Nou ik denk eerder dat ze flink wat gerookt hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:31 schreef TornadoDK het volgende:
die schrijvers zijn ook bezopen volgens mij
en vandaag was het een combinatie van beidequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat ze flink wat gerookt hebben.
Zwanger van Stefanoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef BettyR het volgende:
Waar gaat het heen met de slechterikken!
En de derde al...quote:
Morgen: Ludo redt 'the empire' en zegt 'You are my son...' tegen Darth Robert ofzo.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en vandaag was het een combinatie van beide
Denk je niet dat het niveau wat eh, laag is? En dat het nogal eh, gay gebracht wordt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind het erg interessant. Natuurlijk moet het niet voor altijd zijn, maar deze verhaallijn boeit me.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Morgen: Ludo redt 'the empire' en zegt 'You are my son...' tegen Darth Robert ofzo.
Oh ik vind het best dat hij eventueel wat beter zou worden, ik vind het alleen echt foutttt dat dat moet met de hulp van denkbeeldige, tijdreizende, overbelichte meisjes die in jurkjes die me deden denken aan het tafelkleed wat op tafel lag in een huisje in Zeeland toen ik daar een jaar of 15 geleden op vakantie was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen hier het er zo moeilijk mee heeft, denk nou even na, welke kant kan het personage Ludo nou op?
Hij is al slecht, als hij nog slechter wordt moet hij wel de gevangenis in anders wordt het echt te ongeloofwaardig (zelfs voor gtst begrippen), behalve dat heeft hij al van alles meegemaakt, dood van zijn vader, het herleven en sterven van Sophia, herleven van Stefano, confrontatie met zijn verleden, alles kwijtraken en weer terugkrijgen (zo een beetje 3 keer) en ga zo maar door.
Velen van jullie vinden hem uitgemolken en vinden het stom dat hij steeds wint en er mee wegkomt.
Maar als er nu een nieuwe slechterik komt, hoeft dat met 'de nieuwe Ludo' nu niet het einde van Ludo te betekenen.
Ik vind het eigenlijk wel een zeldzame geniale vondst van gtst, bovendien als iemand die andere Ludo wel goed neer kan zetten is het Erik de Vogel wel![]()
Ik vond het anders geweldig geacteerd. Het is meer dat je een huilende Ludo gewoon totaal niet gewend bent en Ludo zelf heeft er ook vast moeite mee om zijn emoties te tonen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:42 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het een leuke aflevering. Alleen Ludo die huilt, jankt of ergens spijt van heeft is nog slechter geacteerd dan de eerste entree van Joris Putman.
Daar heb ik niet eens op gelet, ik lette meer op Ludo, ik vond alleen dat hij erg Ludo-onwaardig huilde, meestal op een hele gereserveerde manier, nu was het gewoon als een klein kind.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh ik vind het best dat hij eventueel wat beter zou worden, ik vind het alleen echt foutttt dat dat moet met de hulp van denkbeeldige, tijdreizende, overbelichte meisjes die in jurkjes die me deden denken aan het tafelkleed wat op tafel lag in een huisje in Zeeland toen ik daar een jaar of 15 geleden op vakantie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |