Zijn ze niet in de war met NL, die liet zoiets al horen in de kooi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef schizolientje het volgende:
Aankoniging voor RTL Boulevard: Huub uit de Gouden Kooi overweegt juridische stappen tegen Tien
misschien gewoon een manier om het geloofwaardig te makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef schizolientje het volgende:
Aankoniging voor RTL Boulevard: Huub uit de Gouden Kooi overweegt juridische stappen tegen Tien
Ja, dat was mijn eerste reactie ook....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn ze niet in de war met NL, die liet zoiets al horen in de kooi.
Zo ik ben er weer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef schizolientje het volgende:
Misschien is het een ontsnappingsclausule om hem terug te krijgen....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien gewoon een manier om het geloofwaardig te maken
tja hij is toch maar personeel hé......quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef schizolientje het volgende:
Wat is die Nasty onbeschoft, het is gewoon vreselijk. Ik heb de streams even aangezet voor Martin maar plaatsvervangende schaamte voor het gedrag van die heks
Om de terugkeer van Huub geloofwaardig te maken? Absoluut niet, dat zou aangeven dat John de Mol gevoelig is voor chantage. Daar haal je juist het hele concept finaal mee onderuit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
misschien gewoon een manier om het geloofwaardig te maken
mwa als ze het op een goeie manier brengen.... zonder gezichtverlies voo de molquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om de terugkeer van Huub geloofwaardig te maken? Absoluut niet, dat zou aangeven dat John de Mol gevoelig is voor chantage. Daar haal je juist het hele concept finaal mee onderuit.
Martin kan beter zeggen: jee wat doe je agressief, heb je een slechte jeugd gehad?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef uitgeslapen het volgende:
Wel lekker dat Martin haar wat tegengas geeft. Kan ze niet goed tegen dat iemand dingen tegen haar zegt als:Rot op, ga effe weg, wat ben jij dominant, iedereen is een beetje bang voor je hiero....
Nee dat kan na het dreigen met juridische stappen juist echt niet, zeker niet als dat al in de media geweest is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mwa als ze het op een goeie manier brengen.... zonder gezichtverlies voo de mol
je weet maar nooit
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat kan na het dreigen met juridische stappen juist echt niet, zeker niet als dat al in de media geweest is.
De naam Nathanael kunnen ze immers niet uitspreken, Daphne zei iets in de trant van "Natte-naël"quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef tipsch het volgende:
RTL boulevard verwart opzettelijk Huub met Nathanael. Zetten ze in de uitzending weer recht. Lokkertje van ze.
deze werkt prima: http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
mijn streams op http://webtv.florisd.nl/goudenkooi doen het niet, bij nog meer mensen? die via garnierstreamingmedia wel, maar ik wil zo graag 4 beeldjes![]()
Bij mij doet Floris het wel goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
mijn streams op http://webtv.florisd.nl/goudenkooi doen het niet, bij nog meer mensen? die via garnierstreamingmedia wel, maar ik wil zo graag 4 beeldjes![]()
ze praat of d'r strot wordt dichtgeknepen en ze heeft een super irritante ja en okquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
Ligt het aan mij of schreeuwt die Amanda echt.....volume mag best wat omlaag als ze praat..
Als ze "blaat'quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
Ligt het aan mij of schreeuwt die Amanda echt.....volume mag best wat omlaag als ze praat..
Ja en hij heeft ook een baby-tje van 19 maanden? Zij Amoeba dat nou tegen Brainless..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef uitgeslapen het volgende:
Ammanda haar vriend is heel sterk en breed en kent iedereen op het Leidseplein en is heel jaloers...Brian denkt aiaiaiaiai, als ie nou maar neit met zijn vriendjes naar de Zebrqa komt....Ha ha ha
Zo slecht is Huub's case niet. mocht het gescript zijn, gun ik Huub alle euro'squote:Op woensdag 7 februari 2007 18:40 schreef rooie3 het volgende:
Zo zeg hij heeft dus wel de stoel geraakt.
Snap er niks meer van.
Huub was wel sterk hoor.
Ben alleen bang dat hij niet meer terug mag nu.
Of dit is ook gescript.
Dan kan je mij helemaal opvegenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef anno-i-mus het volgende:
NNNEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNAAAAAAAA ..... als huub binnenkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |