abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46096289
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat zijn de goede werknemers. De meesten melden zich gewoon ziek, dat scheelt weer vrije dagen!
twee weken costa del sol en op dag twee bellen dat je ziek bent.
pi_46096299
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
Voor de klanten staat heel veel dicht
MSN, meeste inet pagina's, etc

Voor mij staat alles open.
Ik kan bijna alles wel, MSN niet maar daar heb ik ook geen behoefte aan.
For great justice!
pi_46096341
Op mijn oude werkplek zat ik trouwens veel meer op internet, zit nu veel meer in the picture en heb ook een andere collega naast me zitten, eentje waar continue mensen bij zitten en die dan ook mee gaan kijken. Mn posts typ ik tegenwoordig in notepad, dat valt niet op.
For great justice!
pi_46096344
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:16 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Vergeet de vrije dagen die iedereen wil niet!
Baas mag ik vrij zijn morgen want ik heb pijn in mijn grote teen
Dat bedoel ik dus oa met "gezeik". Daar vallen ook alle legitieme verlof aanvragen en ziekmeldingen onder overigens. Die mag je als teamleider allemaal op zien te vangen, doorgaans met een te krap personeelsbestand wat dus weer (terecht) gezeik op levert van de rest van je personeel. Tussendoor komt dan nog even je manager melden dat jouw team de normen niet haalt en dat dat echt beter moet...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46096352
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:16 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Vergeet de vrije dagen die iedereen wil niet!
Baas mag ik vrij zijn morgen want ik heb pijn in mijn grote teen

Veel mensen melden zich echt al om niets ziek! Maar ja dat geeft wel weer aan hoe ze het op de werkvloer beleven vind ik altijd wel. Of je moet wel verdomde kleinzerig zijn

teamleider zou ook niet mijn toekomstbaan zijn hoor.
Laat mij de komende 3-5 jaar maar aangestuurd worden en daarna zie ik wel lekker verder.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:21:45 #56
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_46096363
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:18 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

En dat blijft denk ik de beste optie?
Voor mij wel. Het beleid dat hier wordt gehanteerd staat ver af van waar ik als persoon voor sta.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_46096374
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus oa met "gezeik". Daar vallen ook alle legitieme verlof aanvragen en ziekmeldingen onder overigens. Die mag je als teamleider allemaal op zien te vangen, doorgaans met een te krap personeelsbestand wat dus weer (terecht) gezeik op levert van de rest van je personeel. Tussendoor komt dan nog even je manager melden dat jouw team de normen niet haalt en dat dat echt beter moet...
Oplossing: Harder inlikken tot je CEO bent!
pi_46096400
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:18 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

En dat blijft denk ik de beste optie?
als je niet op de juiste plek werkt en alleen maar gezeik over je heen krijgt ?

Jazeker!!
Daarom heb ik ook ontslag genomen, wetende dat ik echt wel capabel genoeg ben een betere en leukere baan te vinden.

en daar ga ik _nu_ maar eens voor bellen
pi_46096433
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Oplossing: Harder inlikken tot je CEO bent!
Ook veel gezeik en hard werken maar dan krijg je tenminste flink betaald. En je hebt invloed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46096442
Ik moet zeggen dat ik de laatste weken best wel tevreden ben met mijn werk, het is hier gewoon heel gezellig en het werk is niet je van het maar ach, het gras bij de buren is toch altijd groener.
For great justice!
pi_46096462
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste weken best wel tevreden ben met mijn werk, het is hier gewoon heel gezellig en het werk is niet je van het maar ach, het gras bij de buren is toch altijd groener.
Q??
Ben je ziek?
pi_46096481
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Q??
Ben je ziek?
Ze hebben vast iets in de koffie gedaan.
For great justice!
pi_46096608
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze hebben vast iets in de koffie gedaan.
Happy pills!

Q. zit zwaar aan de prozac !
pi_46096694
Woohoo! Het sneeuwen is hier begonnen!
pi_46096721
Nog 19!
pi_46096727
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
waar is hier ?
En sneeuwt het al hard enzo ?

Stuur maar snel deze kant op dan heb ik een reden om lekker op tijd weer warm thuis te zitten
pi_46096792
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:37 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

waar is hier ?
Tilburg
quote:
En sneeuwt het al hard enzo ?
Geen sneeuwstorm maar de omgeving kleurt met de minuut witter.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:42:21 #68
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_46096847
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook veel gezeik en hard werken maar dan krijg je tenminste flink betaald. En je hebt invloed.
Als CEO ben je de invloed voorbij. Dat is een publieksfunctie!
pi_46096876
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoor ik daar een goede stuurman roepen vanaf de wal?
Ah, het "doe het zelf dan beter" argument. Stroman om enige vorm van discussie in de kiem te smoren sinds pre-Internettijden .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:49:05 #70
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_46097004
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ah, het "doe het zelf dan beter" argument. Stroman om enige vorm van discussie in de kiem te smoren sinds pre-Internettijden .
Ik blijf overtuigd aanhanger van de 'eigenschappen van anderen waar jij je aan ergert, zijn over het algemeen eigenschappen die je zelf ook actief uitdraagt' theorie. Daarom lees ik jouw opbouwende kritiek over jou ervaring met leidinggevenden ook altijd met een grote glimlach...
pi_46097091
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik blijf overtuigd aanhanger van de 'eigenschappen van anderen waar jij je aan ergert, zijn over het algemeen eigenschappen die je zelf ook actief uitdraagt' theorie. Daarom lees ik jouw opbouwende kritiek over jou ervaring met leidinggevenden ook altijd met een grote glimlach...
Geloof me, als degenen die over soortgelijke delegerende vaardigheden als mijn eigen vervolgens ook de zelfkennis zouden hebben om van een leidinggevende positie af te zien zou je mij niet horen.
pi_46097099
Fatsoenlijk leiding geven/managen is gewoon ook heel moeilijk. Ik ben ervan overtuigd dat zeker 75% van de leidinggevenden dat dan ook niet kan, 75% is nog een voorzichtige schatting. Ik zie het mezelf ook niet doen eerlijk gezegd. Zeker niet in een functie zoals teamleider, dan zit je echt in de meeste gevallen verschrikkelijk ingeklemd omdat je de schakel bent tussen de werkvloer en de rest van het management. Je ondergeschikten zien jou als "de man van boven" en verwachten dus dat jij alles oplost/regelt terwijl je door veel van het hogere management nauwelijks voor vol wordt aangezien, meer als veredeld werkvloervolk .
pi_46097123
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
terwijl je door veel van het hogere management nauwelijks voor vol wordt aangezien, meer als veredeld werkvloervolk .
Een van de zeldzame gevallen van correct inzicht van het gemiddeld hoger management, mag ik wel zeggen .
pi_46097259
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een van de zeldzame gevallen van correct inzicht van het gemiddeld hoger management, mag ik wel zeggen .
In feite ben je dat in veel gevallen ook ja, omhooggevallen arbeider/callcentermiep/whatever. De fout die dan echter vaak gemaakt wordt is dat ze weinig van je aan willen nemen. Daarmee werkt dus het hele "schakel tussen werkvloer en management"-idee voor geen meter. In welke mate dat zich voordoet verschilt ongetwijfeld per bedrijf maar dat is wel zo'n beetje het algemene beeld wat ik er van heb.
  donderdag 8 februari 2007 @ 10:01:02 #75
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46097272
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat 't maar zo laat mogelijk beginnen, dan heb ik meer kans om thuis te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')