Mijn baas zou 't ook moeten aangevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
Ah, eerder naar huis vandaag, moet van de NS.
Qodlike!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej. Trakteren!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas smaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn baas zou 't ook moeten aangeven
Ik wil bij deze graag mijn sponsor bedanken en mijn familie!quote:
Ja ja, ik ben halverwegequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik draag dit met gepaste trots als voorbeeld voor hopelijk velen die in mijn voetsporen mogen treden!![]()
Al ruim over de helft ben jequote:
Daarom ga ik ook met de trein.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
autorijden in de sneeuw is fucking eng
Door de mongolen om je heen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
de auto gleed allemaal 'n shit.. Ik vond het best engquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Door de mongolen om je heen.
voor de rest is sneeuw makkelijk om te rijden
Vind vooral auto's die te dicht achter je gaan rijden eng.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef shifto het volgende:
[..]
de auto gleed allemaal 'n shit.. Ik vond het best eng
Daarom probeer ik dat te vermijden met mijn auto.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
dat gaat wat beloven dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef shifto het volgende:
[..]
de auto gleed allemaal 'n shit.. Ik vond het best eng
ach ik mag ook niet weg... wordt gelukkig wel opgehaald om 5 uur. irritante is alleen wel dat mijn auto niet zo geschikt is voor dit weer. dus nu weet ik niet of ik vanavond naar mijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat gaat wat beloven dan.
Ik moet nog weg.
Zit nog wel ff vast hier.
Moet nog 28 mailtjes behandelen.
Hard genoeg gegeven de inhoudquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Dat guitaristen topic loopt zeker niet zo hard?![]()
Knusquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef Q. het volgende:
Dit gebouw is dusdanig volgepropt dat de kans om een vrij toilet te vinden ongeveer nul is geworden. Twee heren-toiletten per verdieping, 100 man per verdieping. Wie bedenkt dat?
Schijten op je werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef Q. het volgende:
Dit gebouw is dusdanig volgepropt dat de kans om een vrij toilet te vinden ongeveer nul is geworden. Twee heren-toiletten per verdieping, 100 man per verdieping. Wie bedenkt dat?
Wachtrij. Vroeger had je nog een kans om op de 4e verdieping een toilet te vinden, die stond leeg, maar daar hebben ze nu ook weer stapels afdelingen meergezet en dat lukt nu ook niet meer. Stom.quote:
Gewoon pissen in de wasbak op de toiletten dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Wachtrij. Vroeger had je nog een kans om op de 4e verdieping een toilet te vinden, die stond leeg, maar daar hebben ze nu ook weer stapels afdelingen meergezet en dat lukt nu ook niet meer. Stom.
Mensen uit Bloemendaal die schijten sowieso niet...quote:
Amen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen uit Bloemendaal die schijten sowieso niet...
pardonquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
![]()
krijg ik net het nieuws te horen dat er een tante van me is doodgeslagen door haar bloedeigen zoon![]()
Wat bezielt de mensheid toch tegenwoordig zeg.
GVD je eigen ouders iets aandoen ???
dat komt ff koud op je dag![]()
Ik heb altijd zin!quote:
details zijn nog niet geheel bekend.quote:
Wow, teeeeering zeg!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
![]()
krijg ik net het nieuws te horen dat er een tante van me is doodgeslagen door haar bloedeigen zoon![]()
wtf????quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
![]()
dan niet vreemd trouwensquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:55 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
details zijn nog niet geheel bekend.
En het speelt zich allemaal in Suriname af dus duurt allemaal wat langer voordat het hier aankomt...
Maar ze heeft 2 weken in coma gelegen en vannacht overleden aan de gevolgen.
Fucking idioot.
sorry, heb eigenlijk zin om hard te vloeken ofzo...
WTFquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
![]()
Niet in werk natuurlijk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
hangt er vanaf waarin.... momenteel geen zin in werk![]()
zin inquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
hangt er vanaf waarin.... momenteel geen zin in werk![]()
meissie tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef tirannetje24 het volgende:
jemig, nou dat was mijn werkdag voor vandaag denk ik.
T schijnt dat die gozer verslaafd was en dat ie thuis zijn moeder opgewacht had voor geld wat ie niet kreeg en toen vielen er klappen ofzo..
jezus zit hier nu gewoon te janken![]()
sterkte meissiequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef tirannetje24 het volgende:
T schijnt dat die gozer verslaafd was en dat ie thuis zijn moeder opgewacht had voor geld wat ie niet kreeg en toen vielen er klappen ofzo..
Sterkte!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef tirannetje24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |