Oke dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert terug in de villa is de grootste nachtmerrie van Natasia en Brian...ze hebben het er al meerdere keren over gehad zo van stel dat....
hoe huub te sarren zodattie oprotquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert terug in de villa is de grootste nachtmerrie van Natasia en Brian...ze hebben het er al meerdere keren over gehad zo van stel dat....
Behalve Amanda natuurlijk, die werd door Natasia binnengehaald alsof ze de koningin was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia botst met bijna iedereen, dus dat zal ook wel met iedere nieuwe bewoner zo zijn .......
Alles is betrekkelijk. Toen Natasia punten nodig had om te bellen, was Nena ineens haar beste vriendin !quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve Amanda natuurlijk, die werd door Natasia binnengehaald alsof ze de koningin was.
Dan zullen ze gisteren de beelden dus wel gezien hebben en dus weten dat Huub nog geen deuk in een pakje boter geslagen heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tja....dat was ook tussen 2.00 en 3.00 uur......zat je te wachten op echte sex, maar dat wou er maar niet van komen.......quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Realy?
Dit is echt volkomen langs me heen gegaan....
Duurt niet lang of ze hebben echte sex...
Nee dat roepen ze al sinds hij weg is...waarschijnlijk omdat ze vd redaktie hebben gehoord dat het een bekende zou zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
ja maar raar dat ze nu opeens wel de verwachting hebben dat huub misschien terug kan komen.
Hebben ze post gehad? telefoon?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zullen ze gisteren de beelden dus wel gezien hebben en dus weten dat Huub nog geen deuk in een pakje boter geslagen heeft.
Verklaart ook waarom ze gisteren na het gesprek met "achter" niet zo vrolijk keken.
Als ze er zeker van waren dat Huub terecht uitgezet was dan hadden ze een eventuele terugkeer nooit besproken.
Je geloofd toch niet echt dat ze dat kan he met dat enge logge lijf, je verwacht toch van een potvis ook geen strakke foxtrot?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef schizolientje het volgende:
Natasia is ook nog nooit bij het paaldansen gaan kijken, ze denkt dat het voor nachtclubs is en heeft geen idee dat je het in iedere sportschool kan doen tegenwoordig. Ik zou het haar wel eens willen zien proberen
En diep punten heeft ze ook nooit terugbetaaldquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alles is betrekkelijk. Toen Natasia punten nodig had om te bellen, was Nena ineens haar beste vriendin !
Ik zei ook niet dat Natasia dacht dat Amanda de koningin was..... ik zei "binnengehaald alsof"quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alles is betrekkelijk. Toen Natasia punten nodig had om te bellen, was Nena ineens haar beste vriendin !
Toen Amanda op bezoek kwam keek Natasia haar constant met haar welbekende vieze smoel aan, alsof het de grootste white trash ter wereld was...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
hij liep net helemaal vast heb pc opnieuw moeten opstarten nu doet ie het tot op heden nog wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En de andere streams doen het wel?
Ow nee zij ook al met zo'n debielendoekje....quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef Elounda het volgende:
En nou zit ze te fietsen en heel lelijk te kijken met een theedoekkie op haar hoofd..
Het is echte een rare muts...
Natasia begint, net als Brian, een beetje moeite te krijgen met het verschil tussen "mijn en dijn"quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:01 schreef Miraaa het volgende:
Net dat filmpje op talpa zitten kijken van Natasia die tegen Palma begint..........![]()
![]()
![]()
Tenenkrommend om te zien hoe iemand in zijn eigen sprookjes begint te geloven.
Die kan echt straks de buitenwereld niet meer aan.![]()
"jij bent personeel, dus je moet doen wat wij zeggen"
de halfnaakt van amoebe was ook grappig omdat ze er het nummer When will i be famous van bros onder hebben gezet, daar gaat het amoebe toch allemaal omquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:01 schreef Miraaa het volgende:
Net dat filmpje op talpa zitten kijken van Natasia die tegen Palma begint..........![]()
![]()
![]()
Tenenkrommend om te zien hoe iemand in zijn eigen sprookjes begint te geloven.
Die kan echt straks de buitenwereld niet meer aan.![]()
"jij bent personeel, dus je moet doen wat wij zeggen"
Ik zat me eigenlijk ook al af te vragen waarom Palma niet meteen zei:"Totdat jij hier als winnares uit de bus komt zijn wij collega's en ben jij niets meer of minder dan ik!"quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia begint, net als Brian, een beetje moeite te krijgen met het verschil tussen "mijn en dijn"
Palma is idd personeel, maar niet haar personeel, Palma is personeel van Tien, net als Natasia zelf.
De moeite die Natasia heeft met die verandering geeft iig aan dat het een goede zet is.
Ja het wordt inderdaad tijd, dat Natasia sterke personen tegenover zich krijg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia begint, net als Brian, een beetje moeite te krijgen met het verschil tussen "mijn en dijn"
Palma is idd personeel, maar niet haar personeel, Palma is personeel van Tien, net als Natasia zelf.
De moeite die Natasia heeft met die verandering geeft iig aan dat het een goede zet is.
Natasia wil hoe dan ook haar eigen regeltjes opleggen, naar mens is hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef Ashley1 het volgende:
lijkt me lachen als palma morgen binnen komt met een briefje die ze aan natas geeft met de werkzaamheden die ze wel en niet doet, dan wil ik haar kop wel een zien.
In dit geval ben ik het voor één keer roerend met Fantasia eens. Ik zou nog geen happie willen eten van hetgeen hij gekookt heeft. Hij hoest en proest en dat doet ie bij voorkeur in zijn handen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop dat Martin heeft gehoord wat natasia over hem heeft gezegd gisteren.
Dat ze heeft gelogen dat ze alleen nog maar groente mocht eten omdat ze zijn eten niet wilde.
Denk het niet want anders had ie haar daar vast en zeker gelijk mee geconfronteerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoop dat Martin heeft gehoord wat natasia over hem heeft gezegd gisteren.
Dat ze heeft gelogen dat ze alleen nog maar groente mocht eten omdat ze zijn eten niet wilde.
Nee hij is de Euro kok: hij laat zien hoe je met zo weinig mogelijk euro's een maaltijd klaar kunt maken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef Pulu het volgende:
Cock Martin was toch een speciale kok voor mensen met de kleine beurs...of moeten we dit zien in de trant van de bezuiningingen?
Natasia leert gewoon weer met haar normale budget koken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef Pulu het volgende:
Cock Martin was toch een speciale kok voor mensen met de kleine beurs...of moeten we dit zien in de trant van de bezuiningingen?
Snap ik idd ook niks van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dat voor communicatie daar in die villa...Bart die al de hele dag erover praat dat hij zeewolf ala Jamie Oliver gaat maken en ondertussen komt die rochelende kok Martin binnenwandelen
Eerlijk en oprecht (door zee) hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Elounda het volgende:
Lieverd, schattie, poepie, moppie... En het mooiste is: ze meent er geen zak van, die Fantasia!
Ja dit heb ik gisteren live gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
de halfnaakt van amoebe was ook grappig omdat ze er het nummer When will i be famous van bros onder hebben gezet, daar gaat het amoebe toch allemaal om
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Missy_1974 het volgende:
ach misschien word het vanavond nog leuk op de streams, we gaan het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |