Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef GioStyle het volgende:
Net zoals met dat 'windje' dat door Nederland raaste afgelopen tijd.![]()
vriendin uit perth ligt moment onder tafel van het lachenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland is gewoon zwak, niks gewend qua weer
En in belgie kunnen ze wel tegen sneeuw ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef glasbak het volgende:
Gewoon een stel mietjes daar in Nederland.. Beetje sneeuw en alles ligt plat
Lijkt me wel, maja je weet het niet ik wil morgen een dagje naar Amsterdam met mijn meissie met de trein. Het is wel de NS en die kunnen niks aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:18 schreef Nudie het volgende:
Morgen wordt t minimaal 2 graden volgens knmi.nl en max iets van 5. Dus lang zal het niet liggen maar t wordt wel een teringzooi als er vee lvalt.
Wat denken jullie, zullen de treinen morgen omstreeks 17:00 het in Leiden/Haarlem nog doen of kan ik beter thuis blijven en college skippen want ik moet werken om half 7
Geven ze daar een weeralarm af danquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En in belgie kunnen ze wel tegen sneeuw ?![]()
Die was eerder gemaakt, die videoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de ANP-video op de FP wordt er juist geen weeralarm gegeven. Alleen een verkeersalarm hooguit.
Heb ik het over het weeralarm dan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef glasbak het volgende:
[..]
Geven ze daar een weeralarm af dan
je werkt zeker bij het knmi hequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:39 schreef B.ertha het volgende:
Het draait er ook niet om dat het zo'n slecht weer is of dat er zoveel sneeuw valt. Nee, het draait erom dat dit normaal überhaupt niet voorkomt en onze maatschappij er dus niet op is gebouwd en er geen rekening mee houdt. Daarom moet men voorbereid zijn als het ooit eens wél gebeurt.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef Tezz het volgende:
Joepie sneeuw!
Hoe kut sneeuw ook is, dit staat gewoon onwijs triestquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef postmortum het volgende:
nelle update om 17.49 uur: Het KNMI heeft inmiddels officieel een weeralarm afgegeven. Er wordt verwacht dat er vijf tot tien centimeter sneeuw zal vallen.
Ja, die weeralarms worden de laatste tijd wel erg snel afgegeven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hoe kut sneeuw ook is, dit staat gewoon onwijs triest
Mooi he dat Nederland, op Discovery staan we bekend als het land dat het gevecht tegen het water etc aan 't winnen is, en het hoeft 1 x te regenen of te sneeuwen en je kan gaan camperen op de snelweg..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef LoggedIn het volgende:
ben benieuwd wat voor ellende we morgen over ons heen krijgen.. Eerst natuurlijk al gezeik om naar de metro te lopen zonder op je bek te gaan. Dan vertraging. Kom je bij het treinstation; enorme vertragingen. Sta je voor Utrecht centraal 45 min vast vanwege vastgevroren wissels.. Ben je eindelijk in Utrecht, krijg je een ongeluk met de bus door de gladheid.. Lig je daar in de berm samen met 200 andere studentenKom je na urenlang reizen eindelijk op school, valt je laatste (en enige nog haalbare) les uit omdat de leraar niet naar school kan komen door de 100en kilometers file
Nee, ik zie het alweer helemaal voor me. Geweldige dag wordt dat morgen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef ouderejongere het volgende:
* File van Amsterdam tot aan de Duitse grens
* Treinen rijden niet meer, mensen slapen op stretchers in de Jaarbeurs
* Het Staatsjournaal komt met een avondvullend programma over de "ramp"
Grote bus dan.. zeker een dubbeldeks geledebus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef LoggedIn het volgende:
--
Lig je daar in de berm samen met 200 andere studenten
--
het zijn dubbelgelede bussen, en zeker in de spits is je schoenmaat groter dan de ruimte die je hebt om te staan. Denk dat we op zon moment best dicht in de buurt van de 200 komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
Grote bus dan.. zeker een dubbeldeks geledebus?![]()
Normale bus gaan minder mensen in hoor.. stuk of 50 maar..
wowquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het zijn dubbelgelede bussen, en zeker in de spits is je schoenmaat groter dan de ruimte die je hebt om te staan. Denk dat we op zon moment best dicht in de buurt van de 200 komen
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |