Ja, gewoon...quote:
zomg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, gewoon...
Woensdag nacht uitgaan is hetzelfde als met Pasen naar de woonboulevard gaan.
Mijn mening dan he![]()
Dat was zn vorige sletjequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:09 schreef opgebaarde het volgende:
Pak dan een cognacje en bestel voor je date een breezertje lime
Dat kunnen hele mooie meisjes zijn hoorquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:12 schreef opgebaarde het volgende:
gat in de markt, brouw een teringsmerig zwart drankje waar je echt zwaar dol van wordt (terpentine?) en alle emo's en gothics kopen dat gegarandeerd. w00t
Ja, want ik zit altijd met een clubje in de stad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
Elke dag gaan en dan niet de donderdag
Ken je die black devils?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:12 schreef opgebaarde het volgende:
gat in de markt, brouw een teringsmerig zwart drankje waar je echt zwaar dol van wordt (terpentine?) en alle emo's en gothics kopen dat gegarandeerd. w00t
So truequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kunnen hele mooie meisjes zijn hoor
en ze zijn vaak stukken aardiger, danwel trouwer dan zo'n breezahwijf.
House?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, want ik zit altijd met een clubje in de stad.
Maar de helft daarvan wil altijd house zien. en dat is op donderdag op tv..
Mahgoe., house zien?
like wtf, kom naar de stad zeg ik nog, maar nee
Mhwah, ik weet niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
So true![]()
Nog beter zijn de alto-wijven.
Eén en al voordeel ten op zichte van de hoersletjes!
In stukjes?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Gothics moeten allemaal in dozen naar de zolder.
Ik heb het dan ook over niet 302465 uur aan de make-up zitten, gezeik over als je te laat bent, dat soort dingenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mhwah, ik weet niet.
Je ziet het meestal wel aan het meisje meteen, of ze trouw zal zijn of dat ze meteen vreemd zal gaan..
echt niet zo lastig hoor
Wtf is 't?quote:
gezeik over dat je te laat bent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over niet 302465 uur aan de make-up zitten, gezeik over als je te laat bent, dat soort dingen![]()
Oh dat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
sbs6..
download maar van usenet ofzeau.
Keitoffe serie
Ik denk dat je het gaat worden!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb trouwens net een mailtje gestuurd voor sex-mod.
Wat?quote:
op de wcquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:50 schreef Queen_Bee het volgende:
waar
hie rook allen maar vodka + cranberryquote:
Even cammen dan maar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 03:34 schreef TwyLight het volgende:
kuttopic
daar had ik pas ook last van, maar dan niet met gothicsquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In stukjes?
Want ze passen niet in hun geheel in die doos..
babys?quote:Op donderdag 8 februari 2007 05:01 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
daar had ik pas ook last van, maar dan niet met gothics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |