Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Net zoals met dat 'windje' dat door Nederland raaste afgelopen tijd.![]()
vriendin uit perth ligt moment onder tafel van het lachenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland is gewoon zwak, niks gewend qua weer
En in belgie kunnen ze wel tegen sneeuw ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef glasbak het volgende:
Gewoon een stel mietjes daar in Nederland.. Beetje sneeuw en alles ligt plat
Lijkt me wel, maja je weet het niet ik wil morgen een dagje naar Amsterdam met mijn meissie met de trein. Het is wel de NS en die kunnen niks aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:18 schreef Nudie het volgende:
Morgen wordt t minimaal 2 graden volgens knmi.nl en max iets van 5. Dus lang zal het niet liggen maar t wordt wel een teringzooi als er vee lvalt.
Wat denken jullie, zullen de treinen morgen omstreeks 17:00 het in Leiden/Haarlem nog doen of kan ik beter thuis blijven en college skippen want ik moet werken om half 7
Geven ze daar een weeralarm af danquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En in belgie kunnen ze wel tegen sneeuw ?![]()
Die was eerder gemaakt, die videoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de ANP-video op de FP wordt er juist geen weeralarm gegeven. Alleen een verkeersalarm hooguit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |