Hehe, me vader zit in dat wereldje daaromquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
nou, ehm, niet ver van centraal vandaan iig
Mja, ik denk dat je in Amsterdam toch wel een redelijk hoge concentratie van productiebedrijven hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Teije het volgende:
[..]
Hehe, me vader zit in dat wereldje daaromen bij het centraal, zegt me niks
![]()
Alright, zo te zien weet ik er dus niet al te veel vanafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je in Amsterdam toch wel een redelijk hoge concentratie van productiebedrijven heeft![]()
![]()
Halloquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je in Amsterdam toch wel een redelijk hoge concentratie van productiebedrijven hebt![]()
![]()
1 uur en 37 minuten om precies te zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:26 schreef stFz het volgende:
nog 1.5 uurHeb niet zoveel meer te doen vandaag
Grrquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef lienelien het volgende:
Ha. Ik mag lekker over een paar minuutjes alweer naar huis
Ik wil weekend..quote:
Ook lekkerquote:
Was ik ook vandaag van 11 tot 14.... komt de baas terug, zegtie: Als ik jou was zou ik gewoon lekker voor de avondspits naar huis gaan en de trein van 14.30 pakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben nu helemaal alleen op mijn stage...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou me presentatie ging goed,
maar de vraag is nog of mijn stage wel zoals die kerel dat zo mooi zei; Wel hbo-waardig genoeg was.
Mijn stagebedrijf is harstikke tevreden en van mijn schoolcoach heb ik nooit wat over mijn product gehoord. Dus weet ik veel.
Hoor t maandag nu.. WAt een sukkel!
De opleidingcoordinator kwam de volgende conclusie, bij een HBO stage moet je meer een adviserende rol hebben, en een MBO meer een doe stage..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Jvvianen het volgende:
Het is niet zo heel gek.. het niveau van de meeste HBO-studies is nou niet echt spetterend, en als je daarbij een aansluitende stage zoekt dan is die niet altijd HBO waardig idd
Lekker krom maargoed, dat is Nederland he
als ik een adviserende rol had moeten hebben bij Center Parcs, had ik eerst 10 weken moeten meelopen ofzo, om uberhaupt zinnig advies te kunnen gevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De opleidingcoordinator kwam de volgende conclusie, bij een HBO stage moet je meer een adviserende rol hebben, en een MBO meer een doe stage..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |