Was weer genieten^O^. Jammer dat we de andere losties niet zagen. John Locke enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:04 schreef edejong het volgende:
vond 'm goed, wat vragen zijn opgelost maar ook zijn er zeker vragen bij gekomen.
nu al zin in de volgende aflevering
Dat kan volgens mij wel kloppen. Want dat hele Dharma project is toch in de jaren '80 opgezet (hence de elpees (LP'S) en de verouderde techniek (bolle beeldschermen, etc).quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Merkie het volgende:
- Die scene waarin Carl gehersenspoeld werd. Kan het nog meer jaren '80?
Lost wordt steeds ongeloofwaardiger.
Ongetwijfeld, maar ik bedoel meer dat die scene uit een extreem slechte jaren '80-film gekopiëerd leek te zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij wel kloppen. Want dat hele Dharma project is toch in de jaren '80 opgezet (hence de elpees (LP'S) en de verouderde techniek (bolle beeldschermen, etc).
Toch?![]()
Zet je verstand es op 0 en ga dan zo'n aflevering kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Merkie het volgende:
Blabla, na even door het feit heenprikken dat het leuk is dat Lost weer terug is heb ik wel een paar kritiekpunten. Best veel.
- Aflevering hing van toevalligheden aan elkaar (Alex die net ff Kate en Sawyer komt helpen, Julliete die net op tijd Danny doodschiet).
- Ik begin me kapot te ergeren aan alle flashbacks in het algemeen. Ze zijn gewoon niet boeiend meer.
- Het gedraai en gezeur over wie nou de baas is bij The Others, of ze nou goed of slecht zijn, niemand kan er wijs uit. De schrijvers ook niet volgens mij.
- Dat Jack die ader kapotsnijdt en vervolgens Kate met dat verhaaltje komt door de walkietalkie. Tenenkrommend en het slaat nergens op.
Zou best gaan, maar Lost pretendeert meer dan dat te zijn. Constant, met zogenaamd diepzinnige flashbacks en gesprekken. En dan kan ik me niet anders dan me er kapot aan ergeren dat dat totaal niet zo isquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zet je verstand es op 0 en ga dan zo'n aflevering kijken.
Eensch.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Merkie het volgende:
Blabla, na even door het feit heenprikken dat het leuk is dat Lost weer terug is heb ik wel een paar kritiekpunten. Best veel.
- Aflevering hing van toevalligheden aan elkaar (Alex die net ff Kate en Sawyer komt helpen, Julliete die net op tijd Danny doodschiet).
- Ik begin me kapot te ergeren aan alle flashbacks in het algemeen. Ze zijn gewoon niet boeiend meer.
- Het gedraai en gezeur over wie nou de baas is bij The Others, of ze nou goed of slecht zijn, niemand kan er wijs uit. De schrijvers ook niet volgens mij.
- Dat Jack die ader kapotsnijdt en vervolgens Kate met dat verhaaltje komt door de walkietalkie. Tenenkrommend en het slaat nergens op.
Wat zou je dan wel willen zien gebeuren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Merkie het volgende:
Weet ik niet, ik ben een kijker, geen schrijver. Heb wel een kleine suggestie, en dat is dat ze zich eens aan hun eigen main plot moeten houden. Ze creëren steeds nieuwe verhaallijnen zonder de oude af te ronden. Zeer ergerlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zou je dan wel willen zien gebeuren?
Wil je dus eigenlijk dat ze gered worden en iedereen lang en gelukkig leeft?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Merkie het volgende:
Weet ik niet, ik ben een kijker, geen schrijver. Heb wel een kleine suggestie, en dat is dat ze zich eens aan hun eigen main plot moeten houden. Ze creëren steeds nieuwe verhaallijnen zonder de oude af te ronden. Zeer ergerlijk.
Nee hoor, er mogen best nieuwe verhaallijnen komen, maar op het moment liggen er genoeg onafgeronde verhaallijnen uit seizoen 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wil je dus eigenlijk dat ze gered worden en iedereen lang en gelukkig leeft?
Ik vind het juist wel interessant al die verschillende verhalen. Dat er ineens een nieuw eiland is of iets nieuws wordt ontdekt. Anders wordt het gewoon zo'n verstekelingen op een eiland serie. Dat geloof ik wel.
Van de ene kant ben ik het met je eens, van de andere kant kan ik het alleen maar waarderen dat er ook nieuwe dingen bij komen. Het houdt de serie wel spannend. Daarbij komt natuurlijk ook wel dat deze serie echt niet meer heel lang gaat lopen, misschien is dit al het laatste seizoen, en anders het volgende, die afronding komt heus nog wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, er mogen best nieuwe verhaallijnen komen, maar op het moment liggen er genoeg onafgeronde verhaallijnen uit seizoen 1.
Zou je denken?quote:
Nouja, vind seizoen 3 tot nu toe wel beter dan seizoen 2. Seizoen 2 was echt vanaf aflevering 4 t/m 22 echt flut.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zou je denken?Ijsberen in de jungle, zwarte rook dat mensen vermoord.
Lost moet je niet al te serieus nemen, zoals mensen bij goede tijden, slechte tijden doen.
Waar ik wel schijt ziek van wordt zijn die Flashbacks, maar jah ze geven clous bij de puzzelstukjes.
Aflevering van nu vond ik wat tegenvallen, lijkt er eenbeetje op dat seizoen 3 geheel begint tegen te vallen, de vorige afleveringen vond ik ook niet echt boeiend.
Toch houd het me wel bezig omdat ik te nieuwsgierig ben hoe het volgende week weer zal aflopen
Seizoen 3 is toch wel sterk, vind ik. Vooral met die 2 'kampen'. Alleen jammer dat ze dat per aflevering behandelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Aflevering van nu vond ik wat tegenvallen, lijkt er eenbeetje op dat seizoen 3 geheel begint tegen te vallen, de vorige afleveringen vond ik ook niet echt boeiend.
Toch houd het me wel bezig omdat ik te nieuwsgierig ben hoe het volgende week weer zal aflopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |