Indianenverhalen, Natasia haar ex is misschien niet helemaal zuiver op de graad, zij zal ongetwijfeld niets op haar kerfstok hebben..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:48 schreef Wireless het volgende:
Krijg wel een nare smaak van die geruchten dat Natasia er door de onderwereld is ingeplant, net ook weer in RTL Boulevard. Als dat echt zo zou zijn dan is de winnaar dus al bekent...
Vind het best wel link die endsta zooi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:48 schreef Wireless het volgende:
Krijg wel een nare smaak van die geruchten dat Natasia er door de onderwereld is ingeplant, net ook weer in RTL Boulevard. Als dat echt zo zou zijn dan is de winnaar dus al bekent...
Tja...raar is ook dat ze al beelden van de trap hadden, die op talpa nog niet te zien zijn geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik begin een beetje ernstig het vermoeden te krijgen dat dit alles in scene is gezet... 1 grote boost voor de kijkcijfers..
Tuurlijk is het opgezet en briljant.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef Mika25 het volgende:
Als dit allemaal opgezet is door Talpa (met Huub) dan is dat briljant. In 1 week tijd heeft Huub meer media-aandacht weten te genereren dan het gehele DGK programma in de afgelopen 5 maanden bij elkaar
Welke trap, die tegen de stoel ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja...raar is ook dat ze al beelden van de trap hadden, die op talpa nog niet te zien zijn geweest.
Talpa weet dus van het interview en heeft medewerking gegeven.
Als Huub terug mag moeten ze het wel snel doen ivm eerlijkheid tegenover andere bewoners.
Huub weet alles van wat op internet leeft nu.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja...raar is ook dat ze al beelden van de trap hadden, die op talpa nog niet te zien zijn geweest.
Talpa weet dus van het interview en heeft medewerking gegeven.
Als Huub terug mag moeten ze het wel snel doen ivm eerlijkheid tegenover andere bewoners.
Ze komt uit de prostitutie en heeft geen strafblad. Dus ze kunnen een ex hoer er zo inplanten en zorgen dat ze er niet uit kan gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Indianenverhalen, Natasia haar ex is misschien niet helemaal zuiver op de graad, zij zal ongetwijfeld niets op haar kerfstok hebben..
P.S.: mijn ex is ook niet zuiver en Fok toch ook gewoon..
Tsja, het kan natuurlijk opgezet zijn, maar eigenlijk geloof ik daar (nog) niet zo in..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ze komt uit de prostitutie en heeft geen strafblad. Dus ze kunnen een ex hoer er zo inplanten en zorgen dat ze er niet uit kan gestemd gaat worden.
"En wat doet god! Opa dood!"![]()
Is De Gouden Kooi dan een witwasprogramma?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:48 schreef Wireless het volgende:
Oh oh.... dan zal ik ff op mijn woorden gaan letten...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Elounda het volgende:
P.S.: mijn ex is ook niet zuiver en Fok toch ook gewoon..
Worden ze nou ook al gesponsord door Omo???quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef CARLAK het volgende:
Is De Gouden Kooi dan een witwasprogramma?![]()
Dreft, Biotex, Witte Reus..... (altijd meer dan 1 noemen)quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Worden ze nou ook al gesponsord door Omo???![]()
Witte Reus....quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef CARLAK het volgende:
Dreft, Biotex, Witte Reus..... (altijd meer dan 1 noemen)![]()
Ik ook, dan wil ik ook wel geloven, dat niet alles in de kooi gescript is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef Cungy het volgende:
Misschien heeft Huub wel toestemming om te praten (ijdele hoop)
JdM ga ik adoreren als Huub weer terugkomt
nee das een cafe in Barcelona.. foc ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:05 schreef Black_king het volgende:
Syl heeft een kaartje gehad van Fok! waar Mok opstaat (dronken)
Ik nomineer hem meteen voor de nobelprijs danquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef Cungy het volgende:
Misschien heeft Huub wel toestemming om te praten (ijdele hoop)
JdM ga ik adoreren als Huub weer terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |