogmaals: JALOEZIE
![]()
Hey! Je vind het vast niet erg als ik Adamnda m'n bed uit zou trappen? En daarna ook nog van de trap? Dit soort mutsen heeft vaak zat voor me gestaan, maar ik ben toch meer van de balpennen als relatiegeschenk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Het blijkt maar weer hoe makkelijk het is om je 'mening' op een forum te knallen vanachter een pc.....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey! Je vind het vast niet erg als ik Adamnda m'n bed uit zou trappen? En daarna ook nog van de trap? Dit soort mutsen heeft vaak zat voor me gestaan, maar ik ben toch meer van de balpennen als relatiegeschenk.
Ja types als Amanda moeten het hebben van een BN-er.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey! Je vind het vast niet erg als ik Adamnda m'n bed uit zou trappen? En daarna ook nog van de trap? Dit soort mutsen heeft vaak zat voor me gestaan, maar ik ben toch meer van de balpennen als relatiegeschenk.
Als je dat ding uit zet duurt het een tijdje voordat hij weer aan kan. Er zit een knop op die je in moet drukken als de piep gaat en dan gaat hij dezelfde tijd door en kun je draaien. Ik heb ook zo'n dingquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef petraa het volgende:
Lastig he amoebe al die knopjes, welke zou je nou moeten indrukken ????
Kunnen ze voor haar niet van alle apparaten een 'My First' versie in het huis zetten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef ron1970 het volgende:
Hhaha Amanda denkt dat de zonnebank een computerspellerje is, ze krijgt hem niet meer aan
da klopt! ik heb er ook zo een..quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als je dat ding uit zet duurt het een tijdje voordat hij weer aan kan. Er zit een knop op die je in moet drukken als de piep gaat en dan gaat hij dezelfde tijd door en kun je draaien. Ik heb ook zo'n ding
Raar. BN'er staat toch voor 'Beperkt Nadenken'? Past juist leuk bij Adamnda.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja types als Amanda moeten het hebben van een BN-er.
de BN-er is niet altijd gediend van die types
Zodra de kinderen naar school waren zat ze uren in de sportschool, vertelde ze al een paar keer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Meneermax het volgende:
Thuis had natas geen tijd. Werken deed ze niet toch? Parasiet.
Ik vind dit eigenlijk gewoon beledigend voor alle alleenstaande ouders die wel werk en kind kunnen combineren.
Het verhaal van Natasia is nu dat Ilona de strijkbout had verstopt !!! Kortom, gewoon niet gekeken !quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Elounda het volgende:
Ilona de strijkbout weer ingeleverd?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Raar. BN'er staat toch voor 'Beperkt Nadenken'? Past juist leuk bij Adamnda.
(*schijt in eigen bed*)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
My First Mes
et cetera et cetera.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Raar. BN'er staat toch voor 'Beperkt Nadenken'? Past juist leuk bij Adamnda.
(*schijt in eigen bed*)
Was een grapje hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het verhaal van Natasia is nu dat Ilona de strijkbout had verstopt !!! Kortom, gewoon niet gekeken !
OMGquote:
Je vergeet My First Sonyquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen ze voor haar niet van alle apparaten een 'My First' versie in het huis zetten?
My First Magnetron
My First Zonnebank
My First Mes
et cetera et cetera.
Daar zit helaas al copyright op.quote:
Liefst een andere stream dan, een brievenbus in beeld is niks .......quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Oogjes dicht, natasia gaat denk ik haar poes schoonmaken
Ik ben ook benieuwd naar My First Speakinglessonquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit helaas al copyright op.
Maar op een My First Stijltang waarschijnlijk weer niet.
Laat dat maar over aan Zdngmwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:12 schreef Elounda het volgende:
Gezellig Arabisch muziekje erbij, ik sta nu te buikdansen
Heerlijk!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik krijg altijd trek in shoarma als ik deze muziek hoor.. kan zijn omdat ik om de hoek van de Zwarte Markt woon (Beverwijk)
Ze heeft genoeg buik...quote:
Caps ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:12 schreef Elounda het volgende:
Gezellig Arabisch muziekje erbij, ik sta nu te buikdansen
Geen webcam en kan geen caps makenquote:
S3 + S4 zijn nu leuk met al die sneeuw. Die Brainless op S1 + S2 kun je wel weghalen !quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:17 schreef anno-i-mus het volgende:
sneeuwt goed op stream 3 .... nu inmiddels hier ook de eerste vlokjes ;-)
En minder Amsterdam-Noords zou ook geen kwaad kunnen als aspirant-miljonairquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt tegen Snollie, ze zal je wel gaan leren te praten zonder hese stem![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Black_king het volgende:
Wat een beroerde overgangen Brian, zelfs de simpelste kun je niet....
Hoe erg hij het ook gaat verkloten vanavond.... ik kan me niet voorstellen dat Bart en Brian geen lol zullen hebben!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd naar vanavond....
OMG tijdens ik dit tik maakt hij een geweldige overgang...![]()
![]()
SuckSex Bwian![]()
![]()
![]()
Dat kan niet, hij heeft een te kleine piemel daarvoor .......quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef john6 het volgende:
ik hoop echt dat ie voor lul staat vanavond met draaien
Het heeft ook niets met wonen in Noord te maken, en als jij ABN spreekt hoef je je niet aangesproken te voelen.. Ben zelf geboren in de Jordaan en heb ook spraakles gehad... vanwege platte uitspraak die ik bewust wilde afleren... dus.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef zaadjuh het volgende:
hallo ik woon ook in amsterdam noord maar ben beschaafd hoor haha ok kom hier wel niet vandaan maar ik praat abn...
echt 'plat' amsterdams vind ik nog wel lachen, maar dat spreken ze geen van allen. Wat Amoebe uitkraamt heeft niks met Amsterdam te maken, dat is alleen maar ordinair.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef zaadjuh het volgende:
hallo ik woon ook in amsterdam noord maar ben beschaafd hoor haha ok kom hier wel niet vandaan maar ik praat abn...
Ben ik met je eens, als Bwian maar naar de draaitafel' s blijft kijken, en z'n koptelefoon ophoud...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hoe erg hij het ook gaat verkloten vanavond.... ik kan me niet voorstellen dat Bart en Brian geen lol zullen hebben!!
Ja, zoiets had ik ook ja...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef Ashley1 het volgende:
jammer dat ze niet even bedankt zegt tegen sylvia
Ja leuk hè? dat is toch echt Sylvia haar grote kracht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf Syl echt een topper vinden, ze krijgt Snollie zelfs zover om een redelijk normaal gesprek te voeren.
Nog niet gesignaleerd...quote:
Maar dan is het iedereens schuld behalve de zijne. M.n. Huub zal de schuld krijgen ook al is hij er evt. nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef john6 het volgende:
ik hoop echt dat ie voor lul staat vanavond met draaien
Ook al ben je beperkt, kan je de volgorde nog wel dusdanig maken, dat eht een leuke mix word.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef _-inge-_ het volgende:
Jammer dat ze geen 'eigen' cd's meer hebben kunnen samenstellen met nieuwe nummers. Dan maar roeien met de riemen die je hebt... Het is wel een beetje een warboel van stijlen maar sommige nummers vind ik wel erg lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |