Dat is wel klote..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef Ryouko het volgende:
Ben vanochtend omstreeks 10 uur maar eens richting het lab gegaan om te babelen met mijn stagebegeleider, zowaar hij was er deze keer!
Ik kom de kamer binnen lopen en begin het gesprek met de vraag of het daadwerkelijk nodig is om 8 uur per dag op het lab te zitten achter een of ander velletje papier waar je later toch de helft niet van onthoud. Dat kan ik thuis ook wel
Zijn reactie; 'Kijk maar wat je wilt, je kan ook thuis zitten'
Hij; Geef je email adres maar dan mail ik je wel als je weer eens aanwezig moet zijn.
Leuk dat dat even een het einde van de week wordt gezegd terwijl je alle dagen daar braaf hebt zitten lezen![]()
Daarna maar de vraag gesteld over de werktijden aangezien ik echt niet meer uit de zijne kan komen. Naast de stage heb ik nog een bijbaan dus als we dadelijk de experimenten gaan doen kan ik echt niet de zijne gaan aanhouden, dadelijk zit ik daar nog tot 23;00.
Hij;Waarom vraag je dat aan mij
ik; Eeehm omdat je mijn stage begeleider bent?
Hij; Oow
Valt stilte
Hij; Zorg maar dat je om 09;00 aanwezig bent
Hij; No worries mate
En loopt vrolijk de kamer uit![]()
Daar zit je dan, heb mijn spullen gepakt en ben weggegaan. Zit nu op school om dadelijk mijn beklag te gaan doen bij de begeleider vanuit school. Totaal geen zin meer om daar nog stage te gaan lopen!![]()
Ja hoorquote:
en hoe lang loop je er al? Want als je er net zit en je hebt er geen zin meer in, kun je beter stoppen en snel wat anders proberen te vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef Ryouko het volgende:
...
Muzziekje er wel bij??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben nu helemaal alleen op mijn stage...
Radio 538 aan..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Muzziekje er wel bij??
Had ik ook ma en woensdag.. helemaal alleen, maar ach, beetj muziek helpt wel
Ik kan wel gaan pollen welke salade ik op mijn brood doequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mis best de dagelijkse lunch poll.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan pollen welke salade ik op mijn brood doeMaar dat is ook een beetje kansloos. En ik kan niet zo veel FOK!-en als op mijn vorige stage.
Welkomquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
eerste dag stage, en ik verveel me hier al vanaf 10u
Maar goed, dadelijk gaan ze me leren monteren![]()
Ik tover je wel even tevoorschijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik krijg mezelf alleen op wiki niet in de op
Het gaat je wel lukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
..... nog 55 minuten......
quote:
Heb buikpijn!!!! Loop al de hele tijd op en neer naar de wc.. En waarvoor, voor niks haha....quote:
Dat zullen de zenuwen wel zijn. Ga even lekker relaxenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb buikpijn!!!! Loop al de hele tijd op en neer naar de wc.. En waarvoor, voor niks haha....
Nog 24 min
Waar in Amsterdam als ik vragen magquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Lienelien doet een productiestage bij een tv-productiebedrijf in AmsterdamVanaf maandag 10 weken in totaal
![]()
Dat in combinatie met een vrouwtje zijn, maakt t helemaal geweldig haha..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen de zenuwen wel zijn. Ga even lekker relaxen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |