abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46107615
Leuke aflevering, promo beloofd ook weer veel goeds. Het wordt weer eens tijd dat we wat meer van de andere eilandbewoners zien.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:25:42 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46107683
Vanavond maar even bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:52:34 #28
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_46108602
Lost is back

Wat ben ik blij dat er nu elke week weer een aflevering is, heb er toch wel naar uitgekeken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_46109594
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:04 schreef edejong het volgende:
vond 'm goed, wat vragen zijn opgelost maar ook zijn er zeker vragen bij gekomen.
nu al zin in de volgende aflevering
Was weer genieten^O^. Jammer dat we de andere losties niet zagen. John Locke enzo
hi
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:31:15 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46110038
Blabla, na even door het feit heenprikken dat het leuk is dat Lost weer terug is heb ik wel een paar kritiekpunten. Best veel .
- Aflevering hing van toevalligheden aan elkaar (Alex die net ff Kate en Sawyer komt helpen, Julliete die net op tijd Danny doodschiet ).
- Ik begin me kapot te ergeren aan alle flashbacks in het algemeen. Ze zijn gewoon niet boeiend meer.
- Het gedraai en gezeur over wie nou de baas is bij The Others, of ze nou goed of slecht zijn, niemand kan er wijs uit. De schrijvers ook niet volgens mij.
- Dat Jack die ader kapotsnijdt en vervolgens Kate met dat verhaaltje komt door de walkietalkie. Tenenkrommend en het slaat nergens op.
- Die scene waarin Carl gehersenspoeld werd. Kan het nog meer jaren '80 ?

Lost wordt steeds ongeloofwaardiger.
2000 light years from home
pi_46110480
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Merkie het volgende:

Dat kan volgens mij wel kloppen. Want dat hele Dharma project is toch in de jaren '80 opgezet (hence de elpees (LP'S) en de verouderde techniek (bolle beeldschermen, etc).

Toch?
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:42:53 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46110526
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij wel kloppen. Want dat hele Dharma project is toch in de jaren '80 opgezet (hence de elpees (LP'S) en de verouderde techniek (bolle beeldschermen, etc).

Toch?
Ongetwijfeld, maar ik bedoel meer dat die scene uit een extreem slechte jaren '80-film gekopiëerd leek te zijn .
pi_46110562
quote:
Blabla, na even door het feit heenprikken dat het leuk is dat Lost weer terug is heb ik wel een paar kritiekpunten. Best veel .
- Aflevering hing van toevalligheden aan elkaar (Alex die net ff Kate en Sawyer komt helpen, Julliete die net op tijd Danny doodschiet ).
- Ik begin me kapot te ergeren aan alle flashbacks in het algemeen. Ze zijn gewoon niet boeiend meer.
- Het gedraai en gezeur over wie nou de baas is bij The Others, of ze nou goed of slecht zijn, niemand kan er wijs uit. De schrijvers ook niet volgens mij.
- Dat Jack die ader kapotsnijdt en vervolgens Kate met dat verhaaltje komt door de walkietalkie. Tenenkrommend en het slaat nergens op.

Zet je verstand es op 0 en ga dan zo'n aflevering kijken .
hi
pi_46110569
Zoals misschien die vierkante bril met overduidelijk onnodige blauwgekleurde TL verlichting.
Oh en ben ik de enige die opmerkte dat er wel CD's te zien waren in het brainwash-filmpje? Beetje raar als dat net als de rest van het Dharma gedoe in de jaren '80 opgezet zou zijn, of niet?
pi_46110644
Ik ben het wel met Merkie eens, ze zijn het echt aan het rekken door allerlei vage plots te creëeren.

Dat van die flasbacks had ik ook, ik wil zien wat ze nu doen!
Whatever I want.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:47:00 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46110705
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Zet je verstand es op 0 en ga dan zo'n aflevering kijken .
Zou best gaan, maar Lost pretendeert meer dan dat te zijn. Constant, met zogenaamd diepzinnige flashbacks en gesprekken. En dan kan ik me niet anders dan me er kapot aan ergeren dat dat totaal niet zo is .
pi_46110769
quote:

Eensch.
Amen.
pi_46110841
quote:

Wat zou je dan wel willen zien gebeuren?
pi_46110899
Die flashback slaan sowieso nergens op. Na seizoen 1 had dat zijn beste tijd wel gehad. Majah, het is opvulling hé. Anders waren we nu nog bij seizoen 2 zonder die domme flashbacks.

Ze moeten die 4/5 seizoenen op de 1 of ander manier uitrekken hé. Het levert ze immers genoeg geld op..
hi
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:53:10 #40
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46110954
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat zou je dan wel willen zien gebeuren?
Weet ik niet, ik ben een kijker, geen schrijver. Heb wel een kleine suggestie, en dat is dat ze zich eens aan hun eigen main plot moeten houden. Ze creëren steeds nieuwe verhaallijnen zonder de oude af te ronden. Zeer ergerlijk.
pi_46111066
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Merkie het volgende:

Weet ik niet, ik ben een kijker, geen schrijver. Heb wel een kleine suggestie, en dat is dat ze zich eens aan hun eigen main plot moeten houden. Ze creëren steeds nieuwe verhaallijnen zonder de oude af te ronden. Zeer ergerlijk.
Wil je dus eigenlijk dat ze gered worden en iedereen lang en gelukkig leeft?

Ik vind het juist wel interessant al die verschillende verhalen. Dat er ineens een nieuw eiland is of iets nieuws wordt ontdekt. Anders wordt het gewoon zo'n verstekelingen op een eiland serie. Dat geloof ik wel.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:58:09 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46111160
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wil je dus eigenlijk dat ze gered worden en iedereen lang en gelukkig leeft?

Ik vind het juist wel interessant al die verschillende verhalen. Dat er ineens een nieuw eiland is of iets nieuws wordt ontdekt. Anders wordt het gewoon zo'n verstekelingen op een eiland serie. Dat geloof ik wel.
Nee hoor, er mogen best nieuwe verhaallijnen komen, maar op het moment liggen er genoeg onafgeronde verhaallijnen uit seizoen 1 .
pi_46113220
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee hoor, er mogen best nieuwe verhaallijnen komen, maar op het moment liggen er genoeg onafgeronde verhaallijnen uit seizoen 1 .
Van de ene kant ben ik het met je eens, van de andere kant kan ik het alleen maar waarderen dat er ook nieuwe dingen bij komen. Het houdt de serie wel spannend. Daarbij komt natuurlijk ook wel dat deze serie echt niet meer heel lang gaat lopen, misschien is dit al het laatste seizoen, en anders het volgende, die afronding komt heus nog wel.

Verder vond ik gisteren een hele aardige aflevering, en ja, sommige dingen zijn toevallig, sommige dingen kunnen misschien niet helemaal zoals ze nu weergegeven worden. Maar wat ik wel geleerd heb van Lost de afgelopen tijd, dat veel gebeurd met een reden, dus ik wacht nog even af... Eerlijk gezegd ben ik vooral blij dat het terug is
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:26:21 #44
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_46113993
quote:

Zou je denken? Ijsberen in de jungle, zwarte rook dat mensen vermoord.

Lost moet je niet al te serieus nemen, zoals mensen bij goede tijden, slechte tijden doen.

Waar ik wel schijt ziek van wordt zijn die Flashbacks, maar jah ze geven clous bij de puzzelstukjes.

Aflevering van nu vond ik wat tegenvallen, lijkt er eenbeetje op dat seizoen 3 geheel begint tegen te vallen, de vorige afleveringen vond ik ook niet echt boeiend.
Toch houd het me wel bezig omdat ik te nieuwsgierig ben hoe het volgende week weer zal aflopen
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:27:35 #45
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46114018
Hey Lost is weer begonnen
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:32:05 #46
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46114156
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:26 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Zou je denken? Ijsberen in de jungle, zwarte rook dat mensen vermoord.

Lost moet je niet al te serieus nemen, zoals mensen bij goede tijden, slechte tijden doen.

Waar ik wel schijt ziek van wordt zijn die Flashbacks, maar jah ze geven clous bij de puzzelstukjes.

Aflevering van nu vond ik wat tegenvallen, lijkt er eenbeetje op dat seizoen 3 geheel begint tegen te vallen, de vorige afleveringen vond ik ook niet echt boeiend.
Toch houd het me wel bezig omdat ik te nieuwsgierig ben hoe het volgende week weer zal aflopen
Nouja, vind seizoen 3 tot nu toe wel beter dan seizoen 2. Seizoen 2 was echt vanaf aflevering 4 t/m 22 echt flut.
pi_46114336
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:26 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Seizoen 3 is toch wel sterk, vind ik. Vooral met die 2 'kampen'. Alleen jammer dat ze dat per aflevering behandelen
hi
  Lieve Belg donderdag 8 februari 2007 @ 18:38:30 #48
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_46114364
Ik vond het wel een goede aflevering. Hoop dat de komende 15 (?) wat meer antwoorden geven
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:41:04 #49
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_46114451
Vind er steeds minder aan eigenlijk, vond dit ook geen boeiende aflevering en ben het een beetje zat dat ze "spectaculaire" dingen laten zien om er volgens weer helemaal niks mee te doen.
Ik zeg cancellen die hap en een leuk einde eraan maken.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:43:18 #50
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_46114536
ben bang dat, mocht het aan het einde van het seizoen over zijn, ik het ook niet echt ga missen (als ze tenminste echt alles uit de doeken doen). Het wordt nu allemaal te vaag, met zoveel plot twists. Centraal lijkt me te staan, dat als je echt iets wil: het door Dharma mogenlijk gemaakt kan worden (klinkt misschien wat vaag, maar goed): voorbeelden:

- Locke die weer kan lopen en een "thuis" vind.
- Ben die op het eiland vast zit met een tumor, en een neurochirurg treft.
- Eko die z'n broer terugvind, en vrede met hem kan sluiten
- En nu natuurlijk Julliete die opmerkte dat ze zonder haar ex-man wel voor Dharma kon gaan werken. Nu vraag ik me af waarom Dharma Julliette nodig heeft.

Hebben de makers als uitsluitsel gegeven, of ze volgend jaar verder gaan?
Bij tijd en wijle aanwezig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')