Nee, dat weet ik ook wel, maar sommige klanten hebben eigen ideeën over wat ze willen met hun servers. Om over de rest van hun ideeën maar te zwijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, ik zeg dit niet zomaar, en ook niet om flauw te doen
TextMate. En Parallels. Als webdesigneraanprutser kan ik toch echt niet zonder die twee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Wat werkt er wel op de Mac qua programatuur dat het niet op Windows doet? Qua echt werk dan? PS, Quark etc werkt prima hoor..
Oracle heeft wel een naam, en niet voor niks. Maar ik heb het idee dat ze de connectie met de zakelijke wereld een beetje aan het verliezen zijn en dat MS de klanten 1 voor 1 oppikt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel, maar sommige klanten hebben eigen ideeën over wat ze willen met hun servers. Om over de rest van hun ideeën maar te zwijgen.
Parallels is toch gewoon virtualisatie? Dat kan met VMWare, Virtual PC, Xen, etc, etc. Echt niet zo bijzonder hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
TextMate. En Parallels. Als webdesigneraanprutser kan ik toch echt niet zonder die twee.
Tis wat omslachtiger enzo...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Parallels is toch gewoon virtualisatie? Dat kan met VMWare, Virtual PC, Xen, etc, etc. Echt niet zo bijzonder hoor.
Kun je daar dan legaal Mac OS X binnen draaien? Nee. Ik kan nu in 1 werkomgeving de drie grootste browsers simultaan gebruiken: Safari, Firefox & IE. En met Coherence-mode kan ik Windows+Parallels wegpoetsen zodat ik op mijn scherm alleen nog maar een IE7 venster heb staan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Parallels is toch gewoon virtualisatie? Dat kan met VMWare, Virtual PC, Xen, etc, etc. Echt niet zo bijzonder hoor.
En aan wie ligt dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je daar dan legaal Mac OS X binnen draaien? Nee.
Hallo, zit ik hier een heel verhaal over Windows en Mac binnen de zakelijke markt voor niks te houden ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Zo typisch weer, gaming is al weer een aantal keer naar voren gekomen
Kom toch eens met andere argumenten.
Foút.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Aan jou jij had een apple kunnen kopen
quote:
Ik heb het over IE6 en IE7, exact zoals het er onder Windows uit zou zien. Dat gaat onder Parallels met die Coherence-mode heerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan IE ook onder OSX draaien
Ja, leuk, kan ik me als Visual Studio developer wagen aan OS X. Ik durf geeneens te denken aan de belabberde performance die dat oplevert.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]niet, als jij zo dom was om windows te kopen dan moet je maar met de consequenties leren leven
Non argument; zijn al zat sites te vinden die het userpercentage weerleggen. En OSX is niet 100% veiliger, maar wel degelijk veiliger dan Windows.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekken zijn ook alleen interessant als je ook daadwerkelijk iemand ermee kan treffen.
Als OSX zo veilig is waarom moet ik dn 160MB aan updates van het OSX downloaden na een verse install? Zitten net zoveel lekken in, maar ja, who cares, geen hond die het draait. geen eer aan te behalen dus.
Had ik het tegen jou ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Jarno het volgende:
Hallo, zit ik hier een heel verhaal over Windows en Mac binnen de zakelijke markt voor niks te houden ofzo?
Grappig; ik kan Windows onder OSX draaien dankzij Bootcamp. Van Apple. Waarom niet OSX onder Windows, dankzij een programma van Microsoft?quote:
belabberde perfomance? mac pro? anyone?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, leuk, kan ik me als Visual Studio developer wagen aan OS X. Ik durf geeneens te denken aan de belabberde performance die dat oplevert.
Daarnaast is Apple de enige die dwars ligt in het hele OS-X-virtualisatie-debacle. Niemand anders.
OS X wil niet installeren onder VMWare óf Virtual PC, dankzij de beperkingen die Jobs daarop heeft gelegd en zelfs actief wil pushen (beperkingen in performance, pas nog op Tweakers). Elk ander OS kun je wél virtualiseren, tot aan Solaris toe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Grappig; ik kan Windows onder OSX draaien dankzij Bootcamp. Van Apple. Waarom niet OSX onder Windows, dankzij een programma van Microsoft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |