hoi mede nieuwedieperquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed het zal dus allemaal wel meevallen als ik de trein instap richting Almelo / Enschede en dan vanavond weer terug kan naar Den Helder?
Helloquote:
Je hebt gelijk... ik zie het nu ook...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:37 schreef Beaver het volgende:
Zwijndrecht, poedersuiker....
als jij eens lekker optyftquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:30 schreef Baklap het volgende:
whehe helemaal geen sneeuw in Nijmegen man!
ach, dat gebeurt toch elke dag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
De eerste trein vallen al uit vandaag! http://www.traphic.nl/trein.aspx
Anders kijk je even uit je raamquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam zal wel weer overgeslagen worden.
Dat doe ik ook, ik zie nietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:45 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Anders kijk je even uit je raam![]()
Er ligt een ondoorbroken "band" van neerslag van Noord-Ierland tot aan Italië en jij denkt dat Rotterdam, of all places, wordt overgeslagen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam zal wel weer overgeslagen worden.
euhm......quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
er vallen er wel meer uit, uit voorzorgquote:De Nederlandse Spoorwegen schrappen donderdag na negen uur tien procent van de dienstregeling uit voorzorg, omdat er zware sneeuwval wordt verwacht. Reizigers moeten volgens ProRail rekening houden met langere wachttijden en vaker overstappen. Vooral intercityreizigers zullen de dupe worden.
De treinen worden van tevoren al uit de dienstregeling gehaald om opstoppingen te voorkomen. De maatregel heeft het meeste invloed op de drukste gebieden van het land, zoals de Randstad, Noord-Holland, Arnhem, Zwolle en Noord-Brabant. De aangepaste dienstregeling zal doorgaan tot na de avondspits.
De NS neemt ook andere maatregelen om problemen te voorkomen. Zo zet het bedrijf extra storingsploegen klaar bij wissels en heeft het extra locomotieven klaarstaan om treinen weg te kunnen slepen.
Tja als het in barendrecht sneeuwt, en hier niet...dan vrees ik het ergste. Of de bui trekt ontieglijk langzaam over...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Er ligt een ondoorbroken "band" van neerslag van Noord-Ierland tot aan Italië en jij denkt dat Rotterdam, of all places, wordt overgeslagen?![]()
Waar is hier?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:48 schreef Koningin het volgende:
Hier ligt nu ook een klein laagje.
Dat wist ik al... had mijn zin verkeerd getiktquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:48 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm......
[..]
er vallen er wel meer uit, uit voorzorg
dat dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja als het is barendrecht sneeuwt, en hier niet...dan vrees ik het ergste. Of de bui trekt ontieglijk langzaam over...
Mn camera staat in het raamkozijn, maar er is nog niks te zien eigenlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijven de eerste foto's?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:48 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm......
[..]
er vallen er wel meer uit, uit voorzorg
Hambaken meldt ook sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
Sneeuw in Den Bosch
alle begin is moeilijkquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja als het in barendrecht sneeuwt, en hier niet...dan vrees ik het ergste. Of de bui trekt ontieglijk langzaam over...
Ja het begint nu pas langzaam te sneeuwen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zwengel buienradar.nl maar aan. Die is niet echt accuraat nu, maar het geeft een globaal beeld..
Daar moet het nu toch wel vallen onderhand...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef Schiplui het volgende:
Hier in Schipluiden (omgeving delft) is nog niks. Wel is sinds vanochtend de lucht grijs. We wachten af.
Ik voorspel je dat het binnen 5 minuten bij je sneeuwtquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:57 schreef Schiplui het volgende:
Hier in Schipluiden (omgeving delft) is nog niks. Wel is sinds vanochtend de lucht grijs. We wachten af.
Noop.. Stukje zuidelijker ook nog helemaal niets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef Bastian het volgende:
[..]
Daar moet het nu toch wel vallen onderhand...
Wat dacht je van webcams?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijven de eerste foto's?
TJeem al geen treinen meer van Apeldoorn naar Amsterdam. Er ligt op dat traject nog lang geen sneeuw. NS wat doe jequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Kijk das andere koek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat dacht je van webcams?
B.v. vliegveld Eindhoven:
[afbeelding]
Meer webcams
webcamplaza.net/continents/holland.html
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:59 schreef Marjan1985 het volgende:
Naaldwijk tot nu toe ook niks (in de buurt van Honselersdijk en Schipluiden)
Je maakt een grapje zeker?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
er werd op de radio vanochtend in dode ernst verteld dat mensen die er op uit moetsen eten, drinken een zaklamp en wellicht een shop moetsen meenemen in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |