ooh jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef TwyLight het volgende:
Is piovan naar bed?
*checkt geboortedatum* ah vandaar! Ik dacht dat je jonger was. Dat is gewoon uit mijn tijd. naja nog een beetje eerderquote:
ja ik weet hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*checkt geboortedatum* ah vandaar! Ik dacht dat je jonger was. Dat is gewoon uit mijn tijd. naja nog een beetje eerder![]()
lik de rug van deze kikker maar eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben benieuwd
getverpielekesquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
Smelt in je mond, niet in je hand!
trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
Ik duik mijn bed weer in! Slaap lekker!![]()
![]()
![]()
![]()
En toen dacht ik, "hey, dat kan nog best leuk wordenquote:Hey! I am looking for man for serious relations.
Where are you my soulmate? I want to find you!
My name is Veronika. I am from Russia.
I hope it is not problem for you.
Not for me.
BNW Tell me more about you please.
Where are you from? How old are you?
Date of your birth?
Many other things...
I'll reply you then.
Email me: Veronika@kolfop.com
Thank you! Will wait.
quote:Hi Veronika.
My name is sebas de haan, and im from the netherlands.
I'm 28 years old, and work in the investment industries.
I like to sport, drink beer with friends.
Watch movies, but thats enough over me.
Lets talk about you..
Who are you?
Yes, i know your name is veronika, but thats the one and only thing i know..
Besides that you are from russia of course.
i cant wait to hear from you,
sebas de haan.
iig geen sexquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Ik kreeg de volgende mail in mijn inbox..
[..]
En toen dacht ik, "hey, dat kan nog best leuk worden [afbeelding] en ik schreef de volgende email terug..
Oh, trouwens, naam en leeftijd en zulks kloppen allemaal niet![]()
[..]
Wat denken jullie, wat zal de persoon achter 'veronika' willen van me?
jij bient sliem hehquote:
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bient sliem heh
sweer mij, jij legge uit mij hoe blastellingsdienst te overduiken
ja iek ook al advies vrag ebij goes hiddinkie maar die is nu tgen de lamp gelopenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=ZXWOUSgbL9cquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja iek ook al advies vrag ebij goes hiddinkie maar die is nu tgen de lamp gelopen
http://www.youtube.com/watch?v=ZXWOUSgbL9cquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja iek ook al advies vrag ebij goes hiddinkie maar die is nu tgen de lamp gelopen
and i am jack's total lack of intrestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben een niet voort te bewegen, nutteloze en uiterst ongemotiveerde stuk menselijk pulp.
En kunnen wij je helpen of moet ik dr Phil weer roepen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben een niet voort te bewegen, nutteloze en uiterst ongemotiveerde stuk menselijk pulp.
Wat heb je met je rug gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef Tezz het volgende:
Sneeuw is leuk! Helaas hebben we er geen hier!
Ik heb al weekend maar moet poetsen. en dat gaat niet zo goed want ik heb een zere rug .
Hoi.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Staat dr. Phil in het recht om prozac te regelen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
En kunnen wij je helpen of moet ik dr Phil weer roepen?
En, geniet jij al van het weekend of moet je ook nog een paar uur niksen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Staat dr. Phil in het recht om prozac te regelen?![]()
Mogguh, Paling.
Ik hoor nu hard te studeren voor mijn theorie voor morgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En, geniet jij al van het weekend of moet je ook nog een paar uur niksen?![]()
Ik heb een slechte rug (werveltje wat niet helemaal op de juiste plek zit) en zo af en toe heb ik er gewoon heel veel last van. De afgelopen week was een hel bijvoorbeeld. Ik zit nu ook kermend van de pijn achter pc-tje. Maar ja ik ben een bikkel he, gewoon doorgaan. Volgende week moet het over zijn want dan gaan we met 8 vrienden een weekje naar de Ardennen dus.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb je met je rug gedaan dan?![]()
Dr Phil is een nepdokter dus ik denk het niet. Ik kan wel ff kraakje zetten bij de apotheek?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Staat dr. Phil in het recht om prozac te regelen?![]()
Mogguh, Paling.
kijk je uit voor je rug!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dr Phil is een nepdokter dus ik denk het niet. Ik kan wel ff kraakje zetten bij de apotheek?
Je kan beter een kraker opzoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dr Phil is een nepdokter dus ik denk het niet. Ik kan wel ff kraakje zetten bij de apotheek?
je hebt drugs gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef Sebasser het volgende:
zomg, ik had de wekker gedaan om 1 uur.
En toen sprong ik zo uit bed, en dat is nog nooit eerder gelukt
Rond deze tijd dan
nu ff douchen en dan naar de winkel.
kraker gebeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan beter een kraker opzoeken![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
ik ben er
Wel hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
maar jij vast niet meer
Nee, 3.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
misschien haal ik dan ook wel zes op een rij?
Ergens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef TwyLight het volgende:
waar is piovan?
ja ik ging weer ff weg om toch maar niet al te posterig over te komen en ineens was je er ! Joepie de poepie !quote:
zie post boven je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:23 schreef TwyLight het volgende:
Waarom posten jullie niet gewoon normaal, elke keer tig post's na elkaar
Ik proat wel eens tegen mijn konijn, alleen dat kijkt ze me zo stom aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Tezz het volgende:
ik kan het niet hoor zes op een rij
als ik tegen mezelf praat ben ik namelijk zo uitgepraat. De gordijnen hier in huis zeggen ook al niets terug.
Lig ze.!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef Tezz het volgende:
ik ga weer ff liggen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben niet meer verkouden trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nounou ijverig studentje!
een kuikenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en weer terug... vrouwtje doet koken.... maar daarvoor in de plaats moet ik strijken... wat heb je liever
zomaar ineens over?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben niet meer verkouden trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef Zeurberus het volgende:
mogguh
Alle hertentamens gehaald
![]()
...
Koken! denk ik... Moeilijke keuzequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en weer terug... vrouwtje doet koken.... maar daarvoor in de plaats moet ik strijken... wat heb je liever
Jawohl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
het is echt wel saai vanavond in het rokershoekje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |