Op de afschriften staan niet bij elke betaling de rekening van de begunstigde, raar maar waar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:49 schreef Xcalibur het volgende:
hoe kan er nou geen rekeningnummer bijstaan? Waar is dat geld dan naar toe?
meestal is dat een betaling 'inzake duckdalf'quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef CoExist het volgende:
Als je pa toevallig heeft gepind bij Cristine Le Duc of een andere sex shop dan staat de naam van het bedrijf ook niet op het bank afschrift...
Ik zou de nachtkastjes op je ouders slaapkamer maar 'es checken
Zoonlief misschien?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
meestal is dat een betaling 'inzake duckdalf'
dus dat staat er wel.
verder lijkt het me sterk, dat soort dingen zouden ze dus nog écht wel weten.
en wie spendeert er nou 230 euro in een sexshop, dat kun je je ook afvragen.
Moet je pa niet even zelf bellen? lijkt mij niet dat je gemachtigd bent...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef Hi_flyer het volgende:
Thanks voor de reacties.
Het is al gebeurd in november, maar nu viel het pas op, dus een gekopiëerde pas kunnen we wel uitsluiten. Ik zal straks wel even bellen naar de bank, want het is toch wel een beetje raar.
Mja, mijn ouders doen hun geldzaken maar een paar keer per jaar. Zou ook niet mijn keuze zijn, want eens krijg je zoiets als dit voor je kiezen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef Xcalibur het volgende:
jullie zien nu pas een bankafschrift uit november?
Er is al een lampje gaan branden, al weten ze het niet zeker. Waarschijnlijk was het een kleine beurt van de auto. Het garagebedrijf was net over de kop gegaan en overgekocht door een schimmige tussenhandelaar of iets dergelijks. Betalingen verliepen dus ook via dat bedrijf met als oorzaak dat we geen idee hadden aan wie die betaling gedaan was. Voor de zekerheid gaan ze de factuur nog zoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef Nies het volgende:
Pinbetalingen in het weekend komen op de afschriften ook vaak op een andere datum te staan (de vrijdag ervoor of de maandag erna) Bij iedere pinbetalingen staat een terminalnummer, even bellen met Interpay, die kan aan de hand van het terminalnummer achterhalen welk bedrijf dit is, wedden dat er dan bij je ouders wel een lampje gaat branden?
Voor ¤230..... heeft er dus toch iets een goede beurt gekregenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mja, mijn ouders doen hun geldzaken maar een paar keer per jaar. Zou ook niet mijn keuze zijn, want eens krijg je zoiets als dit voor je kiezen.
[..]
Er is al een lampje gaan branden, al weten ze het niet zeker. Waarschijnlijk was het een kleine beurt van de auto. Het garagebedrijf was net over de kop gegaan en overgekocht door een schimmige tussenhandelaar of iets dergelijks. Betalingen verliepen dus ook via dat bedrijf met als oorzaak dat we geen idee hadden aan wie die betaling gedaan was. Voor de zekerheid gaan ze de factuur nog zoeken.
Lijkt me opgelost dus, thanks![]()
nou, net zoals ik het zeg?quote:
waarom duckdalf dan? maar is wel grappig...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, net zoals ik het zeg?
er staat dus geen 'sexshop' of 'christine le duc' achter de betaling, maar 'inzake duckdalf'
Liever 'duckdalf' dan 'Christine Le Duc Alphen aan de Rijn, 1 anale plug XL'.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
waarom duckdalf dan? maar is wel grappig...
ja, dat heb ik ook niet bedachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
waarom duckdalf dan? maar is wel grappig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |