Hoi.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
ik ben er
Wel hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
maar jij vast niet meer
Nee, 3.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
misschien haal ik dan ook wel zes op een rij?
Ergens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef TwyLight het volgende:
waar is piovan?
ja ik ging weer ff weg om toch maar niet al te posterig over te komen en ineens was je er ! Joepie de poepie !quote:
zie post boven je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:23 schreef TwyLight het volgende:
Waarom posten jullie niet gewoon normaal, elke keer tig post's na elkaar
Ik proat wel eens tegen mijn konijn, alleen dat kijkt ze me zo stom aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
ik kan het niet hoor zes op een rij
als ik tegen mezelf praat ben ik namelijk zo uitgepraat. De gordijnen hier in huis zeggen ook al niets terug.
Lig ze.!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef Tezz het volgende:
ik ga weer ff liggen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben niet meer verkouden trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nounou ijverig studentje!
een kuikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en weer terug... vrouwtje doet koken.... maar daarvoor in de plaats moet ik strijken... wat heb je liever
zomaar ineens over?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben niet meer verkouden trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef Zeurberus het volgende:
mogguh
Alle hertentamens gehaald
![]()
...
Koken! denk ik... Moeilijke keuzequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en weer terug... vrouwtje doet koken.... maar daarvoor in de plaats moet ik strijken... wat heb je liever
Jawohl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
het is echt wel saai vanavond in het rokershoekje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |