Crisis.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
![]()
krijg ik net het nieuws te horen dat er een tante van me is doodgeslagen door haar bloedeigen zoon![]()
Wat bezielt de mensheid toch tegenwoordig zeg.
GVD je eigen ouders iets aandoen ???
dat komt ff koud op je dag![]()
Ik ook niet meer... In werken dan!quote:
Geen slecht woord over verzekeringen hè?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Ynske het volgende:
lol verzekeringen weten ook niet hoe t werkt
geef je aan dat je postadres in Limburg moet zijn
en je woonadres in Utrecht
gaan ze je dokter weer terug zetten naar de praktijk in Limburg
hoe moeilijk kan t zijn
Ik hoop dat ik zo binnen een uur thuis ben met het OV!quote:
Ik heb er dus 2 uur over gedaan, 2,5 uur incl bus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zo binnen een uur thuis ben met het OV!
Spannend!![]()
ach, t zijn gewoon niet de slimste mensen daar vooral niet aan de telefoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen slecht woord over verzekeringen hè?
De kwaliteit van sperma gaat achteruit als het te warm wordt. Benen wijd is bedoeld om de temperatuur niet al te veel op te laten lopen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef Twisted_fok het volgende:
En wat is dat met mannen dat ze persé met hun benen wijd moeten zitten, hallo, mag ik ook een beetje ruimte?
Brillen heb je al, roze pruiken daarintegen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef Twisted_fok het volgende:
En ik heb way toffe brillen besteld.
Ik ben 's zomers verwekt, is wel weer te merken danquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kwaliteit van sperma gaat achteruit als het te warm wordt. Benen wijd is bedoeld om de temperatuur niet al te veel op te laten lopen...![]()
Maar ik ben toe aan een nieuwe bril waar ik goed mee kan zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brillen heb je al, roze pruiken daarintegen...![]()
Uiteindelijk ben je toch een winnaar!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben 's zomers verwekt, is wel weer te merken dan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je toch een winnaar!![]()
Waarschijnlijk hopen ze erop dat jij in je pyjama naar buiten komt stormen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
ja, takkeblagen die sneeuwballen tegen onze ramen gooien moeten dood.
Ik wilde een emmer water over ze heen gooien, maar dat vonden m'n ouders iets te bruut(en dan staat die hele familie vanavond aan de deur
).
En daar moeten ze andere mensen mee lastigvallen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kwaliteit van sperma gaat achteruit als het te warm wordt. Benen wijd is bedoeld om de temperatuur niet al te veel op te laten lopen...![]()
Ik vind dat wel een goed plan.. Laat ze maar kou leienquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een emmer water over ze heen gooien, maar dat vonden m'n ouders iets te bruut(en dan staat die hele familie vanavond aan de deur
).
In d'r pucca pyama, of wat had ze ook alweer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hopen ze erop dat jij in je pyjama naar buiten komt stormen!![]()
Jij bent zodanig geciviliseerd dat je dergelijke primaire gedragingen niet meer op waarde kan inschatten...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En daar moeten ze andere mensen mee lastigvallen?
Plus dat ik vooralsnog geen kinderwens heb, dus dat sperma kan verrekken wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zodanig geciviliseerd dat je dergelijke primaire gedragingen niet meer op waarde kan inschatten...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
).
Goh, je ogen kleuren ook donker als je liegt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien is leuk!
Maar idd niet bij andere mensen tegen de ramen..dat zou ik nóóóóóít doen..
![]()
Pucca en Winnie the Poohquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In d'r pucca pyama, of wat had ze ook alweer?
Jij gooit ze liever recht in iemands gezicht?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, liever sneeuwballen dan eierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Onschuldige meisjes in Pucca of Winnie the Pooh pyjama's...quote:
Eieren. That brings back memories.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, liever sneeuwballen dan eieren.
Tip: Neem nooit een hoekhuis langs een vrij druk weggetje.
De tijd dat je nog wel een kinderwens had?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eieren. That brings back memories.
Nee.. dat heb ik zojuist proberen te vermijden..ik mik op alles behalve het gezicht..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij gooit ze liever recht in iemands gezicht?
eieren en memories... dat zal wat zijn..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eieren. That brings back memories.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tijd dat je nog wel een kinderwens had?![]()
Zo zie je maar, je bent nooit te oud voor kinderachtig gedrag!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Leuke overburen bij m'n vorige huis.
Ze waardeerden de humor van mijn huisgenoot en mij niet zo, dus toen gingen ze eieren gooien tegen ons raam.
nou jah zeg....quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Leuke overburen bij m'n vorige huis.
Ze waardeerden de humor van mijn huisgenoot en mij niet zo, dus toen gingen ze eieren gooien tegen ons raam.
Nouja, ik snapte wel waarom ze niet zo blij waren. Maar om nou gelijk zo te doen was idd behoorlijk onnozel.quote:
ow...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, we hadden een zelfgemaakt anti reclame bordje op onze voordeur geplakt. Het woord ophoeren kwam er op voor, dat vonden ze niet tof.
Als ze gewoon waren komen vragen of het weg mocht hadden we dat gelijk gedaan natuurlijk.quote:
Hier woont tegenover ook een stelletje waarvan je zou denken dat het echte Tokkies zijn. Hij is alcoholist, ze hebben diepe schulden, zooi katten, één klein hondje en één hele grote hond. Als ze ruzie hebben kan de hele buurt meegenieten en als er blagen zijn die lopen te kutten op straat scheldt ze ze helemaal verrotquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, ik snapte wel waarom ze niet zo blij waren. Maar om nou gelijk zo te doen was idd behoorlijk onnozel.
Maarja, het waren niet echt heldere lichtjes in die buurt (in welke buurt wel vraag ik me tegenwoordig in mijn 3e buurt af). Geblondeerde haren, scootertjes, hele dag op de bankjes voor hun huis bier zitten drinken, heel hard schlager muziek draaien. Je kent het wel.
Mensen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier woont tegenover ook een stelletje waarvan je zou denken dat het echte Tokkies zijn. Hij is alcoholist, ze hebben diepe schulden, zooi katten, één klein hondje en één hele grote hond. Als ze ruzie hebben kan de hele buurt meegenieten en als er blagen zijn die lopen te kutten op straat scheldt ze ze helemaal verrot. Maar het zijn hele aardige mensen
.
Onder ze daarentegen woont een vrouw, ziet er heel netjes uit, beetje kakker-figuur, heeft een tekkel, maar dat is gewoon echt een vreselijk mens. Die tokkie en de kakker hebben ook weleens ruzie gehad, die Tokkie heeft eens een stoeptegel door de ruit van de kakker gemikt 's nachts omdat die kakker steeds tegen leidingen en muren zat te kloppen. En haar tekkel mag niet aan mijn hond snuffelen (of andersom eerder) want mijn hond is vals, want die snauwde naar haar takketekkel toen die mijn hond van achter aanviel waardoor mijn hond zich helemaal het leplazarus schrok (vlak nadat mevrouw had gezegd dat ze dacht dat m'n hond vals was en ze niet mochten snuffelen, maar dan laat ze wel de lijn vieren waardoor haar tekkel op mijn hond af rent, en dan is mijn hond vals. Hou dat kreng dan bij je). En ze heeft me weleens ondersteboven gefietst hier toen ik de garage uitkwam, toen nam ze de bocht heel ruim en keek ze mij pissig aan terwijl ik gewoon bij ons voor de garage stond
. Stom wijf.
Anyways...
ik heb n warme kruikquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Ynske het volgende:voor t eerst in de tijd dat ik hier woon is zonder verwarming koud in de flat
Ziekjes?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara kruipt met een kruik de bank op..![]()
klinkt lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb n warme kruikwil je ff vasthouden.?.
![]()
buikkrampen..rugpijn.. hoofdpijn..ff 2 dagen door heenbijten..quote:
*aai over de bol*quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
buikkrampen..rugpijn.. hoofdpijn..ff 2 dagen door heenbijten..
das niet zo best meisquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
buikkrampen..rugpijn.. hoofdpijn..ff 2 dagen door heenbijten..
quote:
Je denkt .. je went eraan.. maar nee hoor..quote:
Lang leve Hime d'r koukleumisme. Door haar hebben wij een klokthermostaat gekocht, waardoor het al heerlijk warm is als je thuis komt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef Q. het volgende:
Ik heb net nog even zo'n straalkacheltje gehaald, ik had er al eentje maar die ging kapoet en de ruimte waar ik nu zit is met mn normale verwarming niet warm te krijgen.
En je waagt het niet om spontaan een half uurtje eerder weg te gaan, dus je baas is ook blijquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve Hime d'r koukleumisme. Door haar hebben wij een klokthermostaat gekocht, waardoor het al heerlijk warm is als je thuis komt!![]()
Ik heb een moederhaard, ik kan dat niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve Hime d'r koukleumisme. Door haar hebben wij een klokthermostaat gekocht, waardoor het al heerlijk warm is als je thuis komt!![]()
Mazzelaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik een gashaard, kan dus evenminquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een moederhaard, ik kan dat niet..
Als ik dat doe dan explodeert die nekband die ik iedere ochtend om moet doen zodra ik op het werk arriveer...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je waagt het niet om spontaan een half uurtje eerder weg te gaan, dus je baas is ook blij.
Hoe is het met het plan om die banden zo strak af te stellen dat de rokers al over de grens gaan als ze op de stoep gaan staan om een peuk op te steken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan explodeert die nekband die ik iedere ochtend om moet doen zodra ik op het werk arriveer...
Oeh, goed idee, ik zal dat ook even bij mijn baas onder de aandacht brengen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe is het met het plan om die banden zo strak af te stellen dat de rokers al over de grens gaan als ze op de stoep gaan staan om een peuk op te steken?
mijn aanbod afslaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef Sjowhan het volgende:
Sorry, moet nog trainen vanavond.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ............. // /// /// ........... #########/// /// ...........### ### /// ......-- ## ## -- .......-- ## squish!! ## -- ......... ## ### .........../ ### ### .............../// ####### . .............../// // ................// / | | .................... / | |
* nixxx Q. inschenktquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Q. het volgende:
Wijn, lekker.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn aanbod afslaanik zal je leren
* nixxx gooit grote sneeuwbal in de nek van sjowhan
.......... \ | | / // //
.............\ \ // /// ///
...........\ #########/// ///
...........### ### ///
......-- ## ## --
.......-- ## squish!! ## --
......... ## ### \
.........../ ### ### \
.............../// ####### \.
.............../// // \ \
................// / | | \
.................... / |
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef nixxx het volgende:
heeft iedereen een leven soms?????
ja dat was een belediging
Nee, ik heb een nieuwe Gilmore Girls aflevering.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef nixxx het volgende:
ja dat was een belediging
Wie is de mol is over een paar minutenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe Gilmore Girls aflevering.![]()
Hoezo 'soms'?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef nixxx het volgende:
de meesten werken hier.... dat is geen leven toch?quote:
en jij begon je werk net leuk te vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
True.
Het helpt als je je werk iets beter uitzoekt dan Q. of tirannetjequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
de meesten werken hier.... dat is geen leven toch?
Correct, maar het is nog geen leven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
en jij begon je werk net leuk te vinden
het voelt toch een beetje als verraad....quote:
Op dat niveau zit ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef nixxx het volgende:
of wijn
En ook hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Aarti het volgende:
grmbl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |