Mooi spraakleswoord, amoebe trouwens ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Black_king het volgende:
Sorry voor de rare diacritysche tekens maar mijn toetsenbord werkt even tegen.....
Brian vanavond. Spreekwoordelijk gezien dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef partyyboyy het volgende:
Gaat er nog iemand dood vandaag?
Zou gaaf zijn, als de redactie dat even aan Judith zou doorgeven !quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Mooi spraakleswoord, amoebe trouwens ook.
Waarom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian vanavond. Spreekwoordelijk gezien dan.
Misschie raakt Zdngmw ingesneeuwd, ik blijf hopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef partyyboyy het volgende:
Gaat er nog iemand dood vandaag?
Kijk uit de Baas kijkt meequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:12 schreef noekje het volgende:
Ze hebben het over sneeuw en een sneeuwalarm en dat is zó ontopic.![]()
Hij sterft vanavond 1000 doden. Hij gaat plaatjes draaien in de Zebra Lounge.quote:
Syl, Palma en poetsers hadden het over het sneeuwalarm. De baas kan me niks maken.quote:
Telfoutje denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef nelisb het volgende:
351 zat toch al vol? na 351 komt toch 352?
Dat is behoorlijk OTquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
Terwijl in naar DGKstreams zit te kijken begint het in 030 ook te sneeuwen![]()
Ik heb in de FB gevraagd het te veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef nelisb het volgende:
351 zat toch al vol? na 351 komt toch 352?
Aan het chatten met de redactie...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Wat zijn amoebe en brainles aan het doen ?
Dan zal hij wel niet meer terug gaan komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
Huub heeft me net geaccepteerd op hyves
![]()
![]()
wrom niet ? Het gaat trouwens weer over Huub tussen Brainles en Amoebequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet meer terug gaan komen.
Jippiequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze hebben allebei 1 hersencel, en die is gevult met de naam Nena.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
Oh en nu gaat het weer over Nena, hebben die 2 geen ander gespreksonderwerp.
Huub en ik zijn verbonden door MSN, als hij ook commentaar op de streams geeft, zal ik het hier doorbrieven.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry offtopic.
Kan trouwens niet lezen wat ze aan het typen zijn daar in DGK
Welke streamquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zijn er insluipers op het terrein van DGK![]()
Zou je een link kunnen geven van zijn Hyvesquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
Er is sneeuw zegt Brian.
Hier niet zegt Noekje.![]()
Ik heb haar toch al eerder onder de zonnenbank zien liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
Brian leert Amanda hoe de zonnebank werkt.
[afbeelding]
PICSquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:39 schreef Kaleddis het volgende:
En Amoebe showed weer even uitgebreid haar borsten.
Jaloezie ????? eerder kots neigingen .... bahquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De jaloezie op het forum...heeriljk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:43 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Jaloezie ????? eerder kost neigingen .... bah
Aan je nick te zien geniet jequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De jaloezie op het forum...heeriljk.
Ze heten daar geen brainles he, ze zijn waarschijnlijk niet in 3 stoten(rukken) klaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef blomst het volgende:
Redactie zijn jullie nog niet klaar, andere streams graag.
Ben geen vrouw , dus helaas ..... maar goed ... jij geilt waarschijnlijk op deze hersenloze mensjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Al die vrouwen hier......heerlijk het is gewoon jaloezie. Dat zo'n tienertje mooiere en grotere borsten heeft dan u, prachtig!
Ilona had dan ook stijl....Dit zijn prontieten. Lelijk hoor....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef Elounda het volgende:
Wat een lelijke borsten, die van Ilona zagen er heel anders uit, en die had toch ook siliconen?
Ik geloof werkelijk niet dat een volwassen vrouw hier jaloers op zou kunnen of moeten zijn. Ja, ze heeft best een mooi lichaam, hoe zou het eruit zien als ze 40 is en na 2 kinderen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Al die vrouwen hier......heerlijk het is gewoon jaloezie. Dat zo'n tienertje mooiere en grotere borsten heeft dan u, prachtig!
(dan maar klein. )quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Cungy het volgende:
Ik ben een man en heb liever naturel !
Ik ben een vrouw en heb die nepzooi niet nodigquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Cungy het volgende:
Dito.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Cungy het volgende:
Klopt, die had een mooi stel borsten. Die kon ook een decollete maken. Dat kan met die van Amanda niet want die zitten te ver van elkaar af.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef Elounda het volgende:
Wat een lelijke borsten, die van Ilona zagen er heel anders uit, en die had toch ook siliconen?
Ignoren werkt beter.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ben geen vrouw , dus helaas ..... maar goed ... jij geilt waarschijnlijk op deze hersenloze mensjes
hier nog niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:49 schreef maikel112 het volgende:
al 2,5 uur non-stop sneeuw hier3 cm zeker al
![]()
volgens mij zie ik sneeuw op de streamsquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat het in Eemnes niet sneeuwt, in 030 gaat het goed.![]()
En dus gaat ze weer in vol ornaat voor de camera's paraderen. Wat is het toch een groot lichtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: mijn vriend is jaloers,
die wilt niet dat ik te veel bloot laat zien,
want hij hoorde dat het op internet staat.![]()
.
Yup !!! Het sneeuwt in DGK !!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
volgens mij zie ik sneeuw op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |