Ik zit te wachten op de ochtend-misselijkheid...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia is chagerijnig en heeft buikpijn.
Tuurlijk heeft ze buikpijn hoeft ze iig niet mee te eten.
You are evil, but i like itquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de ochtend misselijkheid...![]()
Toch heeft ze in die paar dagen meer gedaan dan Nena in al die maanden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef Pulu het volgende:
Best wel zielig...19 jaar en verder niks kunnen behalve zaadlozingen opvangen
Der haar, der kop en der nagels.. Valt wel mee hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Toch heeft ze in die paar dagen meer gedaan dan Nena in al die maanden.
Ze dekt nu tafel..... heb Nena nog nooit zien studderen in de keuken alleen als ze iets voor haar zelf klaarmaakte.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:55 schreef Elounda het volgende:
[..]
Der haar, der kop en der nagels.. Valt wel mee hoor..
Ik las vanmiddag onder het bijlezen dat ze denkt dat ze in de overgang is omdat ze nog niet ongesteld is.quote:
Whoeoeoeoe dat is een prestatie....als mijn lul op zonder lichaam zou kunnen functioneren zou hij zelfs meer kunnen dan Nenaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Toch heeft ze in die paar dagen meer gedaan dan Nena in al die maanden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef Ecila111 het volgende:
Ze dekt nu tafel..... heb Nena nog nooit zien studderen in de keuken alleen als ze iets voor haar zelf klaarmaakte.
ze wilde naast haar zaadlozingen opvangen ook leren koken in DGK en haar doelen bereiken...aldus het spermabe/akkiequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:59 schreef snetje het volgende:
waarom amanda de kooi in is gegaan !
om te leren hoe je sla...tomaat... en ui moet snijden![]()
euh nena was gelijk aan de beurt met flensjes bakken .... dat zie ik amanda echt nog niet doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze dekt nu tafel..... heb Nena nog nooit zien studderen in de keuken alleen als ze iets voor haar zelf klaarmaakte.
Dan heeft ze gelijk wat andere antwoorden dan "leuke dingen doen" als de Playboy haar vraagt wat haar hobbies zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef Pulu het volgende:
ze wilde naast haar zaadlozingen opvangen ook leren koken in DGK en haar doelen bereiken...aldus het spermabe/akkie
Kan je deze ff unquoten [COS #346] Waarin de spanning stijgt.... klopt niet , voor het goede doelquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ze gelijk wat andere antwoorden dan "leuke dingen doen" als de Playboy haar vraagt wat haar hobbies zijn.
Het is inmiddels overal nieuws of Huub misschien terugkomt, maar meer dan een suggestie is dat tot nu toe niet echt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef Ebinas het volgende:
moet nog veel teruglezen, maar ff vraagje/opmerking zijn jullie al op de hoogte van het shownieuws op 538?
Over Huub misschien terug?
Hmmm daar zit ' helaas' wat in, ik hoorde het op mijn werk. en kreeg enorme hoop.quote:Het is inmiddels overal nieuws of Huub misschien terugkomt, maar meer dan een suggestie is dat tot nu toe niet echt.
Vanuit de Gouden Kooi redactie bij Talpa is daar iig nog nix over gezegd, wel in een ander Talpa programma maar dat zegt niets, dat wakkert alleen het vuurtje maar aan en zorgt wellicht voor hogere kijkcijfers.
Doe jij jouw reactie daarop dan ook nog ff.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:07 schreef Prospera het volgende:
Kan je deze ff unquoten [COS #346] Waarin de spanning stijgt.... klopt niet , voor het goede doel![]()
Alle media neemt het gerucht van elkaar over. Het zegt dus niets, het zegt alleen maar dat het rondgaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Hmmm daar zit ' helaas' wat in, ik hoorde het op mijn werk. en kreeg enorme hoop.
De kijkcijfers van de laatste 2 dagen zijn het bewijs van "hoe meer media-aandacht, hoe hoger de kijkcijfers", dus ook al weten ze dat Huub niet terugkomt, ze zullen in ieder geval alles er aan doen om die media-aandacht nog een tijdje vast te houden...in de hoop dat ze een paar van de nieuwsgierige mensen vast kunnen houden...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is inmiddels overal nieuws of Huub misschien terugkomt, maar meer dan een suggestie is dat tot nu toe niet echt.
Vanuit de Gouden Kooi redactie bij Talpa is daar iig nog nix over gezegd, wel in een ander Talpa programma maar dat zegt niets, dat wakkert alleen het vuurtje maar aan en zorgt wellicht voor hogere kijkcijfers.
Dat komt door die enorme kijkcijfers..... ze kunnen het bij Talpa niet meer aan, zoveel streamersquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:14 schreef pluisje78 het volgende:
ik me pc uit het raam gooi
elke keer kapt mijn live stream ermee
en op elke site waar live streams zijn krijg ik of stotterenmd beeld of vastlopend beeld en dan gooit ie me eraf met een fout melding grrr
Hmmz, juridische stappen ondernemen is meestal niet de manier om terug te keren bij een werkgever.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef schizolientje het volgende:
Aankoniging voor RTL Boulevard: Huub uit de Gouden Kooi overweegt juridische stappen tegen Tien
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz, juridische stappen ondernemen is meestal niet de manier om terug te keren bij een werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |