Volgens mij niemand..... liep iedereen die nacht een beetje interessant te doen ofzo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Gelderland het volgende:
wie heeft Huub op MSN gehad dan(en daar zeitie niets
)
Les 1 was: Houd de vork vast alsof je een walvis wil harpoenerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef Charmian het volgende:
Las ik nu ergens dat die bimbo vandaag een lesje tafelmanier had gekregen, ik merk er niet veel van
Jawel, iemand had hem op msn. Volgens mij Likkende_Lassiequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niemand..... liep iedereen die nacht een beetje interessant te doen ofzo.
Allemaal in scene gezet johquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Cungy het volgende:
[..]
Jawel, iemand had hem op msn. Volgens mij Likkende_Lassie
of iets in die vorm van een nickname
Ik heb 'em ook in mijn lijst en ik denk wel meer, want het was heel makkelijk om aan zijn e-mailadres te komen. Hij accepteerde ook iedereen. Volgens mij heeft Huub echt een FOK!-vakje daar in z'n lijst.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Cungy het volgende:
[..]
Jawel, iemand had hem op msn. Volgens mij Likkende_Lassie
of iets in die vorm van een nickname
dat was echt geen toffe grap overigensquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel humor dat iedereen er intrapt hè![]()
Je kunt mensen ook van alles laten geloven.![]()
Ik hoop dat ie je gelijk weer verwijdert na dit soort "kijk mij eens interssant zijn" opmerkingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:21 schreef Therannosaurus het volgende:
Wat een sfeer aan de eettafel. Heb ik trouwens ook nog iets gemist vandaag?
Welke "Kijk-mij-eens-interessant-zijn"-opmerkingen? Het is niet interessant om hem in je lijst te hebben, want bijna iedereen hier heeft 'em in zijn/haar lijst?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie je gelijk weer verwijderd na dit soort "kijk mij eens interssant zijn" opmerkingen.
Lees: edit je geblaat ff
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:26 schreef Llewella het volgende:
Heerlijk voor Sylvia dat ze ff kan bijkletsen! Ff back to reality!
Ze heeft ook allemaal vrieninnen die echt goed bij haar passen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef happyme28 het volgende:
Leuke gesprekken tussen Syl en Mok. Ze is erg relax die Syl. Fijn zo'n uurtje een normaal gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |