Mijn stage gaat ook lekker, NOT
De eerste dag ben ik aan het werk gezet met het inlezen van het project, vervolgens is mijn stagebegeleider de rest van de dag in het lab gaan zitten. Toen hij omstreeks half 6 weer terug kwam en zijn jas pakte heb ik maar gevraagd wat de werktijden eigenlijk zijn 'oow je mag naar huis wanneer je zin hebt'. Ben die dag verder niet rondgeleid/voorgesteld aan andere mensen dat heb ik zelf maar gedaan.
Op de tweede dag was ik weer netjes om 09;00 aanwezig en ben ik weer begonnen met het inlezen,. Stagebegeleider kwam echter pas om 11;00 zelf aanzetten, en eveneens als een maandag was hij weer heel de dag in het lab. Verder dan een enkele binnenmondse begroeting kwam er niet uit. Er is verder ook niet gevraagd of het lukte of dat ik hulp nodig had, niets.
De derde dag eveneens weer netjes om 09;00 aanwezig en verder gegaan met inlezen. Deze keer kwam meneer pas om 12;00 zetten met een behoorlijke kater, eenmaal zijn spullen neergegooid was hij de verdere dag nergens te bekennen. Zelf ben ik in de middag maar de rest gaan helpen met het inpakken van spullen, voor de verhuizing van volgende week
Vandaag ook weer om 09;00 aanwezig en as usual weer verder gaan met inlezen. Na een tijd braaf gelezen te hebben besefte ik dat het inmiddels alweer 15;00 was en mijn stagebegeleider nog steeds nergens te bekennen was. Dat was de druppel voor mij, aangezien 8 uur zitten in een kamertje van 3 bij 3 met niets anders dan een stapelpapieren zonder enige vorm van afleiding niet bepaald prettig is heb ik mijn spullen maar gepakt en ben ik weggegaan. Als er toch niet naar mijn om wordt gekeken zullen ze mijn niet missen ook.
Ter illustratie mijn gevangenis 8 uur per dag;
![]()
Ligt het nou aan mij of is die niet bepaald gezond? Als het nou betaald was dan was het een ander verhaal!