Ach toch. Balen dat de subforumban niet meer is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het wordt spannend..
Plaatsnamen Topic Deel # 15
Ja. Maar ik vind het wel komisch, een ban om dat topic. Hihihihahahoehoeheo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach toch. Balen dat de subforumban niet meer is.
Ja, huilen van ontroering? Of juist van ontzetting?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik deed toch? Ik moest gewoon cybertraanogen. Wat bedoelt een mens wanneer deze traanoogt?
nuh, jij bent al langer aan het kloten in MEN omdat sommige topics jou niet aanstaan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het wel komisch, een ban om dat topic. Hihihihahahoehoeheo!
hoi lieve erik, en ja, ik volg allesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, op FOK! blijft niks in één topic.
Hallo, meneer mod.
bijna alles danquote:
ik kijk overalquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat je dan toch TTKLPT volgt is al heel wat. Of was het meer de posthistory van de Paus?
och, ik heb zo`n 10 uur per dag de tijd om op FOK! te kijkenquote:
Hoi laffer, wanneer is die subforumban eigenlijk afgeschaft? Heb jij een linkje naar een topic? Ik was nl laatst nogal verrast een complete forumban aan mijn kont te hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
och, ik heb zo`n 10 uur per dag de tijd om op FOK! te kijken![]()
dat loopt al van voordat ik modje werd, ik weet het echt niet maar het was ineens opgehevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoi laffer, wanneer is die subforumban eigenlijk afgeschaft? Heb jij een linkje naar een topic? Ik was nl laatst nogal verrast een complete forumban aan mijn kont te hebben.
Ah, oké. Is geheel langs me heengegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dat loopt al van voordat ik modje werd, ik weet het echt niet maar het was ineens opgeheven![]()
Nou, eigenlijk ben jij er een keer door platgewalst. Langs mij is het volledig heen gegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah, oké. Is geheel langs me heengegaan.
welterutuhquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten allemaal. Ik ga te bed als een volwassene.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |