Mietjequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef sanni het volgende:
Als recherche aan de deur komt die jou in iets wil betrekken waar jijzelf part noch
deel aan hebt dan moet je niet meewerken. De wet zegt immers dan jij niet verplicht
kan worden informatie te verstrekken waarmee je eigen veiligheid in gevaar kan komen.
Immers rechercheurs seggen wel vaak dat ze niets met de door jou afgegeven informatie
doen maar ze noteren altijd stiekum je naam in hun rapportage wat tevens ook later ter inzage
is voor een advocaat van de tegenpartij mocht het ooit tot een zitting komen.
Gewoon niet open doen en wanneer je dat wel doet: "No habla "![]()
![]()
Muhuuuuuquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef sanni het volgende:
Als recherche aan de deur komt die jou in iets wil betrekken waar jijzelf part noch
deel aan hebt dan moet je niet meewerken. De wet zegt immers dan jij niet verplicht
kan worden informatie te verstrekken waarmee je eigen veiligheid in gevaar kan komen.
omfgquote:Immers rechercheurs seggen
Jij bent zeker zo'n type dat altijd roept dat de politie nooit eens wat uitvoert, maar als er eens wat gebeurt wil je ze tegenwerken..quote:wel vaak dat ze niets met de door jou afgegeven informatie
doen maar ze noteren altijd stiekum je naam in hun rapportage wat tevens ook later ter inzage
![]()
Laat ik daar nou precies zo over denken. Alleen heb ik waarschijnlijk een iets andere keuze voor wie er een 'lowlife' isquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zeg maar zo, een betere maatschappij begint bij mij of bij het uitroeien van lowlifes als jij![]()
Nee hoor. Ze waren daar heel eerljik over. Ze wilden wat gegevens van me, natuurlijk, weten ze me terug te vinden. Dus dat was ook niet stiekem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef sanni het volgende:
Immers rechercheurs seggen wel vaak dat ze niets met de door jou afgegeven informatie
![]()
Oh, mensen die de boel oplichten staan vast in hoog aanzien bij jou.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Laat ik daar nou precies zo over denken. Alleen heb ik waarschijnlijk een iets andere keuze voor wie er een 'lowlife' is
Ja, je bent echt wel een bikkel hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, mensen die de boel oplichten staan vast in hoog aanzien bij jou.
Welke wet zegt dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef sanni het volgende:
Want die kunnen niet zien dat de buurman in een splinternieuwe mercedes rijdt? Die hij in 1 van zijn 2 garages stalt? Of kunnen dove mensen soms niet schrijven? Zodat ze geen antwoord op (geschreven) vragen kunnen geven?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:41 schreef BonJovi het volgende:
daarom zoek ik dove buren
Gewoon terugdokken + boete. Gevangenis kost geld hè, dus dat doen ze echt niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef zillah666 het volgende:
En wie weet zit er wel iemand bij die meer van dit soort dingen weet, zoals bv wat voor straffen daarop staan. Als hij idd fraude heeft gepleegd dan doet hij dat vast al jaren. Ga je naar de gevangenis? En hoe lang? Terugbetalen zal vast niet lukken als je dat al een aantal jaren doet.
UWV of de SVB heeft gewoon eigen juristen hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Sessy het volgende:
Ik denk dat die mercedes wordt verkocht binnenkort, al is het alleen al om de advocaatskosten te dekken.
Goed man, de eerst volgende keer dat jij in elkaar geslagen wordt op straat en ik heb het gezien hou ik ook mijn mond tegen de rechreche als deze vragen aan mij gaat stellen. Zo gaat dat tenslotte in de Rechtstaatquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef sanni het volgende:
![]()
EH? Ik bedoel meer voor hem. Hij mag dan wel recht hebben op een advocaat, maar als zijn inkomsten te hoog zijn (en gezien de mercedes zijn ze dat) moet je die gewoon zelf dokken.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef gronk het volgende:
[..]
UWV of de SVB heeft gewoon eigen juristen hoor.
Je doelt op het nemo tenetur beginsel? Dat beginsel geldt om te beginnen sowieso niet onverkort. Daarnaast, dat beginsel is alleen van toepassing als je zelf een strafbaar feit hebt gepleegd. Naar Nederlands recht heb je het recht geen informatie te verstrekken waarmee je jezelf INCRIMINEERT, dwz, waarmee je zelf veroordeeld zou kunnen worden. Daarvan is hier geen sprake.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef sanni het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |