in de koekepanquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ooohh, iedereen die tosti apparaat gebruikt met het eens in de koekenpan doenzoveel lekkerder
Ja weet ik veelquote:
Zo raar is dat niet hoor. Ik smeer wel eens ketchup aan de binnenkant van de sneetjes, erg lekkerquote:
Oven is ook al beter dan tostiijzerquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Ik doe ze in de oven, ook zo lekker.
Maargoed, ik ga de koekepan eens proberen
Ja niet met hondenvoer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef decynischebever het volgende:
Tosties
Gewoon ham kaas natuurlijk.
Ohquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor. Ik smeer wel eens ketchup aan de binnenkant van de sneetjes, erg lekker![]()
Daar worden ze toch niet krokant van?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Ik doe ze in de oven, ook zo lekker.
Maargoed, ik ga de koekepan eens proberen
Oven en pan allebei krokant, bij mijn tostiijzer wordt het helemaal niet krokant, eerder taaiquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Daar worden ze toch niet krokant van?
Oven en koekenpan komt wel aardig overeen me dunkt, maar 't is toch een klein beetje andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef renzell het volgende:
Nee, maar serieus. Hoe dan koekepan? Bakken zonder iets? Ik doe zelf altijd oven en dat werkt in principe ook. Wat is het voordeel van koekepan boven oven?
Nah, in de oven en pan krijgen ze tenminste genoeg lucht om goed krokant te wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef decynischebever het volgende:
Die tosties die bij mij uit het tosti ijzer komen zijn anders goed krokant, en niet slap.
Maar meschien komt dat omdat ik een zeer ervaren tosti makert ben.![]()
laat eerst maar eens zien hoe je dat precies doet voordat ik het verklootquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ooohh, iedereen die tosti apparaat gebruikt met het eens in de koekenpan doenzoveel lekkerder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |