Ik ben geen ridder, ik ben de mooie princess die gered moet worden door de knappe ridder :g~quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef opgebaarde het volgende:
maar je blijft een onkuise ridder queen_bee
Zal ik jouw witte ridder op het knappe peerd zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben geen ridder, ik ben de mooie princess die gered moet worden door de knappe ridder :g~
Wit en mooi dan graagquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zal ik jouw witte ridder op het knappe peerd zijn?![]()
Je werkt te hard!quote:
OMG RASCISM!!11!!quote:
Heb je mij OOIT een matige OP zien maken?quote:
Ik heb het zelfde, maar dan met innen.quote:
vriend-innen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, maar dan met innen.
Niet lelijk ofzo sommige, maar nooit zoiets van "" als ik ze zie
Zieligquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand trek in schildpaddensoep?
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ja, sommige denken i k wel eens heel af ent oe die ziet er best leuk uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, maar dan met innen.
Niet lelijk ofzo sommige, maar nooit zoiets van "" als ik ze zie
Op woensdagnachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef Sebasser het volgende:
Kheb met dat ene meisje afgesproken in de stad zo nu meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |