Mn vader maakte ooit een koekenpan tosti voor me, had ie bter gebruiktquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:14 schreef opgebaarde het volgende:
Zoek je ruzie?
Avec boter uiteraard, beetje aan de buitenkant en eehh dan in het geval van een tostiapparaat of eventueel koekenpan
En geen boterquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:27 schreef VoreG het volgende:
2 sneetjes brood, volgooien met kaas en salami en dicht dat tosti-ijzer.
Met curry erbij uiteraard!tosti's
Ja ga dr op inquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, pas als de tosti klaar curry ernaast op het bordje.
Maar nu komt het, met of zonder boterquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:56 schreef vats het volgende:
hmm, tosti's die dingen blijf ik lekker vinden!!!
zeker met lekkere kaas, beetje ui en eventueel een plakje ham. IIG geen curry want dat vind ik maar gore drek, geef me dan maar vlammensaus ofzo! Tosti Vlam is trouwens ook heel goed binnen te houden!
En wanneer gaat 'ie dan in de oven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 06:26 schreef schvvmert het volgende:
Ik kan hier kort over zijn.
Een echte tosti komt uit een echte oven.
Al de electrische tostiijzers zorgen voor een droog en taai resultaat.
Men neme 2 oude witte boterhammen, mikt daar kaas tussen 2 lagen ham,
boter in de pan en ff 2 kanten van de tosti in de boter snel in de hete boter laten wentelen.
Daarna op laag vuur rustig de kaas laten smelten.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wanneer gaat 'ie dan in de oven?
boter heb je zowiezo niet nodig, zit al genoeg vet in kaas.quote:Op donderdag 8 februari 2007 06:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Tosti dus
Als ik nu een tosti ijzer, koekenpan of oven gebruik.. Ik weiger boter te gebruiken. Tosti met boter is zo goor. Maar nu zijn er mensen die dus uitsluitend tostis met boter maken
Wat doen jullie
Pestoquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Tosti dus
Als ik nu een tosti ijzer, koekenpan of oven gebruik.. Ik weiger boter te gebruiken. Tosti met boter is zo goor. Maar nu zijn er mensen die dus uitsluitend tostis met boter maken
Wat doen jullie
Zonder boter, als ik een tosti eet, moet ik de ham en kaas proeven. Geen boter, want dan neem ik wel hap boter.quote:
Geen boter da's voor mietjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Tosti dus
Wat doen jullie
Ben op dit moment aan het werk. Straks eerst sneeuw ruimen alvorens ik naar huis rij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 06:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Tosti dus
Wat doen jullie
zonder... dan is het net zo gezond als een witte boterham met kaasquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar nu komt het, met of zonder boter![]()
ik maak 'm met hazelnootpasta en een beetje suiker, oh zo lekker, en oh zo slecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef juonjacket het volgende:
weleens gehoord van een choco-tosti....?![]()
![]()
egt wel lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik maak 'm met hazelnootpasta en een beetje suiker, oh zo lekker, en oh zo slecht.
In een tosti-ijzer of koekenpan.quote:
Ik vind het niet zo lekker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Met boter krijg je tenminste een lekker krokante korst.
Als het zompig is, doe je toch iets niet goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker.
En zonder boter krijg ik juist een krokante korst, omdat het dan niet zo zompig is.
Waarschijnlijk de verkeerde boter gebruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het zompig is, doe je toch iets niet goed.
Te veel boter gebruikt of te kort gebakken.
Probeer eens met "pure" chocopasta, je weet niet wat je meemaakt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik maak 'm met hazelnootpasta en een beetje suiker, oh zo lekker, en oh zo slecht.
Zon ding wil ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:03 schreef Morwen het volgende:
Wit brood, kaas/ham/kaas zonder boter in een echt tosti-aparaat (hangmandjes) zonder boter. Lekker heet zetten, buitenkant krokant, kaas gesmolten. Mjam
hou niet van puur, vandaar de hazelnootquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Probeer eens met "pure" chocopasta, je weet niet wat je meemaakt!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |