Mijn baas zou 't ook moeten aangevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
Ah, eerder naar huis vandaag, moet van de NS.
Qodlike!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej. Trakteren!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas smaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn baas zou 't ook moeten aangeven
Ik wil bij deze graag mijn sponsor bedanken en mijn familie!quote:
Ja ja, ik ben halverwegequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik draag dit met gepaste trots als voorbeeld voor hopelijk velen die in mijn voetsporen mogen treden!![]()
Al ruim over de helft ben jequote:
Daarom ga ik ook met de trein.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
autorijden in de sneeuw is fucking eng
Door de mongolen om je heen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
de auto gleed allemaal 'n shit.. Ik vond het best engquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Door de mongolen om je heen.
voor de rest is sneeuw makkelijk om te rijden
Vind vooral auto's die te dicht achter je gaan rijden eng.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef shifto het volgende:
[..]
de auto gleed allemaal 'n shit.. Ik vond het best eng
Daarom probeer ik dat te vermijden met mijn auto.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
dat gaat wat beloven dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef shifto het volgende:
[..]
de auto gleed allemaal 'n shit.. Ik vond het best eng
ach ik mag ook niet weg... wordt gelukkig wel opgehaald om 5 uur. irritante is alleen wel dat mijn auto niet zo geschikt is voor dit weer. dus nu weet ik niet of ik vanavond naar mijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat gaat wat beloven dan.
Ik moet nog weg.
Zit nog wel ff vast hier.
Moet nog 28 mailtjes behandelen.
Hard genoeg gegeven de inhoudquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dat guitaristen topic loopt zeker niet zo hard?![]()
Knusquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef Q. het volgende:
Dit gebouw is dusdanig volgepropt dat de kans om een vrij toilet te vinden ongeveer nul is geworden. Twee heren-toiletten per verdieping, 100 man per verdieping. Wie bedenkt dat?
Schijten op je werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef Q. het volgende:
Dit gebouw is dusdanig volgepropt dat de kans om een vrij toilet te vinden ongeveer nul is geworden. Twee heren-toiletten per verdieping, 100 man per verdieping. Wie bedenkt dat?
Wachtrij. Vroeger had je nog een kans om op de 4e verdieping een toilet te vinden, die stond leeg, maar daar hebben ze nu ook weer stapels afdelingen meergezet en dat lukt nu ook niet meer. Stom.quote:
Gewoon pissen in de wasbak op de toiletten dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachtrij. Vroeger had je nog een kans om op de 4e verdieping een toilet te vinden, die stond leeg, maar daar hebben ze nu ook weer stapels afdelingen meergezet en dat lukt nu ook niet meer. Stom.
Mensen uit Bloemendaal die schijten sowieso niet...quote:
Amen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen uit Bloemendaal die schijten sowieso niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |