abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46078469
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Echt, ik zeg dit niet zomaar, en ook niet om flauw te doen
Nee, dat weet ik ook wel, maar sommige klanten hebben eigen ideeën over wat ze willen met hun servers. Om over de rest van hun ideeën maar te zwijgen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_46078478
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want? Wat werkt er wel op de Mac qua programatuur dat het niet op Windows doet? Qua echt werk dan? PS, Quark etc werkt prima hoor..
TextMate. En Parallels. Als webdesigneraanprutser kan ik toch echt niet zonder die twee.
pi_46078534
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik ook wel, maar sommige klanten hebben eigen ideeën over wat ze willen met hun servers. Om over de rest van hun ideeën maar te zwijgen .
Oracle heeft wel een naam, en niet voor niks. Maar ik heb het idee dat ze de connectie met de zakelijke wereld een beetje aan het verliezen zijn en dat MS de klanten 1 voor 1 oppikt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46078550
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Geqxon het volgende:

[..]

TextMate. En Parallels. Als webdesigneraanprutser kan ik toch echt niet zonder die twee.
Parallels is toch gewoon virtualisatie? Dat kan met VMWare, Virtual PC, Xen, etc, etc. Echt niet zo bijzonder hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_46078554
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_46078585
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Parallels is toch gewoon virtualisatie? Dat kan met VMWare, Virtual PC, Xen, etc, etc. Echt niet zo bijzonder hoor.
Tis wat omslachtiger enzo...
pi_46078610
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kun je daar dan legaal Mac OS X binnen draaien? Nee. Ik kan nu in 1 werkomgeving de drie grootste browsers simultaan gebruiken: Safari, Firefox & IE. En met Coherence-mode kan ik Windows+Parallels wegpoetsen zodat ik op mijn scherm alleen nog maar een IE7 venster heb staan.
pi_46078628
Je kan IE ook onder OSX draaien
pi_46078630
Zo typisch weer, gaming is al weer een aantal keer naar voren gekomen
Kom toch eens met andere argumenten.
pi_46078637
pi_46078647
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Kun je daar dan legaal Mac OS X binnen draaien? Nee.
En aan wie ligt dat?
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:51:16 #87
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_46078664
Server: Ubuntu/Debian
Desktop: Vista
Browser: FF geen enkele twijfel
pi_46078670
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Zo typisch weer, gaming is al weer een aantal keer naar voren gekomen
Kom toch eens met andere argumenten.
Hallo, zit ik hier een heel verhaal over Windows en Mac binnen de zakelijke markt voor niks te houden ofzo?
pi_46078671
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

En aan wie ligt dat?
Aan jou jij had een apple kunnen kopen
pi_46078679
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Aan jou jij had een apple kunnen kopen
Foút.
pi_46078699
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Foút.
niet, als jij zo dom was om windows te kopen dan moet je maar met de consequenties leren leven
pi_46078732
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan IE ook onder OSX draaien
Ik heb het over IE6 en IE7, exact zoals het er onder Windows uit zou zien. Dat gaat onder Parallels met die Coherence-mode heerlijk
pi_46078739
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

niet, als jij zo dom was om windows te kopen dan moet je maar met de consequenties leren leven
Ja, leuk, kan ik me als Visual Studio developer wagen aan OS X. Ik durf geeneens te denken aan de belabberde performance die dat oplevert.

Daarnaast is Apple de enige die dwars ligt in het hele OS-X-virtualisatie-debacle. Niemand anders.
pi_46078745
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekken zijn ook alleen interessant als je ook daadwerkelijk iemand ermee kan treffen.

Als OSX zo veilig is waarom moet ik dn 160MB aan updates van het OSX downloaden na een verse install? Zitten net zoveel lekken in, maar ja, who cares, geen hond die het draait. geen eer aan te behalen dus.
Non argument; zijn al zat sites te vinden die het userpercentage weerleggen. En OSX is niet 100% veiliger, maar wel degelijk veiliger dan Windows.

Een jaartje of wat geleden groot nieuws: virus voor OSX gevonden. Wat er gevoeglijk niet bij stond was dat ik drie keer mijn administrator + wachtwoord moest invoeren. Net zoiets als een Oosteuropese spuith..r neuken zonder condoom; dan vraag je ook om een SOA

En als het al om eer gaat; hoe eervol om het eerste grote goedwerkende OSX-exploit te vinden?
Calmer than you are
pi_46078751
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Jarno het volgende:
Hallo, zit ik hier een heel verhaal over Windows en Mac binnen de zakelijke markt voor niks te houden ofzo?
Had ik het tegen jou ofzo?
pi_46078763
Owja en je kan tenminste windows software onder mac draaien (zou niet weten waarom, maar het kan)
pi_46078783
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

En aan wie ligt dat?
Grappig; ik kan Windows onder OSX draaien dankzij Bootcamp. Van Apple. Waarom niet OSX onder Windows, dankzij een programma van Microsoft?
Calmer than you are
pi_46078786
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, leuk, kan ik me als Visual Studio developer wagen aan OS X. Ik durf geeneens te denken aan de belabberde performance die dat oplevert.

Daarnaast is Apple de enige die dwars ligt in het hele OS-X-virtualisatie-debacle. Niemand anders.
belabberde perfomance? mac pro? anyone?
pi_46078809
Wat ik raarder vind is dat Vista nog maar een paar dagen uit is en dat ik na de install al gelijk een hele lijst met updates kreeg.
pi_46078830
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Grappig; ik kan Windows onder OSX draaien dankzij Bootcamp. Van Apple. Waarom niet OSX onder Windows, dankzij een programma van Microsoft?
OS X wil niet installeren onder VMWare óf Virtual PC, dankzij de beperkingen die Jobs daarop heeft gelegd en zelfs actief wil pushen (beperkingen in performance, pas nog op Tweakers). Elk ander OS kun je wél virtualiseren, tot aan Solaris toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')