Wat je in deze moet onderschatten is dat teamleiders meestal wel de verantwoording krijgen om zaken te regelen, maar niet altijd de middelen ter beschikking krijgen om het te regelen. Een makkelijk instrument om dat te hanteren is het afdwingen van bepaalde werkzaamheden omdat je hierarchisch gezien toch net even boven de werkvloer staat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In feite ben je dat in veel gevallen ook ja, omhooggevallen arbeider/callcentermiep/whatever. De fout die dan echter vaak gemaakt wordt is dat ze weinig van je aan willen nemen. Daarmee werkt dus het hele "schakel tussen werkvloer en management"-idee voor geen meter. In welke mate dat zich voordoet verschilt ongetwijfeld per bedrijf maar dat is wel zo'n beetje het algemene beeld wat ik er van heb.
Dat dus...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat je in deze moet onderschatten is dat teamleiders meestal wel de verantwoording krijgen om zaken te regelen, maar niet altijd de middelen ter beschikking krijgen om het te regelen.
Maar die krijgt wel al het gezever over zich heen van zijn personeel en is degene die het recht moet trekken met zijn gedemotiveerde en te krappe personeelsbestand...quote:Dit resulteert over het algemeen wel in succes op de korte termijn. Dat het niet ten goede komt aan de sfeer en zijn weerslag heeft op verzuim en verloop nemen we ter kennisgeving aan. Dat behoort immers weer niet tot de verantwoordelijkheid van de teamleider...
bij ons hoeft ie niet te zeuren hoor... zijn salaris is primaquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dus...
[..]
Maar die krijgt wel al het gezever over zich heen van zijn personeel en is degene die het recht moet trekken met zijn gedemotiveerde en te krappe personeelsbestand...
Ik heb serieus te doen met die mensen, zeker als je kijkt wat ze ervoor betaald krijgen in veel gevallen.
Alle waar naar zijn geld. Een goede teamleider stroomt of makkelijk door of vindt elders wel een goede baan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar die krijgt wel al het gezever over zich heen van zijn personeel en is degene die het recht moet trekken met zijn gedemotiveerde en te krappe personeelsbestand...
Ik heb serieus te doen met die mensen, zeker als je kijkt wat ze ervoor betaald krijgen in veel gevallen.
En wat versta jij onder een 'prima salaris'?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
bij ons hoeft ie niet te zeuren hoor... zijn salaris is prima
Heb je gesport gisteren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:15 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik heb spierpijn!
In mijn hele bovenlijf met name rond mijn ribben.
![]()
hmmmquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:27 schreef tirannetje24 het volgende:
shit, het sneeuwt hier nu al.
Gelukkig nog niet heel hard maar dat gaat dan nog wat beloven als ik de foto's mag geloven
nou als een raam omhoog trekken van je bestuurdersdeur mee telt met sporten dan ja, anders nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je gesport gisteren?
Of op de kou/tocht gelegen vannacht?
welke kant mag ik het opblazen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef Ynske het volgende:
totaal geen sneeuw hier bij mij
Utrecht, ik ga toch de deur niet uit vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:29 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
welke kant mag ik het opblazen ?
Het is in Zoetermeer net begonnen. Wat een hel, ik snap meteen waarom ze dat weeralarm hebben afgegeven! Drama!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef Ynske het volgende:
totaal geen sneeuw hier bij mij
hoef ik niet zo ver te blazen vanuit Tiel gelukkig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Utrecht, ik ga toch de deur niet uit vandaag
Zaterdagochtendquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:27 schreef Ynske het volgende:
heb je je auto al mogen ophalen Sjow?
ben blij dat ik niet gewenst was op t werk dan vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is in Zoetermeer net begonnen. Wat een hel, ik snap meteen waarom ze dat weeralarm hebben afgegeven! Drama!!!!
ben benieuwdquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zaterdagochtend. Auto is al APK gekeurd. Ook vanwege het werk heb ik doordeweeks helaas weinig/geen tijd
Meer dan hij verdient?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een 'prima salaris'?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |