"kernel panic we are hanging here"quote:
Precies, net als het zoveelste lek in MS Word. Of IE. Of nu weer een in Excel. Briljant gewoon.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe.
En toegegeven, Apple heeft dat Unix ding leuk omgeknutseld tot desktop OS. Credits. Maar verder, beetje veel van hetzelfde allemaal.
meer iets van zijkunnenerniksvan want ik heb nog maar 1 keer zoiets mac OSX gehad in 6 maandenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een blauw scherm in XP is een beetje de prutser-detectie. Zo van, jijkunterechtniksvan.
Ondertussen rijdt dat karretje dus voor geen meter. Zou dat aan dat karretje liggen of wellicht toch aan dat omaatje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het oude dametje kan wel helemaal zelf dr karretje samen stellen naar haar wensen, niet wit/zwart en verder zoek je het maar uit..
SLI in OSX.
Oracle, ach, leuk, maar als je het toch over oude (dure) dametjes hebt... Daarnaast begint Oracle behoorlijk in te leveren op gebieden als BI en development.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oracle op Solaris? Let wel, ik ben geen DBA dus ik zou je de ins- en outs over de performance niet durven vertellen.
Jij bent gek!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ondertussen rijdt dat karretje dus voor geen meter. Zou dat aan dat karretje liggen of wellicht toch aan dat omaatje...
Lekken zijn ook alleen interessant als je ook daadwerkelijk iemand ermee kan treffen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies, net als het zoveelste lek in MS Word. Of IE. Of nu weer een in Excel. Briljant gewoon.
Toegegeven, Dell, HP, Paradigit en wie al niet meer miljoenen toeschuiven voor een label 'Recommend Windows 98, ME W2K, XP, Vista' is goeie marketing, maar het werkt voor geen meter.
Want Macs zijn immers gemaakt om te gamenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gek!. Elke PC met een beetje GPU rent rondjes om een Mac als het om gamen gaat.
.
Oh nee, wacht, ze waren gemaakt om "creatief" mee te doen he! Dat was het toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Want Macs zijn immers gemaakt om te gamen
Oracle is met een aardige inhaalslag bezig op BI (mocht ook wel) en qua development is het mij niet direct opgevallen dat er werd ingeleverd eerlijk gezegd. Integendeel met een aantal van de door Oracle (mede)ontwikkelde technologiëen als JDeveloper (wat niet mijn favoriete IDE is, maar desalniettemin prima) en ADF.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oracle, ach, leuk, maar als je het toch over oude (dure) dametjes hebt... Daarnaast begint Oracle behoorlijk in te leveren op gebieden als BI en development.
Oh, kunnen ze dat niet? maar, maar, maar ze zijn toch zo goed?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Want Macs zijn immers gemaakt om te gamen
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, ze waren gemaakt om "creatief" mee te doen he! Dat was het toch?
.
En dan nu even het belangrijkste argument in de grote mensen wereld: om dezelfde performance met Oracle te halen als op SQL Server, heb ik een 3x zo groot budget nodig. Dag Oracle!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oracle is met een aardige inhaalslag bezig op BI (mocht ook wel) en qua development is het mij niet direct opgevallen dat er werd ingeleverd eerlijk gezegd. Integendeel met een aantal van de door Oracle (mede)ontwikkelde technologiëen als JDeveloper (wat niet mijn favoriete IDE is, maar desalniettemin prima) en ADF.
Age of Empires 3 is wel te doen ja... Maar dat crashed de hele tijd... Ow wacht was dat niet van MS?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, kunnen ze dat niet? maar, maar, maar ze zijn toch zo goed?
Want? Wat werkt er wel op de Mac qua programatuur dat het niet op Windows doet? Qua echt werk dan? PS, Quark etc werkt prima hoor..quote:
Gewoon lekker windows blijven gebruikenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Wat werkt er wel op de Mac qua programatuur dat het niet op Windows doet? Qua echt werk dan? PS, Quark etc werkt prima hoor..
Als je een bedrijf hebt wat Windows servers geen probleem vindt, ja, dan is de DB-licentie goedkoper.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan nu even het belangrijkste argument in de grote mensen wereld: om dezelfde performance met Oracle te halen als op SQL Server, heb ik een 3x zo groot budget nodig. Dag Oracle!.
Ja, maar met Photoshop CS3 word het wel weer snel hoor, op die Apple.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Wat werkt er wel op de Mac qua programatuur dat het niet op Windows doet? Qua echt werk dan? PS, Quark etc werkt prima hoor..
Nooit gehoord van CEDEGA zeker.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Vista roels, FF is traag en werkt nooit op sites. Net als Safari.
En gamen is stoer, en dat kan alleen op Windows.
Tof topic.
Heel snelquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar met Photoshop CS3 word het wel weer snel hoor, op die Apple.
Echt, ik zeg dit niet zomaar, en ook niet om flauw te doen, maar ik beheer een stuk of 40 Windows servers, waaronder SQL servers, en ik heb nog nooít aanhoudende stabiliteitsproblemen met Server 2003 gehad. Sterker nog, ik vermoed dat de Novell servers hier vaker onderuit gaan (abend ahoy). Kwestie van fatsoenlijke hardware kiezen en niet zo versie en patch geil zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je een bedrijf hebt wat Windows servers geen probleem vindt, ja, dan is de DB-licentie goedkoper.
Maf, op mijn PC is het nú al snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |