Nou, ik heb een hoge dunk van Wennemars, maar 3e lijkt me toch te hoog gegrepen. Daarvoor zal ie vooral op de 5km veel verliezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:08 schreef golfer het volgende:
Kan er helaas zelf weinig van zien, maar doe evenmijn voorspelling bij de mannen:
Davis
Kramer
Wennemars
Absoluut de laatste buitenbocht. In de binnenbocht kun je beter snelheid maken, in de buitenbocht snelheid houden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Mirri het volgende:
Wat is nu een voordeel bij de 500, laatste binnenbocht of laatste buitenbocht?
Ik wil het heeel graag nog vanavond weten
Zou een meesterlijke stunt zijn, maar de kans is wel erg klein.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat Wennemars wint.
Na de 500 meter hopelijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Absoluut de laatste buitenbocht. In de binnenbocht kun je beter snelheid maken, in de buitenbocht snelheid houden.
ik vind het ook niet erg , maar omdat ik toch thuis zit !quote:
We hebben het zwaar Tong , ik vind dat ze dan best gewoon kunnen starten om 13 uur voor ons !quote:
Ze staan in dit topic op de vorige pagina geloof ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef JanJanJan het volgende:
Ik zoek de baanrecords van Thialf, ik zie ze niet op de site van Thialf.
Weet iemand ze misschien, of waar ik ze kan vinden?
gevonden, dank je!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze staan in dit topic op de vorige pagina geloof ik.
Warme jas temperatuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:54 schreef Braaap het volgende:
Ik ben er vanmiddag ook, maar vraag me af hoe koud/warm is het in de hal? Iemand een idee?
de afgelopen jaren is er altijd wel íéts geks gebeurd op een allroundkampioenschap..en als er iemand een sterke uitsider is dan is hij het welquote:
nu is het verdeurie nog de hele middag wachtenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het ook niet erg , maar omdat ik toch thuis zit !was 13 uur ook niet verkeerd
precies ik ga zo eerst zelf nog maar wat trainen om de tijd tot 5u te verdrijvenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef Hankster het volgende:
[..]
nu is het verdeurie nog de hele middag wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |