quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit wat in, en als je aan de andere kant van zijn nek een periscoop bevestigt kan je over heuvels kijken![]()
Lastig vergelijken of in A, B of C de meeste deciliters passen. D valt in elk geval afquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gaat natuurlijk niet om het uiterlijk maar om de inhoud
Wacht evenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
C is nep en mijn voorkeur gaat uit naar plaatje C.
Dat weet alleen ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En nu de vraag voor een miljoen, welk van bovenstaande plaatjes correleert het meeste met de buste van Soemp![]()
Hoeft niet perse. Als het maar geen siliconen zijnquote:
De nieuwe Giraffe DragonBuster 9000!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me
quote:
Zie ik hier een potentiele AKQ vraag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Mark_V het volgende:
En nu de vraag voor een miljoen, welk van bovenstaande plaatjes correleert het meeste met de buste van Soemp![]()
Dan zorg je toch voor hydraulische vering? Als het in een 30 jaar oude auto kan, moet het ook in een giraffe kunnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Je komt alleen zo lastig bovenop een giraffe he, die dingen zijn @%$$$#@^%#$hoog. En volgens mij ook nog eens telgangers, dus dat wordt schudden geblazen
Maar zit je eenmaal.... van alle gemakken voorzien
Dan pak je toch gewoon de trapquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Mark_V het volgende:
Je komt alleen zo lastig bovenop een giraffe he, die dingen zijn @%$$$#@^%#$hoog. En volgens mij ook nog eens telgangers, dus dat wordt schudden geblazen
Maar zit je eenmaal.... van alle gemakken voorzien
Hoe zou ik dat nou moeten weten..quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:21 schreef Soempie het volgende:
OHHH!! ik dacht dat je cupmaat bedoelde Stan![]()
Tja, en dan gaat je hydraulische vering lek tijdens het gevecht, stort je hele giraffe inquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zorg je toch voor hydraulische vering? Als het in een 30 jaar oude auto kan, moet het ook in een giraffe kunnen!
Trampoline er bij regelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de trap![]()
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de trap![]()
Nee hoor..het word alleen lastig mikken met die lansquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tja, en dan gaat je hydraulische vering lek tijdens het gevecht, stort je hele giraffe in![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met die weekend millionairs actie van je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie ik hier een potentiele AKQ vraag?
Aan welke kant van het lijntje zitten we nu denk je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De lijn tussen toffe dronken grappen en nerdproat is een dunne..
Uiteindelijk niet uitgenodigd. Maar ik blijf proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die weekend millionairs actie van je?
Daar heb ik geen mening over. Iedereen moet doen wat hij of zij leuk vindt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aan welke kant van het lijntje zitten we nu denk je?![]()
Gewoon inkepingen maken in een van de poten, of stukjes hout er op schroeven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij aan die nek gaan binden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |