Bij het NK ook in Thialf was het 9.9 en 10.3.... dus zo gerust ben ik er niet op....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef BVO het volgende:
Die kruising zit wel goed, veel meer dan 2 tienden scheelt het niet in de opening hoor. Nou, voor een vervelende kruising heb je minstens 4 à 5 tienden nodig. Zeker in het geval van Kramer, die ondanks een magere opening in die eerste bocht redelijk veel snelheid kan maken.
veel plezierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef snellejelle het volgende:
Nog een uurtje en ik ga er vandoor
Vorige pagina.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef Mirri het volgende:
Ze staan in dit topic op de vorige pagina geloof ik.
Ja, dat is zo... Kramer wordt er wel steeds beter op, maar toch. Het vervelendste lijkt me nog dat hij weet dat het krap kan worden, en dus misschin wat gaat forceren om maar genoeg ruimte houden. Met alle eventuele gevolgen van dienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij het NK ook in Thialf was het 9.9 en 10.3.... dus zo gerust ben ik er niet op....
maar toch niet erg hoog, zondag jl. was het 1040. Ik denk toch wel een baanrecord op de 5kmquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef Remzz het volgende:
Tja stijgend... maar aan het weer te zien(slecht weer van het weekend) zal hij morgen wel wat dalen.
Klopt 1000 is behoorlijk laagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:31 schreef sturky100 het volgende:
[..]
maar toch niet erg hoog, zondag jl. was het 1040. Ik denk toch wel een baanrecord op de 5km
Enjoyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef snellejelle het volgende:
Nog een uurtje en ik ga er vandoor
quote:
Naja nu hebben we de vrouwen nog, vijf jaar geleden was het idd een ander verhaal geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef Hankster het volgende:
[..]
![]()
oh man..wat een kutdag...weekend..week...maand! zullen we hebben als Sven in de eerste bocht op een blokje stapt of met z'n schaats in een scheur terecht komt en in z'n val Erben meeneemt
'weest optimistisch' staat er dan nog
ohja..het vrouwentoernooi...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Naja nu hebben we de vrouwen nog, vijf jaar geleden was het idd een ander verhaal geweest
Al is het wel het laatste waar ik zin aan heb
uiteraard doorposten krengquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:16 schreef Hankster het volgende:
gaan we trouwens verdeurie al 2 topics vol krijgen voordat het toernooi überhaupt is begonnen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:06 schreef Hankster het volgende:
oh man..wat een kutdag...weekend..week...maand! zullen we hebben als Sven in de eerste bocht op een blokje stapt of met z'n schaats in een scheur terecht komt en in z'n val Erben meeneemt
'weest optimistisch' staat er dan nog
16.50.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef Hankster het volgende:
om half 5 begon toch de voorbeschouwing?
dus dan nog een uurtje
500m mannenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt vast verondersteld bekend te zijn maar ehm... Wat is het schema? As in, welke wedstrijden vandaag?
En vooral ook dequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt vast verondersteld bekend te zijn maar ehm... Wat is het schema? As in, welke wedstrijden vandaag?
Mevrouw BE, u hier?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom zei ik:
[..]
En vooral ook de
Ik ben een zeef voor het onthouden van dit soort dingen. Mijn nederige excuses...
Hehe, leukquote:
Hij is ook leuk ^^quote:
Tuurlijk! Gek op schaatsen! Dat hoort gewoon bij winterse weekenden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mevrouw BE, u hier?Kijk ook eens in de OP
![]()
Zoals Arcee al zei, pagina'squote:
Eeej welkom. In ieder geval nog 1 modje aanwezig hier.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik ben niet de enige die zit te wachten tot het begint.
En praliné-paaseitjes van AH.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals Arcee al zei, pagina's
Zo, ben er helemaal klaar voor.
Eten in huis voor het weekend, TV, Fok, koffie, ander drinken.
Yep allemaal OK.
Het is nooit, echt nóóit te vroeg voor praliné-paaseitjes van AH.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ben je niet wat te vroeg met die eieren?
Jij hebt Maximum aantal berichten per pagina op 50 staan, waardoor een topic over diverse subpagina's wordt verspreid. Er gaan 300 posts in een topic, dus als je Maximum aantal berichten per pagina groter dan 300 zet krijg je het topic met alle posts altijd in 1 keer op je scherm. Geen geklik op die subpaginalinkjes dan dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef Hankster het volgende:
hoe bedoel je?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |