hij wil slapen maar mag niet ....zegt dat hij buikpijn heeft ( komt door de zware rode wijn van vanavond )quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef Asqalani het volgende:
brian door het lint... waarover zou het gaan?
Huub komt niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef Ashley1 het volgende:
misschien komt huub wel binnen met de whiskey
dat zou geinig zijn.
Denk dat hij liefdesbrieven van Nena verwachtte waarin zij haar eeuwige trouw aan Brian belooft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is er met Brian aan de hand?
johquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof nooit dat dit alleen buikpijn is eerlijk gezegd
Heb jij 5 streams, wil ik ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef agter het volgende:
volgens mij staat stream 4 en 5 stil..ik zie brian op zijn bed zitten, maar hij beweegt errug weinig.
Halverwege het gepraat van Natasia over de rapporten van haar kinderen zei Brian "Ik trek dit niet, wat een onzin!"quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Cungy het volgende:
Wat zei die precies?
Had de streams niet aan
en nu probeert hij zittens te pittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Met een goeie pijn in je buik loop je niet zo hard en zeker niet rechtop.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Moet je eerder naar bed gaan de dag ervoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:24 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian is gewoon doodmoe en wil slapen maar mag niet...Ik word ook zwaar chagrijnig als ik niet mag slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |