abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46104537
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
Maandag eindelijk beginnen
Voorstel rondje, rondleiding en laptop ophalen
Arrogante zak .
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:51:45 #27
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_46104580
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:50 schreef Teije het volgende:

[..]

Arrogante zak .
sorry
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:52:28 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46104603
Ik heb zojuist sneeuwvrij gekregen Ze waren bang er straks geen treinen meer rijden en dat ik dan niet naar huis kon .. wel lief van ze
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46104937
Teije wilt ook vrij, welkom trouwens Xtreem ;-P
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:05:27 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46105071
Kijk je stagebegeleider lief aan... werkte bij mij
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46105096
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Maraca het volgende:
Kijk je stagebegeleider lief aan... werkte bij mij
Maar jij hebt een mooi koppie

Ik moet toch me uren maken, en ik fiets naar huis dus het maakt mij niet al te veel uit
pi_46107058
Hoe beun ik mezelf in de OP eigenlijk?
pi_46107260
dat wijst zichezelf toch

enne sneeuwt hier nu ook
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_46107345
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zojuist sneeuwvrij gekregen Ze waren bang er straks geen treinen meer rijden en dat ik dan niet naar huis kon .. wel lief van ze
Ik ook
Zit alweer een half uurtje thuis.. chillmodus aan
Blitskikker 8)
pi_46107404
Heerlijk. Ik zit hier nu drie dagen op m'n afstudeerplaats en waarschijnlijk kunnen we er al weer mee stoppen. Het hele ervaren ICT-team hier blijkt niet te bestaan, onze opdracht kon toch niet worden uitgevoerd dus kregen we een ander bagger voorstel en bij ons op school gaan ze niet meer akkkoord.
pi_46107572
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef kipknots het volgende:
Heerlijk. Ik zit hier nu drie dagen op m'n afstudeerplaats en waarschijnlijk kunnen we er al weer mee stoppen. Het hele ervaren ICT-team hier blijkt niet te bestaan, onze opdracht kon toch niet worden uitgevoerd dus kregen we een ander bagger voorstel en bij ons op school gaan ze niet meer akkkoord.
hoe ga je dat nu oplossen qua stage dan??? want neem aan dat je wel een x aantal dagen/weken stage moet lopen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46107583
net ff achter het huis en voor het oprit en de stoep sneeuwvrij gemaakt, nuttige tijdsbesteding
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46107587
quote:
Ben je lekker mee
pi_46107750
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef Goover het volgende:

[..]

Tegen bomen, paaltjes en andere weg gebruikers neem ik aan ?

(TVPtje)
GOOVER!!!!! You're Back!!
I ♥ PB
pi_46107759
quote:

Ik kan soms echt niet geloven hoe slecht er met stagiairs wordt omgegaan. Je steekt er veel tijd en moeite in om een geschikte stageplek te vinden en een opdracht te verzinnen en dan krijg je dat soort onzin

Ik heb gelukkig al een beetje waardering gehad bij mijn afstudeerplek: de trainers van de software (die ik ga herontwerpen) zijn blij dat er nu eindelijk wat aan de problemen wordt gedaan. Die krijgen al jaren de shit over zich heen van de gebruikers bij de implementatie van een gebrekkige GUI.
pi_46107897
Tja, wat het helemaal frustrerend maakt is dat ik met een vriend via een stagebureau (gpstart.com) in Curacao zit. Dat bureau blijkt nu van dezelfde eigenaar te zijn en onze huisvesting is ook nog eens van dat bedrijf. We hebben die eigenaar nu dus al zo'n 6-700 euro betaald om flink genaaid te worden.

Maar goed, gelukkig wordt het stagebureau bijna volledig door stageaires gerund die op hetzelfde terrein wonen en waar we veel mee rondhangen dus die doen iig wat ze kunnen om een ander bedrijf te vinden. Nu hopen we dat we snel iets rond kunnen krijgen zodat we toch nog iets kunnen gaan doen. Zo niet dan wordt het maar een paar week hier vakantie vieren en dan terug naar Nederland en een paar maanden werken denk ik.
pi_46109629
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef IbeBen het volgende:
Hoe beun ik mezelf in de OP eigenlijk?
Toevoegen aan de OP wiki
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46110658
Nog 17min! en dan door de kou naar huis fietsen... heb medelij
pi_46110839
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Teije het volgende:
bij deze mijn medelij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46111424
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Teije het volgende:
de kou daar ben ik op gekleed... maar die sneeuw op fietspaden
pi_46111710
Al lekker een paar uurtjes thuis Lekker warm in de auto
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46111800
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef PieterBas het volgende:
Al lekker een paar uurtjes thuis Lekker warm in de auto
hele dag al thuis, lekker warm
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46112078
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hele dag al thuis, lekker warm
Om maar weer eens positief te zijn:

Het zonnetje schijnt, het is zo'n 30 graden en ik ga vanavond lekker barbecueen en zuipen.
pi_46112186
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

Om maar weer eens positief te zijn:

Het zonnetje schijnt, het is zo'n 30 graden en ik ga vanavond lekker barbecueen en zuipen.
pi_46113585
Mijn stage gaat ook lekker, NOT

De eerste dag ben ik aan het werk gezet met het inlezen van het project, vervolgens is mijn stagebegeleider de rest van de dag in het lab gaan zitten. Toen hij omstreeks half 6 weer terug kwam en zijn jas pakte heb ik maar gevraagd wat de werktijden eigenlijk zijn 'oow je mag naar huis wanneer je zin hebt'. Ben die dag verder niet rondgeleid/voorgesteld aan andere mensen dat heb ik zelf maar gedaan.

Op de tweede dag was ik weer netjes om 09;00 aanwezig en ben ik weer begonnen met het inlezen,. Stagebegeleider kwam echter pas om 11;00 zelf aanzetten, en eveneens als een maandag was hij weer heel de dag in het lab. Verder dan een enkele binnenmondse begroeting kwam er niet uit. Er is verder ook niet gevraagd of het lukte of dat ik hulp nodig had, niets.

De derde dag eveneens weer netjes om 09;00 aanwezig en verder gegaan met inlezen. Deze keer kwam meneer pas om 12;00 zetten met een behoorlijke kater, eenmaal zijn spullen neergegooid was hij de verdere dag nergens te bekennen. Zelf ben ik in de middag maar de rest gaan helpen met het inpakken van spullen, voor de verhuizing van volgende week

Vandaag ook weer om 09;00 aanwezig en as usual weer verder gaan met inlezen. Na een tijd braaf gelezen te hebben besefte ik dat het inmiddels alweer 15;00 was en mijn stagebegeleider nog steeds nergens te bekennen was. Dat was de druppel voor mij, aangezien 8 uur zitten in een kamertje van 3 bij 3 met niets anders dan een stapelpapieren zonder enige vorm van afleiding niet bepaald prettig is heb ik mijn spullen maar gepakt en ben ik weggegaan. Als er toch niet naar mijn om wordt gekeken zullen ze mijn niet missen ook.

Ter illustratie mijn gevangenis 8 uur per dag;

Ligt het nou aan mij of is die niet bepaald gezond? Als het nou betaald was dan was het een ander verhaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')