De redactie moet roepen dat Nena er weer aankomt.......................dan komt ie/alles wel overeind.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:24 schreef Kaleddis het volgende:
Redactie, roep nog eens iets sarcastisch over de speakers dattie wakker moet blijven![]()
![]()
In het kantoor aan de telefoon, of vlak na het gesprek?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef Black_king het volgende:
Brian die een redactielid voor PUTA uitmaakt.....
Daar maak je vrienden mee.....
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:26 schreef Black_king het volgende:
Brian die een redactielid voor PUTA uitmaakt.....
Daar maak je vrienden mee.....
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Gooi die granma bigipola mariku Brian en die conjo di mama nastacia er gewoon uit...weg met dat buitenlandse gelul. Anders ga ik wel naar Mohammed tv kijken.
Ja, vlak na het gesprek.....Hij smeet de telefoon neer, geloof ik...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In het kantoor aan de telefoon, of vlak na het gesprek?![]()
Ik hoorde alleen cunja di mama ofzo, in de slaapkamer.
Ik denk dat de redaktie zowiezo niet al te happy met Brian is op dit moment.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian schelt de redactie uit voor hoer, en dat wordt gepikt?
Ben benieuwd of hij gaat....Hij slaapt nu echt....quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef CartWOman het volgende:
Ha, nu moet 'ie wel, aan de whisky zelfs, gerechtigheid.
Nou Bart en Syl zullen wel geïnteresseerd in zijn...Toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb nou al medelijkden met die whiskeyman, dat wordt voor hem geen leuke avond met ongeintresseerde koppen.
Ik ben geen kloon. Jij een simpele user? Blijkbaarquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
weer een lekker simpel kloon...'t Lijkt wel op een plaag hier...
Ik vrees van wel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Kan het saaier ?
Jaja...Wat jij wil lonsdaletje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Jij een simpele user? Blijkbaar
Ok, ze moeten 'm dus nu gewoon eens aanpakken met z'n psycho gedrag. Dat die deur nog heel is mag een wonder heten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, vlak na het gesprek.....Hij smeet de telefoon neer, geloof ik...
Nou ja zeg. Omdat er een opmerking wordt gemaakt over het schelden in het buitenlands?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jaja...Wat jij wil lonsdaletje...![]()
Henry brengt het leuk, zou er bijna whisky van gaan drinken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Henry Goosen, the king of scotland...
Volume van 2 streams tegelijkertijd aan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Charmian het volgende:
waarom heb ik een echo?
oeps 1 stream te weinig gemuted
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Henry brengt het leuk, zou er bijna whisky van gaan drinken.![]()
Opa van Huubquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef Nasp het volgende:
Wat een hyperactief mannetje die Henry.
Een paar uur maar? Als ik een vrouwelijk redaktie lid zou zijn en ik wordt voor hoer (en erger) uitgemaakt weet ik wel wat ik moet doen, gewoon wat extra (saaie) activiteiten inplannen vanavondquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef Darklight het volgende:
Gewoon Brian nog ff een paar uur wakker houden, stop die nieuwe bewoners er zo maar in
/Schotse Twentenaar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie is die grappige Twentse Schot?
Je laat je nogal kennen?:)quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jaja...Wat jij wil lonsdaletje...![]()
Het is een begin naar onbegrip tegenover de onbekende, vandaar Lonsdaletje...Zeg maar een klein stap naar xenofobie...Ik kan niet tegen deze kortzichtigheid van de mens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:44 schreef Grafikal het volgende:
Grappig als je een opmerking maakt over dat buitenlands gelul dat je meteen een racist bent.
Dan ben ik zeker een nazi want ik stoor me er kapot aan!!!!!!!!
Ja INDERDAAD, in dit geval ben ik HEEL trots om niet zo simpel over deze soort zaken te denkenquote:
Draai dat maar om betreffende Natas/Brainquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is een begin naar onbegrip tegenover de onbekende, vandaar Lonsdaletje...Zeg maar een klein stap naar xenofobie...Ik kan niet tegen deze kortzichtigheid van de mens.
Nah, hij doet gewoon ze riedeltje (voor de 10.000ste keer waarschijnlijk)quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dit moet vastgelegd worden, die man is bevlogen...
énig niveau is vereist; hij verwijst regelmatig naar mavo-3, dat redden die andere 3 nou eenmaal nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:22 schreef Missy_1974 het volgende:
super kerel hang echt aan zijn lippen, want hij brengt het echt.
jammer dat syl en bart allleen dit lijken te waarderen
Zekers!!quote:
en gewoon helemaal NIEMAND die het snaptequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:43 schreef Mika25 het volgende:
Verschil tussen Mabel en een Eekhoorn: De eekhoorn buikt op nootjes...:)
buikt = beuktquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:43 schreef Mika25 het volgende:
Verschil tussen Mabel en een Eekhoorn: De eekhoorn buikt op nootjes...:)
op zon moment mis ik huub echt !! die had amanda allang uitgelegt dat je een ei het beste in een magnetron kunt koken !!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Volgens mij wist AmanDEL niet hoe de magnetron werkte, Brian moest haar komen helpen?
Helemaal mee eens...maaar ik geniet er wel van!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:49 schreef teamlead het volgende:
wel een beetje paarlen voor den zwijnen dit
Zoals al eerder gemeld moet je hiet meer dan 3 mavo voor hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:49 schreef teamlead het volgende:
wel een beetje paarlen voor den zwijnen dit
Toch snap ik hem nog nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef agter het volgende:
[..]
buikt = beukt
anders klopt je grapje niet.
Uhmz..ik heb hem niet bedachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef agter het volgende:
[..]
buikt = beukt
anders klopt je grapje niet.
Een eekhoorn beukt op nootjesquote:
Ken je deze:quote:
Alleen daarvoor zou die vent haar mogen meppenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat aan de chips
*pets* eerste waarschuwingquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen daarvoor zou die vent haar mogen meppen![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef teamlead het volgende:
is deze man te boeken voor prive-avonden?geweldig
Briljante ondertitel trouwensquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:58 schreef agter het volgende:
Ken je deze:
"te nat om te zeuken"
dat is een zelfde soort grapje. Als je die snapt, snap je die andere ook...en bedenk dat je dronken bent als je dit zegt...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef teamlead het volgende:
ahaquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een eekhoorn beukt op nootjes
en Mabel neukt op bootjes
Mabel was het neukertje van Klaas Bruinsma op de Neeltje Jacoba....
http://www.goossenwhisky.com/quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij bestellen ze ook gewoon Cristal champagne hoor...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:03 schreef Black_king het volgende:
Duur geintje die man, de flessen whiskey koop je erbij denk ik....
Ik weet niet welke ze normaal drinken, maar toen de nichten van Brainless langskwamen was dat volgens mij zeker geen Crystal...dat zou wat overdreven zijn, deze mensen proeven toch het verschil niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij bestellen ze ook gewoon Chrystal champagne hoor...
Tja...het ligt er natuurlijk maar aan waar je interesses liggen. Maar de info die we dit uur geleert hebben zou je normaal nooit mee in aanraking komen. Dus ik vindt al deze info zeer interessant om te horen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry ik vind er niet veel aan........
Als ze dat doen is het helemaal te zielig voor woorden..... alsof het feit dat Amerikaanse "sterren" het in huis hebben wil zeggen dat het kwaliteit isquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij bestellen ze ook gewoon Chrystal champagne hoor...
Het maakt je wat mij betreft gelijk NP af.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef agter het volgende:
Maar niet iedereen begrijp zoiets...dus: complimenten!
ooggetuigenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik las net een stukje op telegraaf.nl dat Huub eist om terug te villa in te mogen o.b.v. het feit dat het schoppen net buiten het gezichtsveld van de camera gebeurde.
Maar is hij dan vergeten dat hij het zelf heeft toegegeven en er ook meerdere ooggetuigen waren?? Kansloze actie dus, maar ik snap dat hij terug wil om nog meer 'tv' te maken.
Dit stond ook nog in het artikel - het onderste stukje :quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub wil terug in 'Gouden Kooi'
door Wilma Nanninga
Foto: Foto: Roy Beusker
AMSTERDAM - Huub wil terug in de Gouden Kooi. De Oldenzaalse vechtersbaas, die eerder deze week uit de miljoenenvilla werd verwijderd heeft de productie laten weten dat hij zeker is dat hij geen lichamelijk geweld heeft gebruikt. "Ik heb de beelden erop nagekeken. Ik heb misschien een stoelpoot geschopt maar geen mens."
Huub werd samen met Nathanael uit de miljoenenvilla verwijderd omdat de twee in een handgemeen verwikkeld waren geraakt. Huub was daarbij de uitdager. Hij treiterde Nathanael met beledigingen. "Maar ik ben 53 dagen lang gepest," zegt hij nu. "Ik was over de rooie omdat Bart en Nathaneal samen een soort front tegen mij hadden gevormd. Mijn vriendin werd door hen steevast aangeduid als hoer en ik ben afwisselend genegeerd en uitgelokt. Het was je reinste psychische wreedheid. Door drank is het geescaleerd."
Dank je...ik heb hem meteen veranderd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt je wat mij betreft gelijk NP af.....![]()
waar staat dat artikel?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit stond ook nog in het artikel - het onderste stukje :
Huub weet echter zeker dat hij Nathaneal in het gevecht niet heeft geraakt. "Ik heb de beelden grondig bestudeerd. En daarom verdien ik het terug te gaan."
Producente Debora Flens zal donderdag ook opnieuw alle beelden bekijken. "We hebben 102 camera's in het huis hangen. Ik ga precies in slowmotion bestuderen wat er is gebeurd."
Dit doet men in de wetenschap dat Huub al bekend heeft en er meerdere ooggetuigen waren.......quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
De producent gaat nu dus wel actie ondernemen en heeft eindelijk geluisterd naar de streamers om de beelden goed te bekijken..had ze beter meteen kunnen doen
Bij een succesvol programma dat zo`n 1 miljoen Tv-kijkers trekt (bb1,2,3) is het aantal streamers tov de tv kijkers maar een klein groepje zonder enige invloed, omdat de tv-kijker te anders kijkt dan de streamers. Als de kijkcijfers echter rond de 300.000 blijven steken en als producent WEET je dat de streams zo`n 150.000 mensen trekken, dan is de mening van de streams een zeer nauwkeurige indicatie over hoe "de kijker" over het programma denkt. Dus de streamers voor de 100% negeren zou gewoon dom zijn...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
De producent gaat nu dus wel actie ondernemen en heeft eindelijk geluisterd naar de streamers om de beelden goed te bekijken..had ze beter meteen kunnen doen
http://www.telegraaf.nl/prive/58319861/Huub_wil_terug_in__Gouden_Kooi_.html?p=4,1quote:
Je vergeet alleen dat de ooggetuigen ronduit liegen en overdrijven (en sowieso onbetrouwbaarder zijn dan een crackverslaafde junk die al drie dagen geen shot heeft gehad) en dat de bekentenis van Huub een dronkemansbekentenis was die hem is aangepraatquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dit doet men in de wetenschap dat Huub al bekend heeft en er meerdere ooggetuigen waren.......
Ik geef ze niet veel kans, maar ik snap dat ze een poging wagen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de ooggetuigen ronduit liegen en overdrijven (en sowieso onbetrouwbaarder zijn dan een crackverslaafde junk die al drie dagen geen shot heeft gehad) en dat de bekentenis van Huub een dronkemansbekentenis was die hem is aangepraat
Maar goed, dat mag je natuurlijk gewoon vergeten als je daar geil van wordt
Voor zover ik begrepen heb dácht Huub NL raak geschopt te hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dit doet men in de wetenschap dat Huub al bekend heeft en er meerdere ooggetuigen waren.......
Ik geef ze niet veel kans, maar ik snap dat ze een poging wagen.
Dit is een grappig stukje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Gouden_Kooi_.html
Net alsof we dat niet al 1000x gedaan hebben, met 4 streams tegelijk !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is een grappig stukje.![]()
Producente Debora Flens zal donderdag ook opnieuw alle beelden bekijken. "We hebben 102 camera's in het huis hangen. Ik ga precies in slowmotion bestuderen wat er is gebeurd."
Ja die was goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:18 schreef pullup het volgende:
Amandel sluit deze avond af.
"Met cola vind ik het wel lekker"![]()
En : "Wat is nu Johnny walker blue label."
Harry: "dat is nu een pure penose whiskey"![]()
![]()
Waarmee het niveau van Amoebe weer duidelijk is![]()
Er zijn beelden die wij niet hebben gezien...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof we dat niet al 1000x gedaan hebben, met 4 streams tegelijk !
ze kan ook gewoon 1 youtube filmpje openen en Huub over 5 minuten bellen en vragen terug te komen. kan 'ie over een half uurtje er zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar...dit keer gaat ze PERSOONLIJK de beelden bekijken, uiteraard leverd dat een ander resultaat op dan de 10tal collega's die de beelden uitvoerig bestudeerd hebben...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is een grappig stukje.![]()
Wat was jouw conclusie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er zijn beelden die wij niet hebben gezien...
ja, die van die dooie hoekquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er zijn beelden die wij niet hebben gezien...
quote:
Die zijn er niet..dat werd verteld door Huub in de MSN-chat, maar dat bleek niet de echte Huub te zijn...quote:
dezelfde als die van de overgrote meerderheid; Huub heeft geen fysiek geweld gebruikt en Nathanaël heeft grof fysiek geweld gebruiktquote:
trustequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn mand in , cos morgen wel verder![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de ooggetuigen ronduit liegen en overdrijven (en sowieso onbetrouwbaarder zijn dan een crackverslaafde junk die al drie dagen geen shot heeft gehad) en dat de bekentenis van Huub een dronkemansbekentenis was die hem is aangepraat
Maar goed, dat mag je natuurlijk gewoon vergeten als je daar geil van wordt
Ik zal eerlijk zijn, ik behoor tot de categorie, waarbij je het bewijs bloot op een presenteerblaadje kan geven en het dan nog niet ziet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar kun je een ei op stuk tikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
Kan toch niet waar zijn he? die tieten vallen er bijna uit man.![]()
Nee, die moet eerst Brian jaloers maken in de Zebraquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon 1 youtube filmpje openen en Huub over 5 minuten bellen en vragen terug te komen. kan 'ie over een half uurtje er zijn
Dat is het "vreet je suf" dieet... eerst vreet je je vol en bij je "buikwandcorrectie" krijg je ook gelijk een flinke liposuctiequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat voor dieet Natasia volgt...Pringles, Mac, Piña Colada![]()
Vrouwenkwaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
Als ik m`n sokken in bed aan doe krijg ik ruzie met m`n vriendin...maar ik zag daarnet AmanDEL haar sokken juist speciaal aan doen voor het naar bed gaan.![]()
Anders kan ze ze morgen niet meer vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
Als ik m`n sokken in bed aan doe krijg ik ruzie met m`n vriendin...maar ik zag daarnet AmanDEL haar sokken juist speciaal aan doen voor het naar bed gaan.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:48 schreef Mika25 het volgende:
Double mac met friet en een aardbeien milkshake...dus dat is Carlo's geheime dieet...
En als het niet in het script staat, dan schrijft Natasia het er zelf wel bijquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
Natasia en Palma gaan morgen ruzie maken over het wasgoed (staat in het script
Al sinds 20:30quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
Fok doet kut.
Als je wilt dat ze groter lijken moet je iets aan wat te klein is gewoonquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef Gigageil het volgende:
Amanda zit weer met haar tieten te pronken.....in dat dunne nachthemdjeMischien moeten we haar een groter maatje aanraden....
![]()
Echt niet ik vind mijn deelname hier al meer dan gezondquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Zijn hier mensen die morgen naar de Zebralounge gaan?
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:59 schreef Danny het volgende:
mja, een keer f5 wil nog wel helpen. ik denk dat er een server uit de webpool aan het bokken is. de ene reload is loeisnel de ander baggesloom
Dat is nog zacht uitgedrukt. Dat stomme kattengejank tussendoor wekt ook nog agressie op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:59 schreef agter het volgende:
natasia is zeer vervelend.
Yep, inclusief milkshakequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
Gaat Natasia nou serieus Mac vreten zometeen?
Lijkt meer dat ze gewoon zin heeft in een sigaret........quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia mag nog niet gaan slapen? Dacht dat ze na 23:00 naar bed mochten?
Tja...best wel een dilemma voor de redaktie, de enige van de "good guys" is nooit dronken en gaat altijd vroeg naar bed...zo kan je natuurlijk geen ruzie maken...
Is dat omdat er nu een nieuwe bewoner komt ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia mag nog niet gaan slapen? Dacht dat ze na 23:00 naar bed mochten?
Tja...best wel een dilemma voor de redaktie, de enige van de "good guys" is nooit dronken en gaat altijd vroeg naar bed...zo kan je natuurlijk geen ruzie maken...
quote:
Dat gaat wel weer even lachen wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |