Wetenschappelijke richting, het gaat om een onderzoek naar een of ander SARS gerelateerd virus en qua inlees werk ligt er nog wel voor 4 dagen genoeg te doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor stage moet je daar in godsnaam lopen, als je 3 dagen lang bezig bent met inlezen in zo'n hok???
maar dat inlezen is wel van belang???quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Wetenschappelijke richting, het gaat om een onderzoek naar een of ander SARS gerelateerd virus en qua inlees werk ligt er nog wel voor 4 dagen genoeg te doen.
Dus je zit gewoon de eerste 1,5 week van je stage te lezen lezen en nog eens lezen? En dat in een hokje van 3x3. Zou me er persoonlijk niet zo heel prettig voelen denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Wetenschappelijke richting, het gaat om een onderzoek naar een of ander SARS gerelateerd virus en qua inlees werk ligt er nog wel voor 4 dagen genoeg te doen.
Heb de eerste twee dagen dan ook gelijk aan de asprine gezeten en ga er tot op heden ook nog niet met plezier naar toe. Misschien dat ik morgen maar eens naar school ga om de situatie voor te leggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dus je zit gewoon de eerste 1,5 week van je stage te lezen lezen en nog eens lezen? En dat in een hokje van 3x3. Zou me er persoonlijk niet zo heel prettig voelen denk ik.
is toch belachelijk dat je eerst 1,5 week moet inlezen in zo'n 'cel', dat je niet eens voorgesteld wordt aan iedereen of een rondleiding krijgt en je begeleider niet eens normaal met je praatquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Heb de eerste twee dagen dan ook gelijk aan de asprine gezeten en ga er tot op heden ook nog niet met plezier naar toe. Misschien dat ik morgen maar eens naar school ga om de situatie voor te leggen.
Ben gelukkig dus niet de enige die er dus zo over denkt![]()
Nee dit is niet normaal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Heb de eerste twee dagen dan ook gelijk aan de asprine gezeten en ga er tot op heden ook nog niet met plezier naar toe. Misschien dat ik morgen maar eens naar school ga om de situatie voor te leggen.
Ben gelukkig dus niet de enige die er dus zo over denkt![]()
Lekker verhaal, ik zou er de eerste dag al mee zijn gekaptquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef Ryouko het volgende:
Mijn stage gaat ook lekker, NOT
De eerste dag ben ik aan het werk gezet met het inlezen van het project, vervolgens is mijn stagebegeleider de rest van de dag in het lab gaan zitten. Toen hij omstreeks half 6 weer terug kwam en zijn jas pakte heb ik maar gevraagd wat de werktijden eigenlijk zijn 'oow je mag naar huis wanneer je zin hebt'. Ben die dag verder niet rondgeleid/voorgesteld aan andere mensen dat heb ik zelf maar gedaan.![]()
Op de tweede dag was ik weer netjes om 09;00 aanwezig en ben ik weer begonnen met het inlezen,. Stagebegeleider kwam echter pas om 11;00 zelf aanzetten, en eveneens als een maandag was hij weer heel de dag in het lab. Verder dan een enkele binnenmondse begroeting kwam er niet uit. Er is verder ook niet gevraagd of het lukte of dat ik hulp nodig had, niets.
De derde dag eveneens weer netjes om 09;00 aanwezig en verder gegaan met inlezen. Deze keer kwam meneer pas om 12;00 zetten met een behoorlijke kater, eenmaal zijn spullen neergegooid was hij de verdere dag nergens te bekennen. Zelf ben ik in de middag maar de rest gaan helpen met het inpakken van spullen, voor de verhuizing van volgende week
Vandaag ook weer om 09;00 aanwezig en as usual weer verder gaan met inlezen. Na een tijd braaf gelezen te hebben besefte ik dat het inmiddels alweer 15;00 was en mijn stagebegeleider nog steeds nergens te bekennen was. Dat was de druppel voor mij, aangezien 8 uur zitten in een kamertje van 3 bij 3 met niets anders dan een stapelpapieren zonder enige vorm van afleiding niet bepaald prettig is heb ik mijn spullen maar gepakt en ben ik weggegaan. Als er toch niet naar mijn om wordt gekeken zullen ze mijn niet missen ook.![]()
Ter illustratie mijn gevangenis 8 uur per dag;
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of is die niet bepaald gezond? Als het nou betaald was dan was het een ander verhaal!
Dit is niet bepaald gezond nee..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef Ryouko het volgende:
De eerste dag ben ik aan het werk gezet met het inlezen van het project, vervolgens is mijn stagebegeleider de rest van de dag in het lab gaan zitten. Toen hij omstreeks half 6 weer terug kwam en zijn jas pakte heb ik maar gevraagd wat de werktijden eigenlijk zijn 'oow je mag naar huis wanneer je zin hebt'. Ben die dag verder niet rondgeleid/voorgesteld aan andere mensen dat heb ik zelf maar gedaan.![]()
Op de tweede dag was ik weer netjes om 09;00 aanwezig en ben ik weer begonnen met het inlezen,. Stagebegeleider kwam echter pas om 11;00 zelf aanzetten, en eveneens als een maandag was hij weer heel de dag in het lab. Verder dan een enkele binnenmondse begroeting kwam er niet uit. Er is verder ook niet gevraagd of het lukte of dat ik hulp nodig had, niets.
De derde dag eveneens weer netjes om 09;00 aanwezig en verder gegaan met inlezen. Deze keer kwam meneer pas om 12;00 zetten met een behoorlijke kater, eenmaal zijn spullen neergegooid was hij de verdere dag nergens te bekennen. Zelf ben ik in de middag maar de rest gaan helpen met het inpakken van spullen, voor de verhuizing van volgende week
Vandaag ook weer om 09;00 aanwezig en as usual weer verder gaan met inlezen. Na een tijd braaf gelezen te hebben besefte ik dat het inmiddels alweer 15;00 was en mijn stagebegeleider nog steeds nergens te bekennen was. Dat was de druppel voor mij, aangezien 8 uur zitten in een kamertje van 3 bij 3 met niets anders dan een stapelpapieren zonder enige vorm van afleiding niet bepaald prettig is heb ik mijn spullen maar gepakt en ben ik weggegaan. Als er toch niet naar mijn om wordt gekeken zullen ze mijn niet missen ook.![]()
Ter illustratie mijn gevangenis 8 uur per dag;
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of is die niet bepaald gezond? Als het nou betaald was dan was het een ander verhaal!
quote:
Klinkt niet gezond, het inlezen zal je weinig aan kunnen doen. De rest van de werkomstandigheden kinken abnormaal. Een begeleider die zelf niet optijd kan komen terwijl dat van jou wel verwacht wordt... Na de verhuizing, dan zat je toch bij andere stage mensjes op een kamer? Ik zou het iig nu aan school voorleggen en dan wachten tot na de verhuizing.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef Ryouko het volgende:
[...]
Ik mis best de dagelijkse lunch pollquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:36 schreef Katana het volgende:
Goede morgen allemaal! Het is bijna weekend
Het is helemaal niet erg dat je blij bent dat de week er bijna opzitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:01 schreef octopussy het volgende:
is het heel erg als ik blij ben dat er al weer een week opzit? Ik heb het hier best goed hoor, maar ik kan gewoon nog niet in mijn opdracht komen. Hopelijk wordt dat beter als ik naar de klanten mag voor gebruikersonderzoek, want ik verveel me nu een beetje terwijl ik wel al mijn plan van aanpak moet schrijven. Misschien komt dat ook wel omdat ze hier helemaal niet zitten te wachten op een plan van aanpak, maar het meer iets is wat ik voor mijn procesverslag doe.
Veel succesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
LAATSTE dag stage!!![]()
Om 15.00 uur presentatie en beoordeling vanuit school. Ben best zenuwachtig en ze maken het me hier ook niet gemakkelijk (telkens vragen, al zenuwachtig, effe moeilijke vragen bedenken, etc
)
Wens me succes, heb ik nodig!!
@actopussy = Ik haat plannen van aanpak, echt te erg en erg onzinnig in de zin waarin ze gebruitk worden, maarja het hoort erbij
@ Pieterbas =![]()
Veel succes mevrouwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
LAATSTE dag stage!!![]()
Om 15.00 uur presentatie en beoordeling vanuit school. Ben best zenuwachtig en ze maken het me hier ook niet gemakkelijk (telkens vragen, al zenuwachtig, effe moeilijke vragen bedenken, etc
)
Wens me succes, heb ik nodig!!
@actopussy = Ik haat plannen van aanpak, echt te erg en erg onzinnig in de zin waarin ze gebruitk worden, maarja het hoort erbij
@ Pieterbas =![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
ow das ook klote als dat zou gebeuren.
Gewoon flink duimen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |