Ctrl + muiswielquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Ik heb weer 2 vraagjes:
-Is het ook mogelijk om de bureaublad pictogrammen wat kleiner te maken?
Kan je met de scrollwheel van je muis + CTRL aanpassen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Ik heb weer 2 vraagjes:
-Is het ook mogelijk om de bureaublad pictogrammen wat kleiner te maken?
Ik had in het begin steeds BSoDs, totdat ik de goeie Nvidia driver voor m'n videokaart te pakken had, sindsdien geen problemen meer gehad...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef Merkie het volgende:
Ga maar weer XP erop zetten. De drivers zijn gewoon nog dikke bagger, heb al teveel blauwe schermen gehad. Meer in 1 dag dan in 2 jaar met XP iig.
Kijk, eindelijk normale prijzen voor Windows. Nu zal ik prob. wel een vistaatje kopen als ik ooit nog een nieuwe comp haal. Maar moet er nog steeds gebeld worden als je van plan bent vista x keer overnieuw te installeren?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef maartena het volgende:
[..]
http://shop.mensys.nl/catalogue/mns_WindowsVista_Oem.html
Home Premium OEM voor nog geen 100 Euro. Voor de meeste mensen voldoende. En 175 Euro voor Ultimate OEM als je die graag wil hebben.
Ja, maar ook door mijn touchpad en WiFi kreeg ik BSOD's.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had in het begin steeds BSoDs, totdat ik de goeie Nvidia driver voor m'n videokaart te pakken had, sindsdien geen problemen meer gehad...
Da's idd een stuk lastiger dan op doorgaan te clicken steeds.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:29 schreef HeatWave het volgende:
OSX vraagt ook om elke scheet je password.
Ik zie nog helemaal geen Ultimate Extra's, wat doe ik fout dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:10 schreef Jarno het volgende:
Dream Scene staat nu ook als Preview bij de Ultimate Extra's, gisteren wel geinstalleerd maar nog niks mee gedaan. Volgens mij is het ook niet je van het, maar ik wil het toch een keer zien. Overigens zag ik bij een pre-launch event wel een aardig filmpje als achtergrond waarvan je niet totaal gestoord werd, was een soort van watervalletje waarvan het grootste gedeelte statisch was en je alleen wat water zag bewegen. Zag er mooi uit en ach, je moet er van houden. Overigens kon dit al in Windows 95 met de juiste ATI videokaart en software.
Daarnaast kun je met Dream Scene ook meer invloed uitoefenen op je stilstaande background, het heeft dus niet álleen te maken met video achtergrondjes.
Heb je een Nederlandse Ultimate?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zie nog helemaal geen Ultimate Extra's, wat doe ik fout dan?.
Jup, zijn er daar nog geen voor?quote:
Nope, voortaan geen Nederlandse OS'en meer nemen he.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, zijn er daar nog geen voor?
Waar denk je dat de Ultimate in Ultimate Extra's voor staat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:15 schreef Pizzahut het volgende:
ik hou het anders voorlopig wel op Busines versie, zijn hier ook extra's voor trouwens?
Wat voor PC heb je dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef Ventilator het volgende:
Ik verveel mij vandaag en ik dacht dus.. Zal ik is Vista installeren?Maar nou vraag ik mij of dit nuttig en handig is.. Heb niet zo'n hele beste PC maar VistaUpgradeAdvisor zegt dat ik ReadyToGo ben..
Het enige wat ik op mijn computertje doe is muziek luisteren, filmpjes kijke & spelletjes spelen.. En lijkt mij dat dit allemaal kan met Vista. Maar is hij nu al stable genoeg om voor een standaard user als mij over te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |