Ieder stopwoordje is een gebakken lucht woordjequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Elounda het volgende:
Lieverd, schattie, poepie, moppie... En het mooiste is: ze meent er geen zak van, die Fantasia!
Nou idd. Zelden in mijn leven zo'n vals secreet meegemaakt..quote:
Martin is COOLquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef partyyboyy het volgende:
MARTIN
legendarische uitspraken van Kok Martin!
YEAH!![]()
Martin is goorquote:
Het is juist leuk dat iedereen geinstrueerd is om positief tegen haar te doen: het geeft alleen maar aan hoe dom ze zelf is, ze denkt dus echt dat diegene niets meekrijgt van de bagger die zij over iedereen, dus ook over die persoon, uitkotst.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Elounda het volgende:
Nou idd. Zelden in mijn leven zo'n vals secreet meegemaakt..
En Martin vind Natasia ook een kanjer, hoe is het toch allemaal mogelijk.
Het lijkt wel of iedereen geinstrueerd is om alleen maar positief over die trol te praten...
Dat is dus ook wat ik niet kan begrijpen...degenen die tot nu toe zijn vertrokken hebben bijna allemaal gezegd dat ze Natasia een goed mens vonden...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou idd. Zelden in mijn leven zo'n vals secreet meegemaakt..
En Martin vind Natasia ook een kanjer, hoe is het toch allemaal mogelijk.
Het lijkt wel of iedereen geinstrueerd is om alleen maar positief over die trol te praten...
Ja had ik al naar je gepost in "uitspraken van Martin"quote:
M'n vriendin zit in de ziektewet, ik heb haar verslaafd gemaakt a/d streams en de cos, nu wil ze minderen dus heeft ze de laptop verstopt als ik thuiskom.quote:
ow, ik leef ernstig met je mee... toch geen zuster van Brian?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:26 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
M'n vriendin zit in de ziektewet, ik heb haar verslaafd gemaakt a/d streams en de cos, nu wil ze minderen dus heeft ze de laptop verstopt als ik thuiskom.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:26 schreef PokerJoker het volgende:
M'n vriendin zit in de ziektewet, ik heb haar verslaafd gemaakt a/d streams en de cos, nu wil ze minderen dus heeft ze de laptop verstopt als ik thuiskom.![]()
![]()
Tsja die komt nooit uit dat huis. Haar kinderen zijn lekker bij haar familie, haar vriendje kan haar weinig schelen zo te zien...Ze vindt het veeeeeel te leuks in de aandahct te staan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:01 schreef Miraaa het volgende:
Net dat filmpje op talpa zitten kijken van Natasia die tegen Palma begint..........![]()
![]()
![]()
Tenenkrommend om te zien hoe iemand in zijn eigen sprookjes begint te geloven.
Die kan echt straks de buitenwereld niet meer aan.![]()
"jij bent personeel, dus je moet doen wat wij zeggen"
Ze gaat dagelijks uit eten met haar vriendjequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef Pulu het volgende:
Weet ze niet hoe ze een tomaat moet snijden....jezus ze kan echt niks
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
ow, ik leef ernstig met je mee... toch geen zuster van Brian?
(Ilona v.s. beautycase)
ja haar nieuwe rijke vriendje van 2 maand, en daarvoor dan? Febo Leidschestraat??quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze gaat dagelijks uit eten met haar vriendje
Ik werk freelance, er zijn dagen bij dat ik 60 uur per week werk (geen tijd om te streamen) en er zijn dagen zoals nu: dat ik minder werk en thuiswerk, dan staan ze eigenlijk continu aan...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
maar ff eerlijk, het loopt toch ook behoorlijk uit de hand dat gestream/ge-cos: uren en uren per dag, da's toch niet gezond meer. zeker als je ook nog werkt. weet niet hoe jullie dat doen?
Zorgen dat je kinderen zo snel mogelijk zo zelfstandig mogelijk wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef PokerJoker het volgende:
maar ff eerlijk, het loopt toch ook behoorlijk uit de hand dat gestream/ge-cos: uren en uren per dag, da's toch niet gezond meer. zeker als je ook nog werkt. weet niet hoe jullie dat doen?
Afwisselen met de Mac, de BurgerKing en KFC... kom je een heel eind hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:32 schreef PokerJoker het volgende:
ja haar nieuwe rijke vriendje van 2 maand, en daarvoor dan? Febo Leidschestraat??
Ziektewet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ziektewet.
Kan ook niet wachten tot ik weer aan het werk kan hoor, dit neemt namelijk idd verslavende vormen aan
Schoof ze waarschijnlijk dagelijks aan bij de ouders van Nenaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:32 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ja haar nieuwe rijke vriendje van 2 maand, en daarvoor dan? Febo Leidschestraat??
Amanda heeft moeite.... period.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:42 schreef 2live het volgende:
Amanda heeft moeite met een ui snijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |